Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 14201 til 14220 af 39512
-
Biologi+Mat på Uni? Svært?!
ForumindlægHeej. Overvejer at læse matematik og biologi på uni efter 3.g, men jeg er meget i tvivl, da jeg ikke er sikker på sværhedsgraden. Hvad er sværhedsgraden på de forskellige studier? Lige nu har jeg matematik på B og biologi på A, jeg får 7 i begge fag. Er det overkommelige studier for mig? Tænker ... -
Adgangskrav
ForumindlægHej. Jeg overvejer at søge ind på TEKOs designteknologi linje d. 15 marts. Det eneste adgangskrav de har er en gymnasiel uddannelse hvor man har haft matematik c eller erhvervøkonomi c. Jeg har ikke haft erhvervsokonomi, men jeg havde matematik c, hvor jeg dumpede! Er det så muligt for mig at ko... -
Helt under middel!
ForumindlægHer for tiden er jeg såååå langt under middel i matematik og kan ikke brøker, ligninger eller andet en 7 klasse kan, hvad gør jeg for at indhente alt det faglige? -
Projektemne!!!
ForumindlægHej... Mangler et emne til vores projektuge overemnet er noget eller nogle der har gjort en forskel emnet må meget gerne indeholde noget matematik men helst ikke så meget biologi håber i kan hjælpe:) -
Hvad kræves der før en funktion er differentiabel?
ForumindlægJeg har dsv. rigtig svært ved matematik, og det er kinesisk oppe i mit hovede, og vil derfor spørge om hvad der konkret kræves før en funktion er differeentibel -
Større Skriftlig opgave!!
ForumindlægHey...Jeg vil lige høre jer om hvordan det er gået med jeres SSO-karakter? Skriv gerne emnet, karakteren og hvor meget du havde regnet med! -
studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle.. Jeg skal snart vælge hvilket emne jeg vil skrive om i studieretningsprojektopgaven. Fagene jeg skal skrive i er matematik og fysik med fysik som hovedfag.. Er der nogen som har nogle gode ideer til et emne inden for disse fag..? Der skal gerne kunne laves et forsøg i fysik som jeg s... -
Er de unge forskånet for mundtlig mat i år??
ForumindlægNu har jeg siddet her og fulgt med på dette forum og husker sidste år, at der fuldt med tråde om spørgsmål vedrørende mundtlig og skriftlig matematik-eksamen. Men i år er det praktisktalt ingen ting. Er det fordi gymnasieeleverne ikke skal op i matematik her denne sommer eller har de ikke fået ... -
Papyrus
ForumindlægHej .. Jeg er ved at skrive SRP om ægyptisk matematik, og i min problemformulering står der " Redegør for de vigtigste kilder til vores kendskab til overstående matematik og for de problemer de rejser" Så har jeg tænkt jeg jeg kunne fortælle om kilderne Papyrus Moskva og Papyrus Rhind, ... -
Su på kvuc ?
ForumindlægHej Alle Jeg har tilmeld mig supleringskursus på KVUC hvor jeg har matematik på b, og da jeg skal læse videre til septemper er jeg nødt til at bestå dette fag da jeg for et år tilbage dumpet matematik på b. Kan jeg så godt få su ? fordi jeg ikke har taget faget før på kvuc ? Tusind tak på for... -
Egnet til gymnasiet?
ForumindlægJeg går nu i 9. klasse og mine lærere fortalte mig at jeg ikke er egnet til gymnasiet fordi jeg er fovirret og usikker. Så de forslog at jeg skulle tage 10. klasse. Men det vil jeg IKKE! Men jeg kommer altid til tiden, aflevere mine ting og har den laveste fraværs procent i klassen. Jeg klare mig... -
En som er sød og hjælpe ? :)
Forumindlæghej folkens :) Jeg har lavet en engelsk aflevering på en a4 side, er der en som gider at rette fejl evt give respons ?? :) håber på hjælp, det haster -
M26 speedskiing
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har "M26 speedskiing" for i en aflevering til på mandag. Jeg er nu nået til b), der lyder, "Bestem en værdi for den afstand, skiløberen tilbagelægger i løbet af de første 20 sekunder." Det eneste jeg har er en graf, der viser en speedskiløbers fart v som f... -
HASTER RIGTIG MEGET! I'm desperat.. HJÆLP til mat eksamen på fredag :-(
ForumindlægHeeeej venner.. Jeg skal til mundtlig matematik eksamen her på fredag, det er på 10 klasses niveau.. Ville høre; har I nogle noter fra 10 klasse matematik? SÅ MÅ I MEGET gerne sende dem i en besked eller skrive privatbesked til mig og få min mail .. Ps: hvad SKAL man kunne til en 1... -
Matematikeksamen..
ForumindlægHey! Jeg sidder her og laver tonsvis af matematik noter, men blev pludselig i tvivl om jeg må bruge eksempler fra mine bøger, eller om jeg selv skal lave dem? - Elibeli -
Opgave 2
ForumindlægHej søde folk er der nogen dygtige matematiker herinde ,som kan hjælper mig med den opgave . venligst forklaer, hvorden kommer man hurtigt med at regner med såden opgave. på forhånd tak -
eksamenspørgsmål
ForumindlægKan det være rigtigt at man ikke kan finde nogle af de gamle skriftlige eksamensæt til niveau a i HTX matematik på gyminasie niveau? Findes de ikke i nogle bøger / nettet? MVH BR. -
TI-89 Titanium KØBES
ForumindlægJeg står og mangler en TI 89 Titanium til matematik B.. Så jeg vil meget gerne høre fra nogen som står med en god lommeregner. Evt. fra østjylland/Djursland -
uddannelser 2010
Forumindlæghej jeg ville høre om der er nogen der kender nogle nice uddannelser på universitet hvor man ikke skal bruge matematik på A er lidt i tvivl om hvad jeg vil efter htx, men vil gerne allerede finde ud af det nu tusind tak på for hånd ! :D -
Regneregler for differentialkvotienter
ForumindlægHej.. Jeg skal i matematik skrive en note om differential regning, hvor jeg nu er igang med at skrive om regnereglerne.. Er der nogen af jer, der ligger inde med et bevis for én af regnereglerne, så ville det være super! - På forhånd tak.
