Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 14121 til 14140 af 23609
  • Bølger mv.

    Forumindlæg
    Nogen som vil hjælpe mig med Fysik - har nogle spørgsmål og en opgave, som er jeg er ved. Nogen som vil hjælpe, vil gerne have en e-mail, msn eller andet, da det endnu mere besværligt over dette site.
  • Jeg skal til stx optagelsesprøve i morgen

    Forumindlæg
    hej venner, jeg håber at I ville kunne hjælpe mig, jeg vil bare vide hvordan forgår stx optagelsesprøver, og hvilket type opgaver får man i matematik, fysik, dansk og engelsk?
  • Rotation

    Forumindlæg
    Jeg er i gang, med en fysik opgave som jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an, den er meget kompliceret og svær, håber nogen kan hjælpe, siden opgavebeskrivelsen er så lang har jeg vedhæftet den.
  • Rotation

    Forumindlæg
    Jeg er i gang, med en fysik opgave som jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an, den er meget kompliceret og svær, håber nogen kan hjælpe, siden opgavebeskrivelsen er så lang har jeg vedhæftet den.
  • Kernefysisk skrivemåde.

    Forumindlæg
    Hej. Står her med en opgave i fysik, om at man skal skrive kulstof 12-13 og 14 på den kernesfysiske skrivemåde, og forklar hvordan de 3 atomkerner adskiller sig fra hinanden. Tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig med den?
  • Kernefysiske skrivemåde.

    Forumindlæg
    Hej. Står her med en opgave i fysik, om at man skal skrive kulstof 12-13 og 14 på den kernesfysiske skrivemåde, og forklar hvordan de 3 atomkerner adskiller sig fra hinanden. Tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig med den?
  • Gode råd/rettelse af en synopsis

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder med en synopsis, der omhandler atombomber under fagene Dansk og Fysik. Er der nogen som vil tage et hurtigt kig på mit talepapir ? og hjælpe med metoder ? På forhånd tak :)
  • Tjernobyl

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har skrevet AT synopsis om tjernobyl i fysik og historie. Er der nogen der har en metodisk viden om historie faget, der har lyst til at læse synopset igennem og kommentere på det? :)
  • Arbejdssætningen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg skal til eksamen i fysik om nogle dage og ville høre, om der var nogen som kunne forklare mig lidt om arbejdssætningen eller henvise mig til en side, hvor jeg kan læse om den. Er rimeligt meget på bar bund! Mange tak på forhånnd!
  • SSO ?

    Forumindlæg
    er der ikke en, som har skrevet SSO i fysik, der måske vil lade mig læse den ? Jeg forstår ikke rigtig hvad den skal indeholde, og min lærer er ikke til meget hjælp. hvis der var en var havde lavet en hvor der ikke indgår forsøg i ville det være rigtig dejligt :)
  • Hvad sker der hvis man får 00 i eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lidt i tvivl om hvad der sker hvis man får 00 i fx fysik-kemi eksamen i folkeskolen, når man er blevet optaget på et gymnasium. Vil det påvirke ens adgangskrav? Jeg er bare lidt nysgerrig. Håber i vil hjælpe :)
  • Emnebestemmelse

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal snart til AT-årsprøve i fagene fysik og dansk. Er der nogle, der kan komme med en sag, hvor kommunikation spiller en central rolle? På forhånd tak :)
  • Det sure det salte det basiske

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik eksamen i næste uge og er i gang med en disposition til det sure, det salte, det basiske men jeg kan simpelthen ikke komme på en perspektivering til emnet.... er der nogen der kan hjælpe?
  • Isotopkort/nuklidkort

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundtlig fysik/kemi eksamen på torsdag, og jeg har stadigvæk ikke helt forstået nuklidkortets opbygning? Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig, det ville være så rart! På forhånd tak :-)
  • Potentiel energi

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg skal op til fysik B mundtlig eksamen. Herunder skal jeg fortælle om potentiel energi og dens formel, samt redegøre for, hvor formlen stammer fra. Er der nogle der kan hjælpe med det?
  • Laser?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i fysik lige om lidt, og kan risikere at trække emnet laser... - Så jeg ville høre om nogen af jer ved, hvad forskellen er på en dioelaser og en gaslaser? - Og hvad de to ting egentligt lidt mere præcist er... På forhånd tak! :-)
  • Elektron volt

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg sidder med en opgave i fysik, hvor jeg skal regne 1.22*10^-12 J om til V, jeg ved resultatet skal give 7.61 MeV, man hvordan beregner jeg det??
  • Universelle gravitationskrafter

    Forumindlæg
    Hej Jeg supplerer fysik og tænkte, om den universelle gravitationskraft (betegnes Fg) er den samme som tyngdekraften (Ft)? eller er tyngdekraften en universel gravitationskraft? Venlig hilsen Mie
  • Molær

    Forumindlæg
    Hejsa! Har læst mit kemi/fysik igennem... er kommet over dette molær. Er der en venligtsindet der kan forklare det? :) og forklare HVORDAN man finder ud af hvor meget fx Saltsyre man skal blande i 1l vand, tak på forhånd
  • Termin imorgen

    Forumindlæg
    Jeg skal op i fysik imorgen, jeg ville høre om der var nogen som havde nogle opgave eksempler som er løst. Har især brug for det til 1. og 2.g stuff - da det er lang til siden jeg har haft om det.

Søgninger relateret til fysik rapport DENSITET