Søgning på: tysk notater. Resultater: 13681 til 13700 af 18469
-
Analyse af Krücke
ForumindlægHej! Jeg har i dag trukket min tysk tekst "Nenn mich Krücke" også kendt som "Krücke". Jeg ville høre om nogen havde den liggende og kunne give mig nogen guldkorn? Meget gerne gå strækt, da jeg skal op imorgen!:) -
Analyse eller resume af Sirenenvögel
ForumindlægHej jeg har trukket teksten "Sirenenvögel" af Winfried Bruckner i tysk. Hvis nogle har en analyse eller resume af teksten så må I meget gerne svare :-) Jeg har lidt svært ved at forstå den sådan rigtigt. :/ Tak på forhånd :) -
HJÆLP! hastesag! Findes fjernundervisning i sommerkursus ??
ForumindlægHej alle rare mennesker Jeg vil gerne vide om det er muligt at få fjernundervisning (altså hvor man ikke skal møde op på en skole) når man tager et sommer/lynkursus ?? helt bestemt tænker jeg på enten kemi eller tysk 0-c ?? Det ville være en stor hjælp hvis i vidste noget om det. På forhånd t... -
Hvordan siger man...
ForumindlægHej...Jeg er igange med at lave noget tysk, så jeg vil gerne høre om der er nogle der ved hvordan man soger følgende:1) Drengens klassekammerater er efterhånden ret gode til tysk.2) Når alt kommer til alt tager hun benene på nakken.-Lonny -
hurtigt spørgsmål vedr analyse!
Forumindlægheeeeejhvis der på tysk står "Mit zehn Jahre fährt sie nach..."hvad er "mit zehn jahre" så i sætningen?jeg vil mene at det er forholdsordsled, men er ikke sikker( 2) skal der ikke både være "bølgestreg" under forholdordsled og biled?) -
En god ide?
ForumindlægEr der nogle gode forslag til hvad et tysk højniveau hold på 8 tøser kan læse???Emner, tekster, forfattere...?Håber i vil komme med nogle ideer, som jeg kan undersøge nærmere... -
hvordan si'r man?
Forumindlæghej..hvordan siger man.."fordi hun kom forsent hjem igår aftes." på tysk?mit eget bud:weil sie gestern (nacht?) zu spät nach Hause gekommt hat. -
Oversæt 1 sætning
ForumindlægHvordan skriver jeg dette på tysk; Jeg tror at Martha vil rejse langt væk, og ikke komme tilbage igen. Jeg tror ikke det er en af hendes almindelige rejser, hvor hun kommer hjem igen. -
Grammatik
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål angående om tysk. "hun køber den=Sie kauft die/das eller es" Hvad skal jeg bruge? Die,das og es betyder "Den og det." hvonår bruger man hvad? Forklare det, så jeg kan forstå det. Tak på forhånd. -
Super oplevelse?!
ForumindlægEr der en frisk person som ville kaste et øje på en lille kort tekst jeg har skrevet om biler på TYSK? Come on, det bliver skide spændende :D Skriv en besked, og jeg sender det. Det er ultra kort ... -
hjælp til Oversættelse
ForumindlægKære medlemmer og venner.. jeg har fået en tysk opgave for.. og jeg vil meget gerne ha lidt hjælp til den .. så hvis en af jer kan hjælpe .. så vil det være sååå godt..\nsåå plzzzz hvis i kan hjælpe så svar hurtigst muligt... tak på forhånd. -
SOS
ForumindlægHej folkens.\n\njeg sidder her kl. 23.00 og har problemer med at oversætte nogle sætninger fra dansk til tysk.\n\nEr der nogen der kan hjælpe mig?\n\nJeg skal aflevere det i morgen :-(( -
Ønsker hjælp til sætning
ForumindlægHej Jeg har svært ved at oversætte denne sætning til tysk: "Sofie ønsker, at man i stedet for at følge loven, følger ens samvittighed" Håber virkelig nogen vil hjælpe, for er ret presset, og ønsker virkelig hjælp. Tak tak tak på forhånd. -
Bøjning af "kommen"
ForumindlægHej. Når man bøjer at komme på tysk i datid, så hedder de kam i 3. person ental. Men hvis jeg nu skal skrive det i 1. person flertal, hvad hedder det så? Hedder det sie kammten? eller er der nogle specielle regler for det? Håber I kan hjælpe. -
ordbog
Forumindlæghej alle sammen. jeg sidder lige og leder efter en ordbog på nettet, der kan oversætte hele sætninger fra dansk til tysk, den skal være gratis, jeg kender godt google translate, og den er ikke særlig god, men kender i en? :)' -
ordbog
Forumindlæghej alle sammen. jeg sidder lige og leder efter en ordbog på nettet, der kan oversætte hele sætninger fra dansk til tysk, den skal være gratis, jeg kender godt google translate, og den er ikke særlig god, men kender i en? :)' -
haster. Nogen der har tid til at rette?
Forumindlæghej alle. nogen af jer der har tid til at kigge noget tysk igennem? det handler om mig selv og min fritid. det vil jeg være MEGEt taknemmelig for. det haster for jeg skal aflevere det på torsdag. jeg vil helst gerne sende til via mail. /signe -
Vil sætte pris på jeres tid.! rettelse.
Forumindlæghej alle. nogen af jer der har tid til at kigge noget tysk igennem? det handler om mig selv og min fritid. det vil jeg være MEGEt taknemmelig for. det haster for jeg skal aflevere det på torsdag. jeg vil helst gerne sende til via mail. /signe -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en tysk stil, men jeg har lidt svært ved at oversætte denne sætning: Jeg håber at i har fået et lidt større indblik i hvem jeg er. Nogen der vil hjælpe? -
Disposition?
ForumindlægSkal lave en disposition til min tysk eksamen, den skal afleveres den 24 april og der er selvvalgte emner de skal dog have en forbindelse til tyskland, så derfor valgte jeg og Rammstein da det var det eneste der faldt mig ind. Hvordan kan man stille en disposition op? Vil gerne lave en god karak...
