Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13681 til 13700 af 45492
-
Hjælp til problemformulering i Sociologi!!
ForumindlægVi skal forberede en synopsis til samfundsfag indenfor emnet sociologi, men jeg har simpelthen så svært ved at komme i tanke om en problemformulering, og håber derfor nogen herinde kan hjælpe :) Overskrifter for bilagene: Bilag 1: Social arv slår hårdt i Danmark (handler om at der er problemer... -
Helle Helle "Tirsdag nat"
ForumindlægHejsa, er der måske nogle der har skrevet eller kender nogle der har skrevet om novellen "Tirsdag nat" af Helle Helle, fra novellesamlingen "Biler og dyr", jeg måske kunne få/låne til at få inspiration af? Jeg håber på at få svar hutigst muligt, da det er meget vigtigt for mig... -
punkter i virksomhedsanalyse
ForumindlægVil bare lige hører hvilke punkter i mener kunne være vigtig en en virksomhedsanalyse, der er tale om et mindre aktieselskab der ikkeer børsnorteret.jeg har selv:- Historie- Økonomi, regnskabsanalyse- Arbejdsforhold, arbejdsmiljø, antal medarbedere- Produkter, brancher, NACE-koder- Miljøforhold- ... -
plz ret og om fomulere tak
Forumindlæghej..Nogen der vil rette den her stil... j mangler stadig lidt af den.. is there any who can comment on a couple of themes in the story...PlEASe..i would be very thankful to u guys. og i må godt omfomulere den så den lyder mere voksen agtigt..Plzz..så er i søde.. Auggie Wren´s Christmas Story The... -
SSO hjælp
ForumindlægVi skal aflevere fag og vejleder til SSO på fredag. Jeg har længe gået og overvejet hvad jeg ville skrive om, men jeg er stadig i tvivl.Jeg har cuttet det ned til 2 fag. Engelsk og Historie.Jeg er god til engelsk får kun 10-11 taller, men når man skriver engelsk SSO, så skal opgaven være på dansk... -
SSO - Raymond Carver's novellesamling "Short Cuts"
ForumindlægHey allesammen!Jeg har tænkt at skrive 3-års-opg. omkring nogle af novellerne i Raymond Carvers novellesamling "Short cuts" ( ved endnu ikke helt hvilke...) og vil i den forbindelse høre om der er nogen der har erfaring med større opgaver om måske noget fra netop denne novellesamling, e... -
Hvilke valgkriterier (afsætning)
ForumindlægJeg har 3 spørgsmål som skal besvares..jeg har besvaret 2 af dem...men har problemer med den ene, så håber meget i kan hjælpe mig..Opg. 6.16)Familien Oxholm overvejer at tage på skiferie i Norge. Børnene vil helst til et skiterræn med mulighed for at stå på slalomski, mens forældrene helst vil ti... -
Ordbog
ForumindlægHejsa.Nogen som kender en IT-ordbog på nettet, gratis, som kan oversætte små sætninger, fra engelsk til tysk eller dansk til tysk? -
Sygdomme eller Extreme sport?
ForumindlægJeg har overvejet at skrive om sygdomme (fugleinfluenza - sygdomme spredes hurtigt, bl.a. pga. globalisering eller malaria - folk rejser mere i dag) i sa/bi eller hi/bi. Hvad ville I sige? Jeg har også overvejet at skrive om extreme sport, bare sådan generelt - måske inddrage en artikel (nogen fo... -
Hjælp med SRP målgruppevalg og positionering
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive SRP i dansk og afsætning. I den redegørende del lyder min problem formulering sådan.. "Beskriv de forskellige promotionformer. Redegør derefter for de promotionstrategier, en virksomhed kan tage i anvendelse i forhold til deres målgruppevalg og positi... -
Overordnet hjælp til SSO
ForumindlægHej allesammen...Det her er højst sandsynligt et dumt spørgsmål, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke teorier osv. i ville bruge til..1.en beskirvelse af virksomhed2.redegørelse foren virksomheds økonomiske situation.3.analyse af markedsføringsstrategi4.analyse af strategi..Jeg er nemlig l... -
Haster
ForumindlægHvordan laver man problemformuleringen til Dansk Historie opgaven??? -
Brug af Psykologi som enten samfunds - eller naturvidenskabeligt fag.
ForumindlægJeg står og skal skrive AT med fagene psykologi og dansk, men da dansk dækker humaniora fakultetet, er jeg nød til at vide hvordan psykologi skal bruges når det skal fungere som enten det samfundsvidenskabelige eller naturvidenskabelige fag, da det hører ind under alle tre fakulteter. Jeg har pr... -
Fortolkning haster!!
ForumindlægHej!! Er der nogen som har lavet en fortolkning af folkevisen Jomfruen og Dværgkongen som vil hjælpe? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal skrive. På forhånd tak :) -
Problemformulering 1.g dk opgave HCA.
ForumindlægJeg har valgt at skrive om Improvisatoren som er HCA førte roman.Er der nogle som har forslag til en problemformulering.En problemformulering er ikke min stærke side, har fået lidt instuktioner af min lærer.Håber på nogle idére som kan sætte mig igang.tak på forhånd -
HJÆLP NAADSENSBRØD
ForumindlægHej er der nogen herinde der kan fortælle mig hvad hovedproblemet og budskabet i novellen naadsensbrød er, da der ikke står noget som helst herinde i opgaverne om disse to ting...??? -
Hvilke Metoder skal / Kan jeg bruge?
ForumindlægHej Alle Sammen... Jeg er i gang med et AT-projekt, og jeg skriver om Pizarros Erobring af Peru og Iknariget i Naturgeografi (B) niveau og Religion (C) Niveau. jeg ville bare lige høre hvad i havde at sige til hvilken metode jeg kan bruge? -
Einfach so!
ForumindlægNogle der ved om der findes en facit liste til Einfach so?. Er nemlig gået igang med at lave nogle opgaver som forbedredelse til en kommende prøve, så ville derfor være optimalt hvis jeg kunne tjekke mine fejl :D. Ellers er der nogle der kender andre tyske opgaver bøger på niveau B, som der er til ? -
god dispositon
Forumindlæghjælp til en disposition? -
Hjælp til kildeanalyse..
ForumindlægÅhha. Er i gang med en stor historieopgave, som skal afleveres på onsdag.. Jeg har problemer med mig kildeanalyse - hvad skal sådan en indeholde??\n\nOg er der nogen der har et eksempel på en kildeanalyse? - det er fuldstædnig underordnet hvilken kilde, vil bare gerne have et indtryk af hvordan d...
