Søgning på: tysk analyse. Resultater: 14101 til 14120 af 38620
-
Hasteeeer...
ForumindlægHvordan siger man på tysk " sonaten om det gode menneske" plzzz.. folkens.... kan I svare hurtigt? -
Haster
ForumindlægHej. Nogen der kan finde en tysk stil? Det skal være en stil om Venner/Freunde. Be Be. <3 -
Et enkelt ord oversættelse !
ForumindlægOrdbøgerne kan ikke fortælle mig det så håber at en af jer ved hvad "smædesang" kan oversættes til på tysk?? -
Rettelse af oversættelse bedes!
ForumindlægEr der nogle der har mulighed for at rette min tyske oversættelse? Den består af blot 157 ord! -
VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP:(
ForumindlægHeej allesammen er der der nogle der ville hjælpe miig med at rette min tysk stil? Grammatik og sådan noget? :D -
Tysksætning
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe mig med en sætning på tysk? -
Hvordan siger man "en aftale"?
Forumindlæghej. En ung dreng har en "aftale" med nogle venner. De skal se en film i biografen. Hvordan siger man "aftale" i denne sammenhæng på tysk? Verabredung? Haster lidt :) -
hjælp!!
Forumindlæghåber i kan hjælpe mig for er virkelig på skideren og skal fremlægge i morgen. er virkelig virkelig dårlig til tysk så håber på hjælp fra jer :) -
Pernille af Herman Bang
ForumindlægEr der nogle som har læst novellen Pernille af Herman Bang og kan fortælle mig om novellen foregår i Tyskland? Da der dukker nogle tyske navne/begreber op. -
Skole
ForumindlægHej, Hvad skal man gøre hvis en lærer giver dig dårlige karaktere med vilje (tysk)? Jeg får ellers gode karaktere i alle andre fag. Please hjælp:) -
Hovedsætning og ledsætning
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan fortælle mig hvor i den tyske hovedsætning står perfektum participium=kort tillægsform ALTID? (været/gewesen, blevet/geworden, haft/gehabt) - og hvor i den tyske ledsætning står perfektum participum = kort tillægsform ALTID? - Håber i kan hjælpe ;) -
Hjælp til oversættelse af sætning
ForumindlægHej alle hjælpsomme mennesker Jeg har haft lidt problemer med oversættelsen af en tysk sætning. Det ville være super dejligt hvis nogen kunne hjælpe mig med at oversætte den :) Tysk: Da Staten ikke ville give DDR borgerne rejsetilladelse til vesten, rejste mange af dem til Ungarn. De håbede at... -
Radio, film, avis.
ForumindlægHej, kan i lige smide nogle links til gode tyske radiostationer, aviser, og evt. film, som kan ses på nettet, altså på tysk naturligvis? :) Det ville være dejligt, hvis folk, som gjorde brug af det ville hjælpe os andre til at forbedre os sprogligt. -
Historie Dansk opgave 2.g
ForumindlægHåber den er kommet under den rigtige kategori. Sagen er, at jeg skal lave en Dansk historie opgave her på mandag, hvor jeg har valgt Historie og Aztekerrigetsfald. Min problemformulering ser sådan her ud: Jeg ønsker at redegøre for den spanske erobring. Derefter vil jeg analysere sammenstødet me... -
Citater.
ForumindlægHej. Når man nu citerer i en analyse, hvor og hvordan vil man så skrive henvisningen? Tak på forhånd. ;) -
SSO: Ensretningen under Hitler - hjælp...
ForumindlægHejI min SSO skal jeg overveje, hvorfor den tyske befolkning accepterede ensretningen.Men det skal helst fylde et par sider, men synes ikke rigtig jeg kan komme på så mange forslag.Kan I hjælpe mig med det? -
AT - metode afsnit?!
ForumindlægHej jeg har prøvet at skrive dette i mit metode afsnit, er det godt nok eller skal jeg fylde mere på? Har dansk og samfundsfag: I forbindelse med selvbiografien ”Et løft af sløret”, kan man lave en analyse af denne. For at få en bredere og bedre forståelse af romanen kan man inddra... -
hjælp
ForumindlægHvordan laver man en websides analyse af www.tun.dk ?? så står der at jeg skal beskrive websidens formål Lav en analyse og vurdering af TUNs webside www.tun.dk Vurder design, struktur og brugervenlighed Hvilke krav stiller I/du til en god webside? Læs evt. mere om, hvordan du analyserer websi... -
Synopsis - hjælp
ForumindlægHej allesammen! Er ved at skrive synopsis til dansk mundligt prøveform B, og har lige et par spørgsmål som jeg virkelig håber nogen herinde kan svare på!! Jeg har ikke haft tif til at læse alle vores opgivelser igennem en gang til, og ved derfor ikke med sikkerhed hvad jeg vil perspektivere... -
Hvad gør I?
ForumindlægHvad gør I når i får en opgave hvor I skal lave et resume og en analyse af en tekst?Skriver I en analytisk resume eller?(Det skal lige sige at min lærer vil have at resumet fylder 1-1,5 side og at bogen vi skal lave resumet udfra er på 100 sider)
