Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 13881 til 13900 af 48240
-
Sygeplejerskeuddannelsen - modul 7 eksamen - Mangler en hjælpende hånd til at komme videre
ForumindlægJeg går på sygeplejerskeuddannelsen og er netop igang med forberedelserne til modul 7 eksamen. Jeg er gået lidt i stå og mangler derfor en hjælpende hånd til at komme videre. Er der nogen, som har været igennem modul 7 eksamen, og som har en disposition, jeg kan få nogen ideer fra ? :) -
fjernstudie enkeltfag matematik A hhx eksamen bestået matematik ?
ForumindlægHej Nogen der kan svare på om man har bestået matematik A hvis man læser fjernstudie / enkeltfag HHX bekendtgørelsen og får eks. 4 i skriftlig eksamen og 00 i mundtlig eksamen eller skal begge have bestået karakter for at bestå faget ? skal bruge mat a for at komme ind på studiet softwareingeniø... -
AT-eksamen, Landgrabbing i Afrika, samf A og religion C
ForumindlægHej Jeg skriver i håbet om, at der er nogen der kunne tænke sig at læse min AT-synopse igennem og komme med konstruktiv kritik således at jeg kan være bedst muligt forberedt til eksamen. Synopsen er skrevet i samfundsfag A og religion C og har følgende problemformulering: Hvordan påvirkes forh... -
økosystem
Forumindlæghej jeg har igang i en slags eksam i fysik kemi jeg skal forklarer hvordan et økosystem forbliver sundt og skaber balance. nogle der kan hjælpe.... -
HJÆLP!!
ForumindlægHJÆLP!! Hvordan kan et eksamensspørgsmål lyde i fysik/kemi eksamen 9.klasse. Dette er et spørgsmål til jer der har været oppe!! Håber i kan komme med et konkret eksempel! -
Kan man score en god karakter til old-eksamen ved at...
Forumindlæg... analysere det udleverede tekststykke kronologisk? -
naturfags eksamen imorgen, og jeg står uden et forsøg. HJÆLP HURTIGT
Forumindlæghejsa. jeg står og skal op til naturfag imorgen, og det forsøg som jeg havde forberedt er blevet taget. jeg har om landbrug- bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget. min problem stilling lyder: hvordan skaber man den bedste landbrugsjord inden for økologisk og konventionelt landbrug. mit delemne... -
AT eksamen im - hvilke metoder har jeg brugt i min analyse af en dokumentar?
ForumindlægHJÆLP !! Jeg er i tvivl om hvilke metoder jeg har benyttet i min analyse af en dokumentarfilm i dansk... Jeg har analyseret en dokumentarfilm ved navn Havet brænder og jeg er blandt andet kommet frem til hvad dokumentargenren er, hvilke appelformer der er i spil, at der gøres brug af lange, dvæ... -
Hjælp skal til eksamen om nogle timer, mangler et spørgsmål jeg ikke har svaret på. Ved..
ForumindlægVed ikke hvad jeg skal skrive her : Diskutere livsstilens indfyldelse på sundhed af blodkredsløbet? plzzzzzzz. hjælp :( Det er min sidste eksamen, så bliver student :D -
Hvad sker der hvis man dumper sin skriftlige eksamen i matematik - b-niveu?
ForumindlægHej, jeg frygter jeg dumper min skfriflige eksamen i morgen... hvad sker der hvis man dumper den? MVH - Hanne :) -
Matematis strategi ved multiple choice eksamen
ForumindlægHejsa, Jeg skal til eksamen, som er en multiplechoice. for spørgsmål med 4 svar muligheder, tæller korrekt svar +1 mens, forkert tæller -1/4 og ikke noget svar giver 0 point for spørgsmål med 3 svar muligheder, tæller korrekt svar +1 mens, forkert tæller -1/3 og ikke noget svar giver 0 point ... -
fysik & kemi spørgsmål<><><><><>PLEASE HJÆLP!!!!!
Forumindlægspørgsmål 1. -Hvad sker der når metallet magnesium kommer i syre? valgmugligheder: -det farves rødt -det farves blåt -der dannes hydrogen -der dannes kuldioxid (jeg tror det er hydrogen der dannes) spørgsmål 2. -Hvordan går det hvis der bruges andre metaller? valgmugligheder: -der sk... -
opgave til 'afsnit 1' fra 'kend kemien 1', side 27, margarine
ForumindlægHej. Jeg sidder med opgaven på side 27, nr. 8, den med margarine. Gør rede for om tilsætningsstofferne findes i vandfasen eller fedtfasen.. Hvad gør man der? Er der en af jer som har løst den? Vh tim -
i tvivl om procedure ved mundtlig eksamen i filosofi C
ForumindlægHejsa! Jeg er i tvivl om, hvordan eksamen helt præcist foregår? Jeg har læst mig til, at der er tale om, at man trækker et spørgsmål, der knytter sig til en kendt filosofisk tekst. Men hvordan ville I f.eks. foreslå at en disposition så ud? Hvor tekstnær skal man være, og hvor meget skal være d... -
Hjælp til opgave - Haster. Forberedelse til eksamen. Mathon, RinstedLhc eller en anden, please hjælp
ForumindlægHej SP. Jeg er igang med at forberede mig til fysik skriftlig eksamen. Her har jeg nogle opgaver, som jeg har brug for hjælp til, fordi jeg ikke kan finde ud af den. Det handler omkring inertimoment. Opgave A: har jeg fået til 4,89 N. Altså F=m*g=0,498kg*9,82m/s^2=4,98N Opgave B: har jeg tegnet... -
Eksamen imorgen, efterlyser en der vil læse mit manu.
ForumindlægHej. Er der en herinde som evt lige hurtigt kunne kigge på mit manuskrift til imorgen??? Tror den er hjemme, men kender desværre ingen der taler tysk. Vil bare gerne vide om det er noget volapyk jeg har fået skrevet. Det er vedhæftet i en wordfil. På forhånd tak :-) -
Forskellige koncentrationsmål
ForumindlægHej Jeg skal op til kemi eksamen på mandag, og en af vores opgavers overskrifte er "Opløsninger og koncentrationsmål", derunder står der at vi skal kunne omtal de forskellige koncentrationsmål og jeg forstår rigtig hvilke det egentlig er jeg skal snakke om, er der nogen der kan... -
tror i 2g'erne slipper for mundtlig mat?
ForumindlægSidste år læste jeg at en stor del af 2g'erne slap for mundtlig mat-eksamen. Tror I også det gælder i år? -
Spørgsmål ang. tysk a fortsætter skriftlig eksamen med netadgang
ForumindlægJeg benytter ikke google oversæt til at oversætte hele sætninger, men det fungere som en støtte for mig og fungere rigtigt godt for mig, når jeg supplere med google oversæt - så mit spørgsmål er om det er lovligt at anvende google oversæt til eksamen? -
Ligevægtskonstant via. vant hoffs - eksamen imorgen tidligt:(
ForumindlægHejsa Jeg arbejder med følgende opgave: C4H4S (g) + 3 H2 (g) = C4H8 (g) + H2S (g) Så skal jeg bevise, at ligevægtskonstanten er 1,02 bar-2 ved 275 grader. Jeg har gjort følgende: *Først fundet entalpien=-109,79kj/mol *Dernæsrt fundet entropien=-200,17j/(mol*K) Så har jeg bare smidt det hele ind i...
