Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14601 til 14620 af 109300
-
Oversættelse
ForumindlægHej! Jeg har lige lavet en engelsk oversættelse. Vil hører om der er nogle der er super gode til grammatik og hurtig kan spotte om man har nogle grammatiske fejl. Skriv om i vil kigge på den, så sender jeg den til jer. tak på forhånd!! -
Feighet (fejhed)
ForumindlægHjææææælpp..ska lave en engelsk stil om "Feigheit".. altså fejhed, til i morgen..og stinker virkelig til tysk..nogle der kan finde på et lille bidrag.. gerne på tysk :D.. thx -
2. forsøg skriftligt?
ForumindlægHej med jer!Jeg er sku dumpet, for første og sidste gang! Men nu er spørgsmålet så om jeg kan få lov til at gå om? Det er skriftlig engelsk, teksten var helt fucked i år, selvfølgelig ikke derfor jeg dumpede. Men kan man gå om skriftlig? -
Problemformulering
ForumindlægEr dette en god formulering? Har AT9 om romantik. - I denne synopsis vil jeg analysere og undersøge de 4 tekster, finde en sammenhæng mellem Dansk og engelsk romantik og til dels sammenligne de to forfattere, Oehlensläger og Lord Byron. HVAD MANGLER? -
Ordsprog
ForumindlægHjlæp. Jeg skal finde 15 engelske ordsprog og finde samme betydning på dansk. nogle der har nogle? Jeg er ved at gå helt banan over det da jeg kun syntes at finde nogle latterlige når jeg søger på google. -
Terminsprøve hjælp
ForumindlægJeg skal til engelsk terminsprøve her på onsdag, er der nogle som kan give nogle ideer til hvad jeg kan øve til på onsdag? -
Materialer SRP - Samf. + Eng. - Identitet
ForumindlægJeg mangler at finde enten nogle artikler eller noveller på engelsk og dansk til SRP. Mit emne er identitetsdannelse i konkurrencestaten, så jeg leder efter artikler og især noveller, som omhandler emnet identitetsdannelse, og som er skrevet i nyere tid. -
Kan jeg overhovedet forbedre mine karakterer?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg står i dette store dilemma, hvor jeg lige har fået mine årskarakterer udgivet. De lyder således Kemi(02/02) - Fysik(4/4) - Engelsk(4/4). Ville høre om jeg stadig kan nå at, få et bedre gennemsnit? Det skal også sige at, jeg ikke har været til mine afsluttende eksaminer i ... -
Psykologi - hjælp
ForumindlægHej. Jeg er på vej til 9. klasse, hvor det gælder. Indtil videre har jeg ingen problemer, og jeg klarer mig godt i skolen. Jeg er en af dem, der får topkarakterer. Jeg vil rigtig gerne være psykolog, men hvis jeg kom på gymnasiet, hvilken linje skal ... -
Drømmer om at blive kirurg, hvilke gym og fag?
ForumindlægHej... Jeg er en pige der lige nu går i 9. klasse, der siden et barn og til nu drømmer om at blive en kirurg inden for knogler, led, muskler osv. Jeg ved det er en svær uddannelse, men jeg vil og kan. Jeg skriver her, fordi jeg er tvivl om hvilke gymnasium jeg skal gå videre til. Jeg havde tæn... -
Er dette et abstract??
ForumindlægJeg vil gerne høre om dette er det de mener med et abstract?? Altså ved godt det skal være engelsk, men ud over det. :) Abstract: Denne opgave indeholder en undersøgelse af den såkaldte fedmeepidemi, og dette bliver underbygget af nogle undersøgelser fra bl.a. nogle ugeskrifter fra læger. Det e... -
rette?
Forumindlæg(2ax+b)^2 (2ax+b)^2= 2ax)^2+b^2+2*b*2ax (2ax+b)^2=4ax^2 (ax+b)^2= 4ax^2 + 4 *a*x*b + c^2 -
Bevis +
ForumindlægHvordan beviser man a^b = e^(b*ln(a) -
Ideer til emner?
ForumindlægHej. Vi skal til at have SRP, jeg går i 3.g på Struer gymnasium. Vi skal have engelsk med som hovedfag, da vi har det på A-niveau, og derefter er der frit valg af det andet fag. Psykologi, spansk, dansk, historie, samfudnsdag, idræt. Hvis i selv har skrevet SRP vil jeg gerne høre hvad i valgte af... -
Hjælp til emnevalg SRP
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP/SOP snart, og skal allerede vælge et emne til på fredag. Jeg har valgt fagkombinationerne Matematik/Idehistorie eller Matematik/Engelsk Jeg har tænkt over lineære regressioner i form af forudsigelser af fx befolkningstal osv eller om Logaritmer, men min lærer vil helst... -
Sfærisk geometri
ForumindlægHej. Er der nogle som har nogle gode noter om koordinaterne i sfærisk geometri? Jeg har prøvet at finde frem til "hvad det egentligt er", men kommer kun frem til hvad de pågældende symboler og størrelser angiver. Jeg kan ikke få en dybere forståelse, således der kommer en større helhed. -
Grammatik-Pronomen fejl
ForumindlægHey hvad er fejlen i denne sætningen med beggrundelse, jeg kan godt se at det er "which", men hvorfor? The place is idyllic with tall, green trees which leaves are shiny. mange tak på forhånd! -
magellan
Forumindlægheej jeg skal skrive en opgave om magellan. Er der nogen der kender noget til ham og har nogle gode informationer der er vigtige at vide vil jeg meget gerne ha lidt hjælp :D. -
Frankenstein
ForumindlægHey folkens..Jeg forstår simpelthen ikke hvem Frankenstein er.. nogen der lige kan fortælle mig hans historie??? -
Emne om Platin
Forumindlæghallårj..øhm jah jeg har i fysik fået en opgave om at jeg skal skrive om platin, Pt 78 og jah .. jeg kan altså næsten ikke finde noget om platin på nettet.. det eneste der kommer frem er noget om platin plader som sangere har vundet og det er jo ikke hvad jeg har brug for... så hvis DU ved noget ...
