Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 13861 til 13880 af 44202
-
Hvordan starter jeg op på en novelle?
ForumindlægHej. Jeg ved ikke helt, hvordan at jeg skal starte op på en novelle? Er der nogle, der kan give mig gode råd til at starte?, tak på forhånd. :-) -
Hormoner- aktivitet
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave om hormoner af min lærer men jeg ved ikke hvad for en aktivitet jeg kan lave. Det er jo lidt svært når hormoner er så små og svære at se. Kan I hjælpe mig? Og er der et "must have" når man fremlægger om hormoner? -
Hjælp til proportional
ForumindlægBeskriv en hverdagssammenhæng, som er ligefrem proportional Beskriv en hverdagssammenhæng, som er linær men ikke ligefrem proportional Tak! -
Radioaktivitet - Poissonfordeling
ForumindlægHej alle. Jeg skal begrunde, hvorfor en poisson-fordeling kan forventes at beskrive intensitetsfordelingen af radioaktive henfald i et vist tidsinterval? nogen som kan hjælpe mig med det? -
egentid/propertime
Forumindlæger et vigtigt begreb i relativitetsteorien, da det bl.a. benyttes til at definere 4-hastigheden og dermed 4-impulsen. Desværre tror jeg ikke helt, jeg har forstået hvad egentiden for en proces er. Jeg TROEDE, at det var den tid det tog for en proces i sit hvilesystem, men så ser jeg, at det def... -
Konservative kræfter
ForumindlægHvordan definerer man konservative kræfter? -
Varmeledning
ForumindlægHej.. Jeg har fået til opgave at gøre rede for begrebet varmeledning. Håber at i kan hjælpe mig med det. Har skrevet lidt, håber at i måske kan hjælpe mig videre. Syntes ikke det er særligt meget. En proces hvor der i et materiale eller et legeme spontant overføres varme fra et område med højere... -
weee
ForumindlægJeg har lige fundet alle mine gamle afleveringer fra gy,masiet af, så dem uploader jeg lige, når jeg har fået installeret office og så gennemrettet dem. Hvis der i forfatter står Daniel Sløk eller noget andet, så tag jer venligst ikke af det, da jeg lånte hans bærbare gennem hele min studietid he... -
Eksamensoplæg
ForumindlægHej. Jeg tænkte på om der er et sted på nettet, hvor man kan få fat i gamle eksamensoplæg, mere specifikt oplæget for dansk i maj 2004. -
Matematik aflevering Hasterr!!
Forumindlægd) man vælger at forlænge en skinnestrækning fra x=26 til x=30, så den slutter i y=17 og der skal være en glat overgang i x=26. Kom med et forslag til en funktion der beskriver det sidste stykke. e) ved positionen -2 går en transportvogn i stå. den rummer en last på 120 kg. beregn de to kræfter... -
Store i Maple
ForumindlægHej. Nogen derude der ved om man kan store i Maple (ligesom man gør på lommeregneren), og i så fald hvordan?? MVH -
Idræts-fysiologi
ForumindlægHej..Er der nogle, som kan give mig et godt svar på hvad en refleks er?? -
HJÆLP
Forumindlægjeg er utrolig dårlig til tysk.. men har dog prøvet på at oversætte dette... er der nogen der gider at rette det igennem..? Kære veninde!Hvor er det dog lang tid siden, vi har set hinanden. Det må være mere end 5 år siden. Tiden går hurtigt. Men om to uger kommer jeg til München, ganske præcist: ... -
limiære funktioner
Forumindlægnår man får at vide man skal vise hvordan man beregner regneforskriften for en liniær funktion ud fra to punkter skal man så tage to punkter fra et koordinatsystem og lave en regneforskrift? -
Ligning
ForumindlægHvad beskriver en ligning med to variable..? -
Hvordan dividere man?
ForumindlægJeg har helt glemt hvordan man dividere, uden hjælp af lommeregner, bare på et almindeligt stykke papir.. :(Nogen der kan hjælpe mig? Evt. med et link hvor det står forklaret, eller måske selv prøve? :DSå ville jeg sku være meget glad..Takker ;) -
Ubestemte integraler
ForumindlægHar følgende 3 integraler, hvor jeg skal angive de ubestemte integraler, ved ikke om jeg skal bruge partiel integration eller substitution, kan ikke huske hvordan man differentierer de sammensatte funktioner og min formelsamling hjælper mig ikke rigtig videre.Håber du kan hjælpe mig:S((2*ln(x))^6... -
Hvordan differencierer man 4/x?
ForumindlægHvordan differencierer man 4/x? -
Differentialregning! Hjælp!
ForumindlægHej Jeg håber, I kan hjælpe mig lidt på vej. Det er ved at være et godt stykke tid siden, vi havde om differentialregning, og jeg er nu blevet bedt om at svare på dette spørgsmål: "I differentialregning skal du benytte tre-trinsreglen til at bestemme differentialkvotient for en selvvalgt f... -
Ludvig Holberg
ForumindlægHej... Er der nogen der kan fortælle mig noget om Ludvig Holbergs logiske holdning?
