Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 13701 til 13720 af 45451
-
Mundtlig dansk
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med hvordan jeg skal snakke om ondskab i novellen "Spasser" af Camilla Christensen. Hvilken ondskabsform er det der bliver brugt? -
Gravitationloven
ForumindlægHej jeg er igang med min sop hvor jeg skriver om apollo 13 i fysik A min lære snakkede om at jeg skulle finde hastigheden af rumfartøjet for når den er tøttest på månen, og brydningshastigheden. dem har jeg beregnet. Min lære snakkede også om at jeg skulle bruge noget med banerne (med i filen)... -
Fig. 197 (Old)
ForumindlægHej,Jeg ville bare lige høre om der er en som vil hjælpe mig med at analysere fig 197. i bogen oldtidens grækenland? Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal sige, men er umiddelbart kommet frem til følgende pinde:- Hellenistisk tid- Gruppefremstilling- Individuelt præg- Bedre propertionerVil i h... -
Interne forhold?
ForumindlægHej Jeg er igang med en Design:HAY casen til afsætning. Der står at man skal analyser HAYs interne forhold og vurder virksomhedens konkurrencemæssige fordele. Hvad menes der med de interne forhold? Er det bare de interne forhold i SWOT analysen ? Er der nogen der kan hjælpe mig med at komme iga... -
Emner indenfor Fantasy?
ForumindlægHej.\n\nJeg skal skrive en rapport i engelsk, men jeg ved ikke om hvad - jeg er helt blank! Jeg kan frit vælge imellem emner, der ligger under Fantasy-genren (The Hobbit osv..).\n\nHar I nogle forslag?\n\nMed venlig hilsen\nChris -
Redegørende afsnit - hvor langt? (SRP)
ForumindlægHej venner! Jeg skriver i øjeblikket SRP i engelsk og historie om musikkens indflydelse på ungdomsoprøret i 1960'erne. Jeg ville lige høre, om der er en tommelfingerregel i forhold til, hvor lang den redegørende del af en SRP-opgave må være. Opgaven må i alt være mellem 15-20 sider, og i ø... -
meget meget kort rettelse...
Forumindlæghejsa eller god aften :), men Har virkelig brug for hjælp med engelsk, med det værste gramatiske fejl Mvh deniz Her kommer den: My group has exercise number 4 and the name of the subject is “?????”. We are 4 person me, navne, navne and navne. We have made an experiment and the point of this exp... -
Er mit udkast til AT ok? (martin luther king "i have a dream"
ForumindlægProblemformulering Racisme og diskrimination har præget Amerika gennem mange generationer. Mange fortalere for ligestilling blandt sorte og hvide, har kæmpet deres kamp for at komme igennem med deres budskab. Manden dette lykkedes for var Martin Luther King der fik talt sit budskab ind i histori... -
hvordan skriver man et essay?
ForumindlægJeg skal skrive et essay hvor jeg skal komme ind på:The setting Lilian Thurgood and he life William and his motives the ending the themes(Historien hedder "The Guilt"jeg har fakstisk aldrig skrevet et essay før men hvad er det lige man skal overholde? -
Håber på at få hjælp :/
ForumindlægHej. Er der nogen derude der har læst "It is only me," af nancy Gibbs og evt. lavet en analyse fortolkning af den? Hvis det er, vil jeg meget gerne se :) -
Svaret på problemstillinger-Hvor meget?
ForumindlægHej Når man sidder til AT-eksamen og skal præsentere svaret på sin problemstilling, bør man så præsentere hele sin analyse, eller er det iorden bare at bruge få dele? På forhånd tak -
Reklameanalyse
ForumindlægJeg skal analysere en reklame som er ''sikker trafik - teenager i trafikken'' har i nogle gode råd til hvad jeg kan skrive -
13 tal
Forumindlæghvordan kan man få 13 eller 11 eller 10 i engelsk, når man er virkelig dårlig til det? -
Komma regler
ForumindlægHej hej.... hvordan er det lige det er med komma regler på engelsk?? Mvh. Patricia -
Citater i fortolkning ?
ForumindlægMå man godt bruge citater i fortolkningen, eller skal de alle indkomme i analysen ? -
ordbog
ForumindlægHeyJeg ved der er nogle fra mit engelskhold, som har en anden ordbog en den almindelige røde fra Gyldendal. Den skulle være grøn, men jeg kan ikke huske hvilket forlag. Er der nogle jer der kender den, og kan sige mig om den er væsentlig bedre end Gyldendals? så ville jeg nemlig prøve at høre run... -
Rettelse haster snart termin! PLZ
ForumindlægHej SP tyskere Endnu engang har jeg brug for jeres hjælp og jeg håber at i vil hjælpe mig som jeg har hjulpet jer igennem tiderne Jeg har en kort tekst som jeg har oversat til tysk. Jeg har lavet det hele og rettet den igennem men jeg vil gerne have at nogen andre ser den igennem for det er svæ... -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
Vikingeskibe
ForumindlægHej. Jeg har skrevet om Vikingeskibe, og nu sidder jeg tilbage med nogle punkter i min problemformulering som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til. • Hvilke skibe havde England til rådighed på samme tid, og var vores skibe forskellige? • På baggrund af en analyse af xx vikingeskib ønskes... -
Passivform
ForumindlægHej Hvordan danner man passivform på Engelsk?
