Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13981 til 14000 af 25907
-
Livet ???
ForumindlægHejsa jeg står og skal op til eksamen i mundligt dansk. jeg har trukket fordybelsesområdet: Livet som det kommer til udtryk i lyrik eller kortfilm. Jeg har søgt lidt rundt omkring men er stadig ikke helt sikker på hvad jeg skal vælge, måske er der nogle derude der kender nogle gode sange, d... -
Uventet afslagsbrev!!!
ForumindlægJeg har ligesom så mange andre idag ventet på brev fra universitetet. Jeg har hele tiden følt mig sikker på at bliver optaget da jeg har søgt 3 prioriteter, alle yderst realistiske mht gennemsnit. Jeg har idag modtaget et afslagsbrev, som siger at jeg ikke er optaget på nogle af de 3 uddannelser.... -
Billig TI-84 Plus
ForumindlægJeg sælger min TI-84 Plus, som er i god stand og cirka 2 år gammel, for 500 kr. Der medfølger: En tyk manual på dansk En CD rom med software og små programmer, samt manual og støtteoplysninger Et USB kabel til at forbinde regnemaskinen med din PC Og der er selvfølgelig batterier i lommereg... -
Eksamen 2013 - Problemstillinger
ForumindlægHej hej! :) Jeg har trukket mine tekster til historie eksamen, og skal fremlægge i morgen. Jeg er ved at lave problemstillinger, men kan ikke rigtig komme videre. Emnet er den kolde krig, og mine kilder har klart fokus på Cuba-krisen. Jeg tænkte på om der var nogen der ville kigge mine... -
Standby-hjææææææælp!!!!
ForumindlægHej folkens Drømmestudiet er farmaceut, men problemet er at jeg ikke har nok i snit til at søge ind via kvote 1. Jeg har 5,3 med bonus, og kvote 1 ligger på 5,5 i SDU. Eneste måde jeg kan komme ind på er via standby som ligger på 4,1,. hvis jeg søger ind som standby og ikke får studieplads s... -
Komposition
ForumindlægHej alle. Skal analysere et afsnit af paradise hotel, og blev i tvivl om kompositionen., Det første der sker er at deltagerne får et brev om at tina og simone skal vælge en veninde, det er vel ude? (konflikten opstår) , konflikten løses så når fie bliver smidt ud fordi hun står tilbage uden en ve... -
KOMPOSITION - hjælp!!
ForumindlægHej! har skrevet et indlæg før men ingen svarede, så prøver igen.. Skal analysere et afsnit af paradise hotel, og blev i tvivl om kompositionen., Her er hvad jeg umiddelbart ville gøre, Det første der sker er at deltagerne får et brev om at tina og simone skal vælge en veninde, (ude-konflikten o... -
Udmeldt
ForumindlægJeg har et fag, hvor jeg kun har afleveret 1 modul, hvoraf da er 8 moduler. Jeg har faktisk lavet 5 snart 6 moduler, (eksamen er i næste måned) men jeg har ikke fået afleveret dem grundet min computer var i stykke tid, samt andre personlige problemer, så jeg fik lavet dem på papir, og fik indskr... -
Gymnasieoptagelse - siden optag.dk?
ForumindlægPå siden optag.dk kan jeg i et Excel-ark se, at der ikke er nogle fra min bopælskommune (Furesø) der har fået plads på Rysensteen Gymnasium (mit ønskegymnasium). Det er jeg totalt smadret over, da jeg både har sendt en personlig ansøgning og virkelig gerne vil derind. Spørgsmålet er bare, om jeg ... -
PC i gym - Hvad skal jeg??
ForumindlægHej alle sammen som går på gymnasiet (eller har gået). Jeg skal her til august starte på gymnasiet, og jeg har fået et brev fra dem, hvor der bl.a. står at jeg kan købe/låne en bærbar fra dem med de programmer som der skal bruges til undervising ellers kan jeg selv købe en bærbar og installere a... -
Klage over FSA Eksamskarakterne!
ForumindlægHej alle sammen :-) Mig og hele min årgang, er vildt irriteret over den censor, vi har fået til dansk. Det er i den skriftlige fremstilling. Grunden til det er fordi, at vores lærer har informeret os om, at vi kun har fået få 7-taller og en masse 4 og 02. Så lige nu har vi lyst til at klage. Vore... -
venteliste
Forumindlæghej.. jeg søgte ind til pædagogstudiet og efter en dag kom der brev om min optagelse. De skriver: Da vi nuværende tidspunkt har optaget det antal studerende, som max. kan optages ved dette års optag, vil vi i stedet tilbyde dig en plads på en venteliste. Dette betyder, at såfremt der er... -
Erklæret studieinaktiv - smider de mig ud?
ForumindlægJeg har fået et brev fra skolen på grund af for højt fravær på hhx 1. år (omkring 14% for perioden), hvor de skriver, at jeg har for højt fravær og de derfor ikke kan se, at jeg er studieaktiv, og at jeg kan risikere at miste min SU, og at de vil følge op på efter årsskiftet. Jeg modtager ikke... -
Rykker på ubetalt bøde?
ForumindlægHej! Jeg sidder i den forvirrende situation, at jeg har ca. 250 kr. som jeg mangler at betale til min skoles biblio. Jeg har fundet ud af, at jeg har fået flere rykkere* (eller rettere sagt er jeg bare blevet gjort opmærksom på bøden, ingen ekstra gebyrer eller noget som helst) et par gange og b... -
TIlbagebetalingskrav af SU
ForumindlægHej For 2 år siden fik jeg et brev om tilbagebetalingskrav for 3 måneders SU fra juni-august. Jeg kontaktede min studievejleder (mail) i sin tid og fortalte hende at jeg KUN skal betale for 2 af månederne. - For jeg havde nemlig været studieaktiv i juni måned pga mine eksamener. Hun sagde at hu... -
Problemstilling - kulturmøder
ForumindlægHej, Jeg sidder og er igang med min 24-timers eksamen, hvor jeg har trukket "Kulturmøder - den europæiske ekspansion" men er gået i stå. Jeg fået fire kilder som blandt andet er Manuel I's brev til Ferdinand og Isabelle af Spanien og Uddrag af Walter Prescott Webb: "Ended: 40... -
Problemstilling 1848-1864
ForumindlægHej Jeg skulle lave 2 problemstillinger med udgangspunkt i 3 kilder som vi ha haft om i forløbet. Er der nogen der vil tjekke, om de giver mening? 2/ En problemformulering med to til tre problemstillinger, som tager udgangspunkt i tre af de kilder, vi har læst i forløbet. I vælger selv kilde... -
Hjælp til AT - udvandring til Amerika HASTER
ForumindlægHej, jeg skal skrive om udvandring til Amerika i AT og har valgt fagene dansk og historie, men jeg har svært ved at skrive en god problemformulering og finde på noget interessant at diskutere eller vurdere.. Indtil videre er min problemformulering: Hvad var baggrunden for masseudvandringen til ... -
Su - Studieaktivitet
ForumindlægJeg har i dag fået et brev fra Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte, om at jeg ikke er studieaktiv og er derfor ikke berettiget til SU. Det er sådan, at jeg udsatte et semester tilbage i foråret, da jeg skulle indhente de andre eksaminer fra første år. Jeg bestod eksaminerne, men blev... -
Eksamen
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde eksempler på vejledende ekstemporaltekster til engelsk obligatorisk niveau? (mat. gym.)
