Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 13941 til 13960 af 321608
-
hjæææææælpppppppppp
Forumindlægjeg søger efter et klog menneske der kan rette min opgave -
novelle af bo hansen
Forumindlæghej mennesker nogen der kan hjælpe mig med at analysere babyshampoo, for har lidt problemer med at forstå den .. -
matematikaflevering
ForumindlægHej allesammen :) er der nogen af jer flinke mennesker der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgaver? :) tak på forhånd :) -
Basisk fosfatase
ForumindlægHej. Er der nogle, der kan hjælpe mig med at svare på, hvad basisk fosfatases funktion er i den menneskelige organisme? :) -
hvordan
Forumindlæghvordan kan man bestemme et menneskes densitet, uden at hoppe i badekarret? (evt. en formel) -
Hjæææælp, hurtigt og nemt spørgsmål
ForumindlægKan nogen forklare mig, Hvorfor mennesker ikke har samme fingeraftryk, eller evt. henvise til et link. -
haster haster....
Forumindlæghej allesammen er der ikke nogen søde mennesker der kan ret min dansk stil please hjælp (: -
rettelse
Forumindlæghej allesammen er der nogen sød mennesker der kan lige kigge på min tysk oversættelse -
Tungmetaller, skadelige?
ForumindlægEr der nogen der kan redegør for forskellige faktorer, der gør tungmetaller skadelige for mennesker. ??? -
tungmetaller, skadelige?
ForumindlægEr der nogen der kan redegør for forskellige faktorer, der gør tungmetaller skadelige for mennesker. ??? -
Integralregning:S
ForumindlægHej mennesker:) Jeg har problemer med denne den oploadede opgave:SS Håber I kan hjælpe:) -
Integralreging:S
ForumindlægHej mennesker:) Jeg har problemer med denne den oploadede opgave:SS Håber I kan hjælpe:) -
Fotosyntese
ForumindlægHej mennesker! Hvorfor er det præcist at der er forskel på hvor meget fotosyntese en plante kan lave? :) -
Nedbøren
ForumindlægHvordan kan vi mennesker ændre måden det regner på? Altså ændre så det regner mindre eller mere. -
EJJJJ .. SKRIFT-TYPE
ForumindlægHej alle mennesker !! :) hvilke skrifttype skal man bruge i FSA...? - kan man godt bruge century gothic? jeg elsker den skrift... -
OLIE REAKTIONSKEMA, PLEEEASE HJÆÆÆLP
ForumindlægHej skønne mennesker Er der nogen der kan opskrive en reaktionskema udfra olie og forklar den til mig? det ville være en stoooor hjælp! -
Scenisk fortælling/fremstiling
ForumindlægHej søde mennesker.. Nogle der kan fortælle mig hvad der er karakteristisk for en scenisk fortælling. Taak på forhånd -
Må man have burka?
ForumindlægHvad synes I om, at Århus kommune ikke længere vil give kontanthjælp til kvinder med burka, da de grundet deres beklædning ikke har mulighed for at få et job, hvilket netop er kravet, hvis man skal modtage den form for støtte - altså at kunne stå til rådighed for arbejdsmarkedet. Burde folk med p... -
bestemmels af a og b
ForumindlægTabellen nedenfor viser tiderne for verdensrekorderne i maratonløb (målt i sekunder) for mænd i perioden 1981-2007. År 1981 1984 1985 1988 1998 1999 2002 2003 2007 Tid 7698 7685 7632 7610 7565 7542 7538 7495 7466 Udviklingen i verdensrekorderne for en maraton i perioden 1981-2007 kan beskrives ... -
Mindste afstand-optimering
ForumindlægHej Alle Jeg har følgende opgave håber at nogle vil hjælpe mi gmed: " Grafen for en funktion f med forskriften f(x) = 0.5 x^2 +2 .Der er også vist et punkt Q med koordinaterne Q(1,6). Bestem den mindste afstand d mellem Q og grafen for f.? Figuren vedhæftes Tak på forhånd.
