Søgning på: tysk analyse. Resultater: 14221 til 14240 af 38620
  • Analysemodel til logo?

    Forumindlæg
    Hej Skal analysere to logoer. Hvilke modeller kan jeg bruge til dette? Det skal være inden for Kommunikation/IT eller Design. På forhånd tak.
  • Livskrampe af Torben Lange

    Forumindlæg
    Der er vel ikke en, som ligger inde med en analyse af Livskrampe af Torben Lange? Hvis i gør, vil i så en sende den på en mail til [email protected] Tak på forhånd :)
  • Aviser??

    Forumindlæg
    Heej :) Er der nogen herinde, som på et eller andet tidspunkt har analyseret en avisartikel, kronik, læserbrev eller lign. ? Det haster virkelig meget, håber på hjælp :)
  • Push - Sapphire - HJÆLP

    Forumindlæg
    Har nogen tilfældigvis lavet en analyse og fortolkning af bogen Push af Sapphire? Jeg laver SRP og mangler inspiration til min fortolkning! :-)
  • dronning dagmars død

    Forumindlæg
    hej - jeg har gjort et mislykket forsøg på at finde en analyse af dronning dagmars død herinde og på google, er der nogen der kan henvise mig til en analyse af digtet?
  • Slaget ved Marne

    Forumindlæg
    Da det i september 1914 lykkedes de britiske og franskee hære, at stoppe den tyske hær ved Marne-floden i Frankrig, var det de tyskehære fra vestfronten eller østfronten?- Jeg tror selv at det er vest.Den tyske hær prøvede at komme gennem den belgiske by Ypres. Men det mislykkedes.- Men man for j...
  • In Gedenken an Sophie und Hans Scholl

    Forumindlæg
    Hej Nogen der kan hjælpe med et resume, analyse, fortolkning eller andet af dette digt? Er gået helt kold i det tyske.. In Gedenken an Sophie und Hans Schollaf Waltraud HauffIch frage dich und mich:Was hätten wir wir getant gegen den Kreig,wären wir von dem Krieg geboren?Was hätten wir getan?Hätt...
  • en sætning

    Forumindlæg
    Heeej.. Er der lige nogen der gider oversætte den her sætning for mig :S Han er en af de mest elskede og succesrige, tyske forfattere i det 20. århundrede
  • Hvordan siger man...Haster

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogen som kan forklare hvordan man siger: "Han døde ugift og barnløs" på tysk? Hurtigt tak. :-) -Emmelie.
  • Den moderne Powerfrau

    Forumindlæg
    Hej ville lige spørge om, der var nogle venlige sjæle,som havde nogle noter, eller lavet en opgave om den moderne powerfraus egneskaber på tysk. Tak på forhånd.
  • Terminsprøve (hjælp)

    Forumindlæg
    Jeg har nogle sætninger som jeg har lavet som jeg håber I vil hjælpe med at rette!! håber de er rigtige...Please hjælp mig... taka) Manden gav sin søn en bog og bagefter gik han på arbejde.Der man gab seinem Sohn einen Buch und hinterher ging Er zu arbeitet. b) Manden købte en cykel og en bil til...
  • HJÆLP!!! Tysklands økonomi 1925 til 1945

    Forumindlæg
    Hej Jeg står og mangler en masse information om Tysklands økonomi i årene 1925 til 1945. Hvor kan jeg finde den slags informationer henne? Nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak.
  • hvad kan man sige i stedet for det her?

    Forumindlæg
    Original Germans were christians and they hated Jews. Hvad kan man sige i stedet for original Germans? Har fået at vide at det lyder underligt
  • Unge Forskere

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg går i 7. klasse, og vores lærer har talt om "Unge Forskere" konkurrencen, hvor vi skal arbejde med "Min Vildeste Idé" med temaet kræft i januar. Jeg har så fået en idé til et projekt jeg kan/vil lave i fritiden som del af "Unge Forskere Junior&qu...
  • Kort oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, håber der er nogen der gider, at se min tysk oversættelse igennem:) Har De smagt den herlige vin i den grønne flaske? Det er en moselvin. Den berømte rhinskvin får man i de velkendte, brune flasker. Den hele verden var afhængig af den arabiske olie. Den gamle, rustne cykel har jeg set fø...
  • Ich habe STADIG einen Traum

    Forumindlæg
    Jeg prøver lige igen...: Er der virkelig ingen der har skrevet denne tyske stil??? Kan slet ikke finden noget interessant at skrive om i den??? Inspiration wäre unbeschreiblich schön! Bitte! Sara
  • må jeg tage det med?

    Forumindlæg
    Min lærer gav mig 10 i tysk og efter jeg fik 10 så sagde hun at jeg skulle skrive en stil på skolen ! Jeg måt bruge ordbog men har ikke spurgt om jeg må bruge noter ! Må man bruge notater!
  • Oversættelse af sætning

    Forumindlæg
    Jeg skal have hjælp til en lille ting - nemlig at oversætte en sætning fra dansk til tysk. Jeg håber, at I vil hjælpe mig, da det haster meget. Sætning: Han har modtaget mange priser, og han ligger for øjeblikket nummer 1 på listen over bedste DJ's i verden.
  • Mein sonntag - hvad laver I, om Søndagen?? :P

    Forumindlæg
    Hej gutter/gutinder. Skal bare lige skrive den her tysk stil "Mein Sonntag", om hvad jeg laver, på min søndag... Jeg aner virkelig ikke hvad jeg laver om søndagen, ud over at slappe af, så ville lige spørge jer til hjælps. Hvad laver I på jeres søndag? På forhånd tak! :)
  • Hvad er der galt?

    Forumindlæg
    Hvad er der galt med denne tysk sætning: Ich habe gesehen, ihr suchen ein nettes Mädchen zur mithilfe bei der Betruung von Ihren drei Jungen. Håber i kan hjælpe!