Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 13761 til 13780 af 63055
-
Hvordan skriver man en diskussion og konklusion?
ForumindlægHej! Hvordan skriver man en diskussion og konklusion i fysik? -
Nv eksamen spørgsmål
ForumindlægHvordan indblander man fysik i drivhuseffekten -
Eksamen Regler.
ForumindlægKlre studieportalens bruger. - Jeg står og skal til FSA eksame imorgen i Matematik. Jeg har taget nogle kopier af nogle gamle noter jeg har liggende. Er dette lovligt at medbringe? Det er jo mine egne noter bare kopieret. * Grund til jeg tog kopi af de var kryllede. -
HISTORIE EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej folkens, jeg skal til historie eksamen imorgen som er en 24-timers eksamen. Er der nogen der ligger med nogen gode noter som kunne tænke sig at dele med mig, eller nogen gode tips og tricks til, hvordan jeg bedst muligt kan klare mig? Er ret nervøs og håber nogen kan smide et par noter ind, ... -
hjælp til mat/Kemi c/B?
ForumindlægHej. Jeg er lige blevet færdig med HF uddannelsen og jeg vil gerne hjælpe dig der skal starte på HF eller STX efter sommer og har svært ved matematik. Især HF! Jeg har mange noter og dispositioner til eksamen. Hvis du vil have hjælp så skriv lige på [email protected] Jeg kan også hjælpe lidt i ... -
Bogandmeldelse
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analysemodel for en bogandmeldelse på engelsk.. ??HASTER -
Nye fag i 2g?
ForumindlægHvilke nye fag bliver jeg præcenteret for i 2g? Jeg er på science, hvis det har en betydning. Religion, old, bio? Nogen der ved det? x) -
Divisionsregnstykke i hånden: 26/28
ForumindlægHvordan udregner man stykket 26/28 i hånden? Tak på forhånd :) -
Eventyr - dansk mundtlig fremlæggelse
ForumindlægHejsa, Er der nogen der har gode råd til hvordan jeg kan forlænge min video? Jeg skal optage mig sel, og snakke som var det en eksamen i 10 minutter.. dog vare den kun 6 minutter. Jeg har prøvet alt, skrive flere noter, snmakke langsommere men de virker ikke. Og så snart jeg skriver flere noter ... -
Metallers egenskaber.
ForumindlægJeg sidder her og skriver mine noter rene til min eksamen på mandag. Jeg har fundet en forklaring på metallers egenskaber på nettet der er meget mere kompliceret end den i mit hæfte. Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvilken en der er rigtig - de lyder nemlig forskellige? 1. "Metaller ha... -
Engelsk stil
ForumindlægHey ville blive ovenud glad hvis nogen gad rette og læse korrektur. På tusind tak hvis nogen meget venlige sjæle avde tid I think it’s great for the international economy that so many young students want to be self starters. I know that not all projects are going great. But some of them do ... -
matematik FSA, færdighedsregning og problemregning
ForumindlægHEY Så blev vi også færdige med Færdighedsregningen og problemregning.. Hvordan gik det? Jeg tror jeg er omkring 12, men jeg ved ikke om jeg ryger ned på en 10ér.. Hvad syntes i om sværhedsgraden, og bliver der uploadet en rettenøgle til denne test? Håber det gik rigtig godt for jer alle sammen! -
HF
ForumindlægJeg er en anonym elev, som gik på en gymnasial uddannelse på Horsens Statsskole og hf-kursus (stx) i 1g og jeg havde samfundsvidenskabeliglinje med matematik B-niveau og fysik C-niveau. De to fag har påvirket mit uddannelsesforløb m.h.t. mit standpunkt som gjorde, at ledelsen drøftede til et møde... -
engelsk opgave (brev)
ForumindlægEr der en der gider skimme dette stykke igennem? tak. I am writing to you because your son has showed a behavior which is not acceaptable at our school. As you know, Ryan and three of his schoolmates drank alcohol in big amounts last sunday. Our school has a set of rules which contains no alcoho... -
SHIT på spanden!
Forumindlæghej alle jer kloge hoveder. Skal til eksamen til sommer i faget Fysik B. jeg skal bl.a. op i et eksamensprojekt som jeg nu skal starte på. problemet er at jeg ikke aner hvad jeg skal undersøge.. Projektet skal omhandle en ting fra hverdagen som undre en som man skal undersøge. Hvad kunne det vær... -
eksamen b-niveau
ForumindlægHej alle, jeg skal til kemi b eksamen til maj og har fået at vide at det er en eksperiementiel og teoretisk eksamen, dvs lidt som fysik så vidt jeg forstår det. Er der nogle der er bekendte med kemi b-eksamen hvor man både er oppe praktisk og teoretisk, jeg har prøvet at søge men kan ikke rigtig ... -
Forkort brøk - forklar hvorfor?
ForumindlægHey alle! Er der lige nogle søde mennesker, der vil forklar, hvordan man skal lave denne opgave? 4x2 - 9 / 4x2 + 9 - 12x mange tak! :-) -
Eksamensnoter
ForumindlægHej,Jeg skal til mundtlig tysk eksamen på onsdag (B-niveau). Imidlertid har jeg - som følge af, at vi ikke har gennemgået teksterne særlig meget - ikke særlig dybdegående beskrivelser af følgende tekster:------------------------------------------Brigitte Hamann: "Nichts als Musik im Kopf&quo... -
Året-der-gik Quiz
ForumindlægHer er 25 spørgsmål om året der gik. Hvor meget kan du egentlig huske? https://www.studieportalen.dk/Tests/Test.aspx?id=9 -
En syg ligning!
Forumindlæg5/(4-6x)-2(6+9x)-4x+9/(8-12x)=0JEg får det til:-216x3-1170x2+288x+392=0Ved ikke hvad jeg skal gøre nu.
