Søgning på: matematik fp9 maj 2017. Resultater: 13841 til 13860 af 33873
-
Dansk stil - rettehjælp?
ForumindlægHej!Jeg skal aflevere denne stil fredag, og vil gerne have hjælp til at forbedre den, da jeg virkelig har problemer med diskussionen.Afleveringen er skrevet til opgave 1 i hæftet til studentereksamen maj 2001. Opgaven hedder:Kedsomhedens prisgør rede for Joseph brodskys tanker om kedsomhed i hans... -
De unges.......
ForumindlægHey people:)Sidder her i en stil om ''De unges barske sprog''Og kan ikke rigtig komme på flere spørgsmål jeg kan besvare i et læserbrev jeg skal skrive til Jyllands postenNB:Stiloplæg fra FSA Maj-Juni 2004 -
Stil- de unges barske sprog.....
ForumindlægHey people:) Sidder her i en stil om ''De unges barske sprog'' Og kan ikke rigtig komme på flere spørgsmål jeg kan besvare i et læserbrev jeg skal skrive til Jyllands posten NB: Stiloplæg fra FSA Maj-Juni 2004 -
Redegøre ...
ForumindlægDer er to opgaver, jeg vil bede jer om at læse på: Link 1: 25 Maj 2011 Opgave 2a, side 3. Link 2: 30 August 2011 Opgave 3a, side 4. Hvad menes der helt om at jeg skal redegøre? Hvordan redegør man? Er det noget man skal bestemme ens regression, dernæst skal man vurdere om r2 passer bedst ... -
Htx eksamen
ForumindlægHej går på Htx 3 årgang nu, og skal til eksamen her til maj. Er begyndt lidt at tænke over hvilke fag jeg skal op i. Ved at jeg skal op i 11 eksamner i alt på 3 år. Har hørt at man skal havde et vist antal skrftlige og mundltlige eksamner. Er der nogen der ved noget om det? -
Hjælp engelsk
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er i gang med en engelsk aflevering og mistede papirne og desværre vil min lære ikke giv mig en ny. Jeg vil spørge om nogen har Engelsk B HF Eksamen maj 2011 HÆFTE 2 på elektronisk. Det vil være en stor hjælp hvis noglen har den, da jeg skal besvarer og afleverer opgav... -
Stile
ForumindlægHey!Er der nogen der har skrevet en af følgende stile : "strandet mellem to verdner", "En uforglemmelig koncert", "Ufedt at være fed", "en to tre voksen", "en fortælling" eller "abort er et familieanliggende". Fra 10. klassernes prøve, m... -
normalvektor
ForumindlægHey :)Har lige et spørgsmål til en af opgaverne i opgavesættet Maj-Juni 2004 (1-årigt):opg 3Hvordan finder jeg en normalvektor til linien AD? Er det bare en af siderne i kassen? Det synes jeg bare ikke kan passe - for de står da ikke helt vinkelret på...Håber at der er en som har lavet sættet som... -
Stil (TYSK)
ForumindlægNogen der har skrevet stilen fra MAJ-JUNI 1993(folkseskolens udvidede afgangsprøve)?Man kan vælge mellem nedenstående opgaver:1. War du eure Klasse wirklich klasse?2. Wenn Bilæder Geschichten erzählenog3. SporterlebnisseSkriv endelii for videre oplysninger :)HÅBER nogen kan hjælpe! -
3.G-underholdning
ForumindlægMin klasse har sidste skoledag d. 8. maj, og de forslag vi har til vores afslutningsunderholdning på skolen er mildest talt ringe. Hvad lavede I af spass som afslutning på jeres gymnasie? Nogen gode forslag? ALT modtages med åbne arme :), vh Camille -
Vektorregning
ForumindlægHej..Er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 1 i standardforsøg maj 2005 med hjælpemidler. Jeg skriver lige opgaven op så folk ikke er i tvivl.A(0,0,3.6)B(-3.2,6.4,10.8)C(0,12.8,3.6)Bestem en parameterfremstilling for den linie, der indeholder punkterne B og C.Den er klaret!Bestem koordinatsæt... -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægUNDERVISNINGSMINISTERIET SKRIVER I DAG 24. maj ”HjælpemidlerSom udgangspunkt er alle hjælpemidler (bortset fra kommunikation medomverdenen) tilladt ved prøverne - såvel i forberedelsestiden som undereksaminationen. En begrænsning i denne generelle tilladelse skal fremgå af fagbilaget eller af lær... -
Mat prøve maj-juni1996
ForumindlægHej ville høre om nogle af jer sad inde med folkeskolens afgangsprøve (skriftligt) fra maj-juni 1996 jeg havde lavet alle stykkerne men min mor har smidt dem ud jeg er helt ude af den det skal aflevers imorgen så ville høre om nogle havde lavet den så de evt. kunne sende den til mig normalt er je... -
vinkel i vilkårlig trekant
ForumindlægHvordan finder jeg vinkel A i en vilkårlig/ikke-retvinklet trekant? Trekanten ABC har en linie fra punkt B til linie AC, nemlig D Jeg skal finde vinklen A, hvor jeg kender: vinkel D=120 grader BC=11 AC=22 AB=13 Opgaven er fra studentereksamen maj 2011 (opg. 7 med hjælpemidler) -
help me pleas.. i need help!
Forumindlæg1) Hvilken forberedelser var der ved "Skagerakslaget maj 1916" ? 2) Hvilken forberedelser havde rationeringen i det civille samfund? 1) Tyskerne ville lokke de britisk flåder ud i Nordsøen med en rekognosceringsestrade. Som var forberedt af de tyske hovedstyrker, som var uden for syn... -
Litterært essay - A&P
ForumindlægHej SP, jeg sidder netop med den opgave, at jeg skal skrive et litterært essay over den engelske novelle "A&P" af John Updike. Hvis der er nogle der har et par synspunkter/ analysepunkter de vil ytre, ville det være kanon! Mvh. Jakob, fortsat god 1. maj -
KS Synopsis hjælp.
ForumindlægHF 2. år Jeg skal have afleveret en synopsis på sidste skole dag (11 Maj), mit emne er; Den kolde krig og den nye verdensorden efter 1989 Jeg har hertil fået bilag på i alt 13 stk. Mit spørgsmål er så om der er en eller f... -
Folkeskolensafgangsprøve i Biologi. OMG!
ForumindlægHey alle sammen. Jeg skal op i biologi d. 16 maj. Testen foregår elektronisk i vores skole, dvs at vi udfører prøven på computeren. Jeg ville rigtig gerne høre noget fra jer. Om hvad I tror, jeg kommer op i. Eksempelvis... Jeg er har det nogenlunde svært med faget Biologi. -
Hjælp med Billedanalyse til mundtlig dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen derude. Jeg har trukket Billedanalyse som jeg skal fortælle om i FP10 mundtlig dansk til maj, men jeg ved ikke hvilket et billede jeg skal vælge og det billede jeg skal fortælle om vil jeg helst gerne have at det er noget fra Det Moderne Gennembrud. Så pleeeeease hjælp med at skr... -
Dansk 9. synopsis
ForumindlægDav, jeg skal aflevere synopsis imorgen.. (fredag d. 25 maj) og jeg har værken noget at perspektivere til, eller noget oplæsnings stykke... er der nogen der har nogen forslag? mit fordybelsesområde er: andre udtryksformer fra det 20. århundrede. og jeg har valgt en kortfilm der heder: Eksam...
