Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 14281 til 14300 af 23609
  • Kvantemekanik - srp

    Forumindlæg
    Nogen som har lyst til at hjælpe mig med min srp. .. jeg har simpelthen taget munden for fuld, og sidder nu og er helt forvirret :( Jeg skriver i fysik og matematik
  • Hjæælp nyttevirkning

    Forumindlæg
    Heej allesammen Jeg har et spørgsmål om nyttevirkning, som vi har om i fysik, og jeg skal komme op med en god grund til hvorfor nyttevirkningen aldrig kan være 100%? er det nogle der ville være søde og hjælpe:d
  • Afstandskvadratloven

    Forumindlæg
    Hej folkens Er der nogle der kan komme med definitionen på afstandskvadratloven, også forklare mig det med menneskeligt sprog, for har ærlig talt lidt svært ved at forstå det, når jeg læser om det i min fysik bog ? (:
  • Fyisk formle

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder her med en fysik formel, som er: En = - h * c * R / n2 Gælder denne formel kun for brint? Hører inden under emnet 'Bohrs postulater' På forhånd tak
  • Forsøg til bølger

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan sige nogle forsøg man kan lave til fysik eksamen omkring bølger? De forsøg der er i mine forsøgsvejledninger er hvor det skal være mørkt, og det tror jeg bliver svært til prøven
  • Kulafbrænding

    Forumindlæg
    Er der en, som kan forkalre mig, hvad det er der sker, ved kulafbrænding. Jeg skal bruge det i forbindelse med en fysik disposition til mudtligt eksamen i b - niveau, så det må gerne være rimelig detaljeret :-)
  • SRP sider

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver i fysik. Der står det skal fylde mellem 15 og 20 sider, men mine udregninger kommer til at fylde mange flere sider??? Hvordan er reglerne?
  • Afgangsprøven

    Forumindlæg
    Hej. Når man skal op i fysik/kemi i folkeskolen trækker man så en seddel, men hvad står der på den seddel ? Hvis der står syre skal jeg så bare lave noget om syre alle de forsøg jeg har lavet eller bare det ene forsøg med en syre forsøg ?
  • Sin og cos

    Forumindlæg
    Jeg bliver hele tiden i tvivl hvornår jeg skal bruge cos(v) eller sin(v), i mange af mine fysik opgaver. Er der nogle som har en god forklaring man nem kan huske.
  • Hvor mange fag må man dumpe i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hej Alle. Går rundt med en sjov tanke, hvor mange fag må man egentlig dumpe i gymnasiet?? Vil gerne vide det, for tror ikke jeg består fysik og matematik, som jeg har begge to på c niveau:)
  • Neutralisering af base med vand.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig at få forklaret teorien bag forsøget "Neutralisering af base med vand". Det vil være en stor hjælp i min fysik forberdelse til eksamen.
  • Hjælp eksamen på mandag

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, håber i vil rede min fysik eksamen ved at forklarer mig hvad teorien er ved forsøget " Fikser salt kan lede strøm"
  • Brint og lys

    Forumindlæg
    Hej Alle JEg skal op til fysik mundtlig i morgen, og ville lige sikre mig en ting: Udsender brint lys ved alle tænkelige frekvenser? Ifølge mig selv, så nej, men hvorfor nej? Eller er jeg helt galt på den? Tak for hjælpen på forhånd :)
  • Løgskalsmodeller for stjerner

    Forumindlæg
    Hej. Når der er tale om stjernes udvikling og grundstofdannelse. Hvad er løgskalsmodeller for stjerner og stjerners død så?Jeg kan nemlig ikke finde noget om de nogle af mine fysik bøger. Mvh
  • reflektion eller totalreflektion?

    Forumindlæg
    Overskriften siger det hele. Skal til fysik eksamen i morgen og har om lysets brydning. Er der en der kan fortælle mig forskellen på reflektion og totalreflektion(ved godt det er spejling) men er de begge det? eller hvad er forskellen? :-) På forhånd tak!
  • Isotoper

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg ville bare lige høre om alle grundstoffer ikke har en anden udgave (isotop), som er radioaktiv? F.eks. Hydrogen-isotopen 31H. Har resten af grundstofferne så også en isotop som er radioaktiv. Tak på forhånd
  • Syre/base

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i fysik/kemi om 2 dage så det haster lidt, går i 8. klasse. Hvad vil det sige at en syre afgiver en H+ ion, og en base optager en H+ ion?
  • Nogen der gider kigge min SRO igennem

    Forumindlæg
    Hej er ved at skrive SRO som omhandler Fysik/matematik og emnet hedder differentialligninger og det frie fald. Det ville være rart hvis der er nogen som ville kigge den igennem om den er skrevet ordenligt for er lidt i tvivl.
  • Eksame i 1. år i STX

    Forumindlæg
    Jeg valgte studieretningen mat a, fysik og kemi b og det er mit 1. år i STX gymansium. Hvilke eksaminer kommer der til at være for mig?
  • SRO

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en sro opgave som jeg skal skrive men jeg har ikke fundet et emne endnu. Nogle gode forslag? Jeg har linjen mat a, fysik/kemi b

Søgninger relateret til fysik rapport DENSITET