IT

test af produkt (eksamen)

25. april 2015 af wathana (Slettet) - Niveau: C-niveau

Skal måske op til kommunikation/it eksamen her til sommer. Derfor har jeg været igang med at lave en folder + plakat til mit projekt. I projektet indgår at jeg skal have andres mening om produkterne, så derfor søger jeg nogle der har tid til i dag at se og kommentere på folderen. 
Skal dog bruge nogle der opfylder nogle få krav. 
Du skal helst være udeboende på su og være mellem 18-25 år, da vores målgruppe ligger her. 


Svar #1
25. april 2015 af wathana (Slettet)

Hm ved ikke helt om den vedlagde dokumentet med folderen, hvis ikke kan jeg evt. sende den over mail, hvis nogen vil hjælpe :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
26. april 2015 af MaibritG

Det vil nok være mest fordelagtigt, hvis du udarbejder en ordentlig brugertest, dvs. at du og dine brugere fysisk er tilstede, hvor du kan få skabt en dialog omkring problemstillinger ved din plakat og hvad der rent faktisk virker.  På den måde undgår du også at få svar tilbage om "At folderen ser flot ud" eller "jeg kan ikke lide skrifttypen". Umiddelbart er det fine informationer at få, men du kan i bund og grund ikke bruge dem til særlig meget.

Jeg er sikker på, at du kan finde nogen i dit netværk, der kender en eller flere, der kan opfylde dine krav.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: test af produkt (eksamen)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.