Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14421 til 14440 af 48240
  • Bestået eller?

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål, som jeg gerne vil have et svar på.. Jeg har nemlig fået 00 i kemi A skriftlige og 4 til mundtlige, og jeg vil gerne læse til farmaceut, hvor kemi skal være bestået. Og jeg har jo ikke bestået kemi, hvis jeg har fået 00, men til årskarakter fik jeg to gange 7, gælder det med...
  • Hjælp - reaktionshastighed

    Forumindlæg
    min eksamensprojekt handler om kemi og matematik, derfor har jeg valgt reaktionshastigheder for 0.-, 1.- og 2. ordens reaktioner. jeg har lavet forsøgene som kan bruges til eksamplerne. nu skal jeg til eksamen om en uge, men jeg ved ikke om hvordan jeg skal fremlægge det!!!!!! jeg kan ikke kombin...
  • plzzz hjælp hurtigst muligt ! det haster

    Forumindlæg
    1. Beregn på baggrund af bilag 1 Danmarks import i 2010. Forklar om man på baggrund af tallene for import og eksport kan sige, om der er overskud eller underskud på betalingsbalancens løbende poster. Privatforbrug: 853 offentligt forbrug: 512 BNP: 1.746 Offentlige investeringer: 38 ...
  • rapport

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for en rapport, der omhandler sukkerindhold, da jeg skal eksamen i kemi, da jeg har mistet min. Jeg vil være meget taknemlig, hvis nogen jer skulle have rapporten.. Mange tak på forhånd
  • FysikForsøg :|

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen...Jeg går i 9'ende og jeg skal snart til fysik eksamen, og mit problem er at jeg ikke er helt så go' til det med forsøg..Eller retter sagt...jeg aner ikke hvilke forsøg jeg kan lave?????Hvis der er nogle af jer som kender nogle gode forsøg i fysik/Kemi som er nemme så ple...
  • Spørgsmpl mht. karakter - Faget Tysk

    Forumindlæg
    Jeg regner med at skulel hæve tysk fra B til A, men hvad sker der lige med de karakter jeg har fået hidtil? Ligger nemlig på 12 i skriftlig såvel som mundtlig! Hvis de "døer" ud, så vil jeg da hellere afslutte faget nu hvor jeg har et godt resultat... Tak på forhånd.
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Er Deer Ikke Nogen Der Har En disposition Til Engelsk Eksamen Om Love..!!
  • Hvad skal øves?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til eksamen i skriftlig kemi A i morgen, og vil egentlig gerne få en ide om hvad jeg skal øve på... Nogle der ved hvad der garanteret kommer opgaver om?
  • Disposition - Kemieksame

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har nogen erfaringer, til forberedelse af kemi-eksamen. Jeg har for øjeblikket Kemi B - og skal forberede mig grundigt inden eksamen. Men kan ikke finde hoved og hale i noget af det - ved ikke hvor jeg skal starte osv. Hvordan skal jeg gøre?
  • syre og baser

    Forumindlæg
    hej jeg forbereder mig til fysik/kemi eksamen, er der ikke en der kan fortælle mig hvad en syre består af?
  • Hvor meget skal man skrive?

    Forumindlæg
    Hvis man vælger at stå ved tavlen til kemi C eksamen, hvor meget af det man snakker om skal så skrives op? Skal man f.eks skrive basale ting som m = n x M?
  • karakter

    Forumindlæg
    Jeg bliver snart student, og jeg ved, at når man har været på særlige vilkår, så bliver årskarakterne fra 2.g overført som eksamenskarakter alle sammen, men det er sådan, at jeg i kemi har fået 03 i eksamen og 8 i årskarakter, kommer der bare til at stå 5 på eksamensbeviset?
  • Mængdeberegninger på faste stoffer og opløsninger

    Forumindlæg
    Hej medstuderende Jeg skal op til kemi eksamen på torsdag og har dertil fået en række overskrifter, som jeg gerne vil lave en disponering til, så jeg ved hvad jeg kan tage fat på, når jeg trækker en af overskrifterne. Nu forholder det sig sådan, at jeg er kommet lidt i bekneb med nogle stykker a...
  • Navngivning

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart til kemi eksamen, men har et problem!- Navngivning det kan jeg bare ikke... er der nogen der ved om man kan købe bøger hvor man kan se hvad de forskellige stoffer hedder og hvordan deres strukturformel ser ud.. jeg har min databog, men ka desværre ikke finde alt i den?
  • fysik examen i 9

    Forumindlæg
    hej, jeg går i 8 klasse, og kunne godt tænke mig at vide hvordan en fysik/kemi examen foregår. det er noget med et forsøg eller et eller andet. skal også selv op til den prøve i juni måned.
  • Hjælp til kemieksamen

    Forumindlæg
    Hej venner Jeg går på hf og skal til kemieksamen på c-niveau til sommer. Og det er alle mest fag som jeg bekymrer mig for og fattede det ikke. Er der nogle der kan forklar mig hvordan foregår eksamen og hvad skal jeg mest fokusere på?? Og tak på forhånd:)
  • Hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvor mange eksamener kommer man i alt op i på gymnasiet stx her i 2012 ?
  • Eksamensbevis

    Forumindlæg
    Bevis for studentereksamen og eksamensbevis er det samme ikke ?
  • AT: Hvilke fag og hvilke emne?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal afleverer den underskrevet AT blanket på torsdag, og ville høre om der er nogen der har gode forslage til emner og i hvilke fag til AT-eksamen. Jeg går på den naturvidenskabelige linje med biologi, matematik og kemi.
  • Hvad kom du op i?

    Forumindlæg
    Hvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i?

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010