Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14081 til 14100 af 20009
  • Power-point til "Nora hat hunger"

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogen der har en Power-point præsentasion der omhander tysk teksten: "Nora hat hunger"?? På forhåand taaaaaaaark <3 Kyskys musemuse..
  • Oversæt ordet racehygiejne

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive på tysk at man i 1930'erne begyndte at snakke om racehygiejne i Týskland. Er der nogen der kan sige mig hvordan jeg skal formulere dette? På forhånd tak.
  • Sætning med modalverbum

    Forumindlæg
    "Hun kan ikke lide at se blod" Jeg ved ikke helt hvordan jeg oversætter den sætning til korrekt tysk. Jeg ved, at jeg skal bruge mögen, men hvordan skal sætningen konstrueres?
  • 1 sætning

    Forumindlæg
    Hejsa! Faktisk er det 2 sætninger S: Hvordan siger man "De er skørere end de er normalt" på tysk? Og "Angelina skriver historier med kvinder som hovedpersoner" Tak! (;
  • Gennemlæsning af tyskaflevering

    Forumindlæg
    Hej Allesammen! Jeg søger en der vil være villig til at kigge min tysk aflevering igennem og så markere diverse fejl der er der i. Er der nogen der ville være behjælplige med dette? Venlig Hilsen Jesper :-)
  • Spørgsmål vedrørende tid

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at skrive en tysk aflevering, hvor jeg skal karakterisere og fortælle m forhold, jeg vil spørge om der er nogen der ved om man må ændre tid når man skriver ?
  • Sintajehu?

    Forumindlæg
    Nogen der har læst en TYSK tekst, som hedder Sintajehu? Hvis nogen af jer har læst teksten, og kan huske den. Kan i/du skrive et kort resume af den? På forhånd tak!
  • Hvordan?

    Forumindlæg
    Hvordan oversætter man: Det jeg ikke kan lide ved at gå på VUC"- til tysk? Hedder det: Das ich nicht mag " kan ikke resten ?
  • hjælp til at oversætte en sætning!!

    Forumindlæg
    HEJ SP! Jeg har en sætning, der skal oversættes fra dansk tysk, men jeg er i tvivl om hvordan den skal oversættes. Han har en elegant og flydende (glose: flüssig) brevstil, og bankens høje chef er meget tilfreds med ham.
  • Hjælp til Alle Woche Wieder

    Forumindlæg
    Jeg skal op til tysk imorgen, her har jeg trukket teksten "Alle woch wieder" så jeg ville høre om der var nogen der havde læst den og havde nogle noter til den
  • Akkusativ eller dativ

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til mundtlig tysk eksamen i morgen og er kommet i tvivl om en sætning. Hedder det: Sie macht sie unsicher (akkusativ) eller Sie macht ihr unsicher (dativ) Hvad mener I?
  • Reisen/fluchten zu/nach?

    Forumindlæg
    Hvis man skal formulere en sætning på tysk, fx han vil gerne flygte til danmark er will gerne nach Dänemark fluchten? eller er will gerne zu Dänemark fluchten? :)
  • Bøjningsregel??

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har hørt, at en speciel regel gør sig gældende for beide, sämtliche og Folgend på tysk. Er der nogen, der kender til denne regel?? Forsat god weekend.
  • kan jeg godt gå op gym selv om jeg ikke tage den den franske eksem

    Forumindlæg
    hej jeg er lidt i tvivl, for jeg har valgt og ikke at tage tysk men kun fransk, også er jeg ikke helt sikker på om jeg skal tag den franske ekseme for at komme på gym
  • 2. verdenskrig - komunisme

    Forumindlæg
    Argumenterne Imod interneringen af kommunisterne? Var interneringen i orden set i lyset af de konsekvenser det havde haft ikke at følge tyskernes opfordring? KAN EN HJÆLPE pls?
  • har du 1 min ? :)

    Forumindlæg
    hej . Jeg er igang med en tysk sti. Er der en der kan hjælpe med en sætning. Hedder det ; Mein Mutter hatte die Plaunung gemacht , sie hatte flugtickets, Hotelzimmer ect bestilt .
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Hjælp! Mangler perspektivering til min tysk synopis. Mit emne er Jung Sein und die Zukunft Det skal være noget omkring forventninger, forskellige ungdomskulturer, identitet osv. tak på forhånd! :)
  • Dansk synopse

    Forumindlæg
    hej allesammen har trukket Krig og konsekvenser novelle og har valgt novellen et brev til Tobias og skal inden perspektivere til Hvidstengruppen, henrettelsen , skæbne og de tyske soldater ved bare ikke helt endnu hvad der ville være bedst.
  • Kilde til kryptering i atlanten i WWII (SRP)

    Forumindlæg
    Er der nogen der har eller kender til kilder med den tyske kodemaskine ENIGMA og gerne noget der relaterer til slagene i atlanten? Eller bare nogle kilder til ENIGMA generelt? Vh. Jonas Btw. Jeg skal bruge det til SRP
  • EN SÆTNING!

    Forumindlæg
    Hej med jer alle sammen! Er der nogen der kan fortælle mig hvordan "Den 6 december omkring år 340 døde han der og blev senere kåret som helgen... bliver oversat til tysk?