Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14601 til 14620 af 48240
-
Haster hjælp til PL værktøj Opgave
ForumindlægHej jeg ville lige hører om der er nogen som havde løsning på PL Værktøj Virksomhedensøkonomi eksamens opagve 2010 der jeg har meget svært ved at lave den:( håber nogen kan hjælpe -
Engelsk - meget vigtig
ForumindlægJeg sidder og leder efter enksamenssæt til delprøve 1. i engelsk B-eksamen (STX) for 2010 er der nogen der har den/ved hvor jeg kan skaffe den? Plz det haster -
Erhversøkonomi Niceau C
ForumindlægHar stærkt brug for hjælp til en case i Erhversøkonomi. Casen er en eksamen case for 2010 om Coop. Så hvis nogle kunne hjælpe med selve opgaven eller give nogle links til nogle noter kunne det være awesome Tak på forhånd -
Mikrobiologi
ForumindlægLægger man i mikrobiologi meget vægt på kemi? Jeg er average i mat/kemi, så skal man være hardcore i det for at studere det? -
Tvivl om udregning af gennemsnit
ForumindlægJeg går på 3 år, og skal muligvis have min hue her til sommer. Jeg er dog kommet i tvivl om hvordan skolen udregner om man har over 2 i snit, da jeg har hørt at de regner ens årskarakter med. Passer det? Altså vil det sige at ens eksamens karakter ikke har så stor en betydning? Hvis ja, regne... -
Studier der ikke kræver højt snit
ForumindlægHej, er det rigtigt at man kan komme ind på KU uden et højt snit hvis man søger ind på: Matematik Kemi Fysik ? -
Kemieksamen??
ForumindlægHej...Jeg skal op til mdt. eksamen i kemi HN på fredag, og tænkte om der var nogle der ville fortælle lidt om hvordan det foregår? Ved godt at man først skal gennemgå noget teori og derefter en rapport, men hvordan er det smartest at fremføre teorien? Er bange for at det blir for refererende... V... -
Sabbatår- og gangning af gennemsnit?
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål om regelen om at man kan gange sit gennemsnit med 1,08, hvis man påbegynder sin uddannelse inden 2 år efter afsluttet adgangsgivende eksamen. Jeg har spurgt en af de kloge fra EMU, men hun videresendte mig blot til deres egen side om det, som jeg i forvejen havde l... -
hvad er AT
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig, hvad AT er. og skal man i eksame/prøve i det i 1.g. min studieretning er mat a, fysik b, kemi b. Hvilken fag er det så jeg skal op i 1.g -
HF Optagelsesprøve
ForumindlægHej, jeg skal snart tilmeldes til at skulle op i HF's optagelsesprøve, og vil gerne lige hører jer som har taget den om hvordan den var. Hvad skal man helt præcist? har hørt den er nem, hvordan nem? Her men historie: Jeg har ikke haft fysik/kemi eller tysk i 9 klasse, kun let tysk hvor ... -
Spørgsmål ang. HF enkelt fag
ForumindlægHvis man tidligere har bestået samfundsfag C (som er kravet til hel hf-pakke) og har valgt at tage samfundsfag B (for at få nok timer til SU), men vælger at udeblive fra eksamen, hvad er konsekvensen så? Jeg vil selvfølgelig miste de 500 kr som enkelt faget kostede, men siden jeg dumper fordi... -
FSA
ForumindlægHej. \nJeg opdagede først denne gode side for få dage siden, men har været en flitig bruger siden. Jeg skal op til FSA i kemi, fysik og biologi om kun 3 uger og har meget stof at indhente. I, evt. folkeskole elever, har måske nogle gode råd til hvilke rapporter, opgaver eller noter, jeg kan benyt... -
Adgangskvotient til Medicin
ForumindlægHej alle sammen (primært studiemindede/lægestuderende). Jeg står i den situation at jeg meget gerne vil ind på lægestudiet her efter sommerferien. Mit gennemsnit ligger på 10,3 og jeg mangler en sidste eksamen inden ferien. Er det muligt at blive optaget på Syddansk Universitet, hvor kravene sids... -
Nv
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke møder op til nv eksamen ? -
Terminsprøve 8. klasse ??
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til terminsprøve i mat. Men er der nogle der kan regne dsig frem til hvilken problemregning jeg skal have. Altså hvis i ikke har et bestemt årstal, ved i så om det er en fra 2000'erne eller om det er nogle fra 1980'erne eller lignende ?? Pleasee. Svar .. er virkelig n... -
HJÆÆÆLP!!
ForumindlægHej folk. jeg fik aldrig et svar på mit indlæg, så nu prøver jeg igen! Jeg skal op til kemi eksamen næste uge. 0-B niveau. Jeg tænkte på, om det er muligt at tage sådan en reeksamen eller hvad det nu er, hvis man dumper? Og hvornår kan man komme op igen? Er det samme pensum man kommer op i, og h... -
stofmængde og molar masse
ForumindlægHey, er der nogen der kan hjælpe mig med at løse nogle opagver jeg har fået for til kemi? :-) De opgaver jeg har svært ved at regne ud er: 1 beregn stofmængde i følgende portioner a)17g H2O2 b) 2 kg C12H22O11 2 beregn antallet af molekyler i følgende portioner a) 0,002 mol C12H22O11 b) 0... -
Generalt om adgangskrav
ForumindlægHej alle. Jeg skriver en opgave om et job, og har været inde og kigge på adgangskvotienterne for 2010. - Hvad betyder kvote 1? - Hvad betyder kvote 2? - Hvad betyder Standby? - Er Standby og kvote 2 det samme? Hvis der er nogen der kan hjælpe vil det være dejligt. Tak. -
eksponentielle funktioner
Forumindlæg1. I det afrikanske land Niger er der i øjeblikket (2010) en årlig befolkningsvækstrate på 3,68%. Hvilken fordoblingstid svarer det til? 2. I hvilket årstal vil Nigers befolkning være fordoblet under forudsætning af en uændret vækstrate? jeg forstår det første spørgsmpål men når jeg s... -
mundlig matematik
Forumindlæger der nogen som har gode tip i baglommen fra erfaringerne i folkeskolens afgangsprøve i matematik+fysik/kemi mundtlig????
