Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14461 til 14480 af 48240
-
rapport
ForumindlægEr der en, der har en kemi rapport om sukkerindhold. Jeg skal bruge den, da jeg skal eksamen i kemi.. mange tak på forhånd -
Substitutions reaktion?
ForumindlægHey! nogen som kan give mig et eksempel på en substitutions reaktion? gerne med en forklaring :-) det skal indgå i en rapport til min eksamen på torsdag :) - Det må gerne være et let eksempel (børneforklaring) I må også meget gerne forklare hvad der sker her: C5H12 + Br2 > C5H11Br2 + HBr... -
Eksamen - censor - skrive hele opgaven ind i det cas-værktøj i del 2 og skrive hele opgaven ogen på papir i del 1??
ForumindlægHej Jeg har et spg omkring, om det er forkrt at bare skrive opgave a og derefter bare beregne det og akrivw svaret i del 1 af eksamenen og om man SKAL skrive hele opgaven af selv inde på det CAS-værktøj som man anvender (altså man ikke må tage et screenshot af opgavenspg og sætte ind i cas-værktø... -
EKSAMEN: udledningen af radius og centrum ud fra formen: x^2 + y^2 - 2ax - 2by = 0
ForumindlægHej alle. Jeg sidder fast ved et eksamensspørgsmål på B som lyder: Redegør for cirklens ligning, herunder udledningen af radius og centrum ud fra formen: x^2 + y^2 - 2ax - 2by = 0 At redegøre for cirklens ligning kan jeg godt, men udledningen ud fra denne formel driller mig dog lidt. -
stil hjælp
ForumindlægFransk stil.. hjælp til rettelsedansk: Til min lineTiden går sin stille gang, og der er ikke én eneste dag hvor jeg ikke tænker på dig. Fra jeg står op og til jeg går i seng, selv når jeg elsker med min kone. Du tog fejl! Line er ikke en opdigtet person, hun er pigen som jeg elsker. Jeg ved du el... -
Hvad laver man i biotek på gym
ForumindlægHvad laver man i bioteknologi, hvis man har det på a-niveaue? Nogle det evt. give nogle overskrifter/emner -
Hvad tror du?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? Eksamen : kemi C: 0,0 Årskaraktere: 0,0 Årskarakter : billedkunst C : 7 Eksamen: Fysik B : 0,2 Årskaraktere : 4 og 7 Årskaraktere: Nat... -
Prognose
ForumindlægI en prognose for udviklingen i antallet af elever i de almene gymnasier og hf benyttes modellen f(x) = 89 000 / (1+0,263*e^-0,211*x)) Bestem væksthastigheden for antallet af elever i 2010. --> Jeg differentieret f(x) og sat x=5 ind. Her fik jeg 1443. Men hvad kan jeg skrive som konklusion... -
SSO
Forumindlægstår SSO-karakteren som både års. og eksamen...? eller en af delene...? -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Regnskabsanalyse af Lagkagehuset - Er de i stand til at ekspandere?
ForumindlægHey alle Sidder og skal vurdere om Lagkagehuset er i stand til at ekspandere ud fra en analyse af regnskabet fra hhv. 2009 og 2010 - men er i tvivl om hva jeg ska kigge efter... Har beregnet flg nøgletal hvis det ka hjælpe AG 2010: 9,9 2009: 21,7 OG 2010: 8,4 2009: 17,9 AOH 2010: 1,18 ... -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
Jokes!
ForumindlægHeey ! Mangler fysik eksamen og så er der sommerferie! jeg tænkte at jeg ville fyre nogle jokes af til eksamen, SELVFØLGELIG KUN HVIS DET GÅR GODT.. så tænkte om der ikke var nogen der havde nogle fysik/kemi jokes i ærmet? :b må meget gerne berører disse emner: - Syre, Baser og Neutralisation.... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
hvad er phosphat
Forumindlægnogle der kan forklare mig hvad phosphat er? :) og hvordan man skriver det kemisk ? -
Oxygenholdige grupper
ForumindlægBilledet af vedhæftet, nogen der kan vise mig de oxygenholdige funktionelle grupper i syren? Der hvor jeg har sat en cirkel, har vi carboxylsyre, men hvad med de andre? -
Elektrolyse af vand
ForumindlægNår det står, hvorfor bliver den elektrode med H2 i fyldt op dobbelt så hurtigt som den i O2? Er det fordi der er 2 hydrogenatomer og 1 oxygenatom i et vandmolekyle? -
Dumpet kemieksamen
ForumindlægHej Har lige fundet ud af, at jeg dumpede min skriftlig kemi eksamen med 00. Fik 4 i både mundlig og skriftlig årskarakter, men vil det så stadig sige jeg dumpede faget? Er nemlig lidt forvirret omkring det Tak på forhånd -
BIOLOGI HJÆLP
ForumindlægSkal op til biologi eksamen A niveau.. er der nogen som har været op i 2009 eller 2010, som kan sende deres sæt med svarene.. Så jeg kan se hvordan den fungere..?? -
bekæmpelsesmidler og miljøet
Forumindlæghejsa. er der nogen af jer det tilfældigvis har lavet denne opgave(vedhæftet)? det var en opgave under eksamen i 2010. det ville være en kæmpe hjælp! tak på forhånd!
