Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13661 til 13680 af 23765
  • Spørgesmål

    Forumindlæg
    Hejsa ...Jeg vil gerne spørge om nogen herinde som ved hvordan Regeringen vurderer dansk økonomi? og hvad hovedindholdet af regeringens finanslovsforslag, samt hvilke dele af de offentlige udgifter der især berøres?Jeg skal bruge oplysningerne til min rapport. Takker på forhånd
  • blodtyper:Diskussion

    Forumindlæg
    hej jeg igang med en biologi rapport, og jeg har problmer med det punkt der her diskussion, min lære har skrevet vi skal skrive 1-2 sider om det, og jeg er virklig blank på det....håber nogle kan hjælpe hilsen mig
  • Landolt’s forsøg

    Forumindlæg
    Er der virkelig slet ingen der ligger inde med en rapport om Landolt’s forsøg? Har virkelig brug for en, like right now! Ellers i det mindste bare nogle pointers til hva fu** det går ud på!?På forhånd tak!
  • Teori afsnit omkring Blodtyper

    Forumindlæg
    Jeg har meget brug for hjælp i forhold til hvad jeg skal skrive i min biologi rapport. Afnitter skal være kort præcist, og skrevet i eget sprog. Du skal forklare de faglige begreber og naturvidenskabelige sammenhænge, der er relevante for undersøgelsen gerne med udgangspunkt i figurer, formle...
  • Eksponentiele funktioner bevis for b

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en matematik rapport der omhandler eksponetiele funktioner, jeg skal bevise alle mine formler, der i blandt formlen for at finde b når du har to punkter, men kan slet ikke huske det bevis! Er der som kan hjælpe mig!
  • Rotationsenergi

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg sidder og skriver en rapport, der overordnet handler om rotationsenergi. Jeg har søgt mange steder på en præcis forklaring - dog uden held. Jeg kender formler og det hele, men mangler bare en sætning eller to, der konkret fortæller, hvad rotationsenergien er. Kan I hjælpe?:)
  • 1.gradsfunktioner

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en rapport om 1. gradspolynomier eller 1.gradsfunktioner som nogen vil kalde det. Er det nogen som har idéer til hvad jeg kunne komme ind på? Andet end det sædvanlige præsentation, hældningstal, skæringspunkt, ligefrem proportionalitet og definitionsmængde? Håber på svar
  • Joules lov!

    Forumindlæg
    Hej,hvis man skulle fortælle en børnehaveelev, noget om joules lov - sådan at det dermed er logisk og til at forstå - hvorledes kan man så lettest forklare om joules lov?Man kan jo ikke forklare grundprincipperne i de rigtige enheder?.Jeg vil bruge denne forklaring, til en snarlig rapport.
  • HJÆLP! Hvordan skriver man en problemanalyse til HTX mat B skriftig eksamen ??

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg sidder her og skal til at sætte min rapport sammen , men ved ikke hvordan jeg skal skrive min problemanalyse til opgaven .. Hvad skal sådan en indeholde ? Så hvis I kunne give nogle ideer til hvad der skal stå i sådan en , så ville det være dejligt :) .. Det er til HTX eksamen B .. Sk...
  • Nyttevirkningen af forskellige apparater

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe med at forklare hvad jeg skal skrive under teori i en rapport om nyttevirkning/nytteværdi vedr. el-kedel, kaffemaskine og kedel på kogeplade. Desuden hvordan jeg evt. skulle skrive det op?
  • Fældningsreaktion

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med en rapport over fældningsreaktioner. En af reaktionerne burde meget gerne se således ud, men vores forsøg gav intet bundfald. Pb(NO3)2 + 2NaI --> PbI2 + 2NaNO3 Hvad kan årsagen være?
  • Hjææælp

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg sidder med en erhvervsøkonomi opgave/rapport hvor jeg skal skrive en idegrundlag. Er der nogle der kan komme med et eksempel på hvordan man skriver en idegrundlag? Håber der sidder en derude som kan hjælpe Mvh. Aria
  • Gorilla og Ponderal?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal aflevere en rapport om kropsidealer og skal give en forklaring på: Gorilla-indeks Ponderal-indeks Det gyldne snit BMI m.m. Er der nogen som kan give mig nogle fif, hints og gode links? Det ville være til stor hjælp. På forhånd tak. Mvh Hetner :)
  • Teknologi B - eksamen

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart op til Teknologi B eksamen.. Men hvad vil være relevant at medtage i en fremlæggelse.. (på PowerPoint'en) Altså rapporten er jo temmelig omfattende, så man kan ikke nå rundt omkring alle aspekter, men hvad kan være godt at vælge ud!?
  • Opskriv reaktionsskema

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg har brug for hjælp, da jeg sidder og er gået i hårdknude i en rapport. Jeg skal opskrive reaktionsskemaet for reaktionen mellem hydrogenphthalationen og hydroxidionen. Men jeg er helt på bar bund. Er der nogle, som der kan hjælpe ? På forhånd tak !
  • Olie

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lavet en rapport omkring olie, der skal afleveres i morgen tideligt. Er der en venlig ven der kan hjælpe med at rette den? og evt, skrive noget relevant på som jeg mangler? På forhånd tak ! :) Skriv, så sender jeg den til dig! :) sebastian
  • Jordskælv

    Forumindlæg
    Nogen der kan komme med nogle gode ideer til min rapport? fx. hvordan man beregner epicenteret? (altså ud fra P og S bølgerne, gerne hele udregning og omkrivningen) mvh. TheGreenFoX ps. alle forslag er velkommende
  • Hvad er store G på Mars?

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave en rapport om Mars, og skal bruge konstanten store G i en formel. Jeg ved at store G på jorden er 6,67*10^-11 Nm^2/Kg^2 Men hvad er den på Mars?
  • Jordbundsrespiration!

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal lave en rapport om Jorsbundsrespiration samt hvad betydning fugt og temperatur har for processen. Vi har bl.a. titrerede og målt pH. Men jeg har svært ved at komme i gang! Er der nogen somhar en opgave til mig hjælp? Hilsen me :)
  • Hjælp Nærringssalte og fortosyntesen

    Forumindlæg
    Sidder og skriver rapport og har brug for lidt hjælp! :) Her er spørgsmålet: Hvorledes ville du forvente, at en ændring af mængden af af nærringssalte ville påvirke fotosyntesen under konstante forhold af lys og CO2 koncentration? Begrund! Påforhånd TAK!!