Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14081 til 14100 af 48931
-
opg.
ForumindlægHejsa alle sammen (: Nu har jeg ikke lyst til at lægge min stil ud her, men er der en person, som er god til spansk, der kunne tænke sig at kigge den igennem? Det ville være dejligt :) Så vil jeg sende den til vedkommendes indbakke. God dag. -
mundt. italiensk eksamen
ForumindlægHej.Jeg har en veninde, der kun mangler italiensk som sidste fag i sin studentereksamen. der er bare det problem at hun skal have 11 for at bestå.Vil derfor høre om nogen ved hvor høje krav der stilles ? -
Tysk - HJÆLP
ForumindlægHej, jeg har skrevet en forholdsvis kort tysk stil, og jeg er meget usikker på, hvorvidt min grammatik og ordstilling er korrekt. Så mit spørgsmål er, om der eventuelt er en herinde, der ville gøre mig den store tjeneste at rette den - i så fald blot for de "større" fejl? :) -
At-Dialog
ForumindlægHej :) Som mange andre skal jeg også snart til AT-eksamen, og jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg vil have svar på! Under den mundtlge dialog, kan censor og lærer også stille spørgsmål som ikke har noget med synopsesn og fremlæggelsen at gøre? På forhånd tak :) -
Politik
ForumindlægHej :). Vi får en DF'er på besøg på vores skole, og vi skal nu forberede nogle spørgsmål. Vi kan ikke komme på særlig meget, men er der nogen der kan komme med nogle spørgsmål vi kan stille Dansk Folkeparti? Tak på forhånd. -
SAS - Diverse opgaver :)
ForumindlægHej! Når man bliver stillet til spørgsmål: 1. Udarbejd en analyse af virksomheden SAS i 2008, hvor du inddrager virksomhedens interne forhold. Og så kommer der en lang række artikler, hvilke modeller og begreber ville i anvende i analysen af ders interne forhold? SWOT , og hvad så mere? -
Titanic
ForumindlægHej allesammen! Skal skrive en stil om titanic. Historien skal handle om at jeg er med på skibet, og er en af de overlevende. Kan slet ikke finde på noget at skrive. Nogle der kan komme med nogle ideer til hvad jeg kan skrive? -
Dantes alle 49
ForumindlægHej jeg skal igang med en stil som skal hedde dantes alle 49 det handler om en mand der er gået fra sit liv i Danmark og taget til Spanien hvor han sidder og skriver et brev til sin famile om hans forsvinden Pleas hjælp!!!! Har ingen ideer!?!? -
rette?
ForumindlægEr der ikke nogle venlige sjæle der lige vil rette min stil for komma og punktum??På forhånd tusind tak! :) -
Skrifttype
ForumindlægHvilken computer-skrifttype er bedst velegnet til stile m.m. i Word?:-) -
En der kan hjælpe med rettelser?
ForumindlægJeg søger en venlig sjæl, der måske har lyst til at rette mit engelske essay igennem. En der er interesseret? :-) -
Optagelsesprøve
ForumindlægKære studieportalen Jeg skal her den 18. maj til optagelses prøve på gymnasiet (stx), hvilket jeg er nervøs over. Jeg skulle høre om i kunne komme med nogle ideer på, hvad jeg kunne øve mig på. Kan næsten det hele i matematik, men har desværre problemer med dansk :( - Det er skriftlig dansk, enge... -
12 på Gymnasiet ?
ForumindlægHej. Det ikke ret længe siden jeg blev færdig med mine mundlige prøver i 9 klasse. Jeg fik både 12 i dansk, engelsk og religion. Er det så muligt at få 12 i gymnasiet ligesom i folkeskolen eller er det lidt umuligt ? Skal nemlig starte på gymasiet efter sommerferien. -
Synopsis - AT
ForumindlægHej, Jeg skal til årsprøve i min AT synopsis imorgen - og tænkte om der skulle være nogen der vil kigge på mit "talepapir" og sige om der mangler noget eller bare give generel konstruktiv kritik :) Jeg har skrevet om Vietnamkrigen (fag: Naturgeografi og Engelsk) Vi har ikke fået den s... -
Ernest Hemingway
ForumindlægVil blive meget glad hvis der var en herinde der kunne hjælpe med hvad man kunne skrive om i engelsk,i SSO hvis man har valgt at skrive omkring Ernest Hemingway?. Kan man tage et af hans romaner som er filmatiseret og sammenligne med en af hans noveller??. Jeg er meget blank så hvis der er e... -
SDU - adgangskursus
ForumindlægJeg har lige snakket med SDU.. Kan det passe hvis jeg har dumpet engelsk b også tager det om på sdu... At engelsk tæller med i antal timer for jeg har jo ikke engelsk B niveau, da jeg har dumpet det.. Jeg har valgt fysik med for at få de 16 timer for at få SU... mvh. Rixer -
Bacheloruddannelse ved Oxford?
ForumindlægSom nævnt i en tidligere tråd var det tidligere min intention at blive kandidat i økonomi (cand.polit.) ved Københavns Universitet. Imidlertid er filosofi og (international) politik to af mine hovedinteresser, og jeg vil gerne have en uddannelse, hvor disse fagområder også indgår. Jeg overvejede ... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHvordan forbereder i jer til eksamen i skriftlig dansk? -
2 sek
Forumindlæghvad er mest rigtigt:1) She offers him to go away for the weekend2)She offers him to go away and do something this weekend -
Isolér
Forumindlægisolér R2: R=R1+R2+R3 Hvordan gør man. Ved godt den kan virke nem, men please hjælp...
