Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14741 til 14760 af 40685
-
Brugen af hit-ord
ForumindlægHej alle. Jeg har surfet lidt herinde og det er super nice med alle de opgaver og gloser man kan finde. Jeg har et problem- jeg har ikke i min undervisning mødt de ord som der bliver snakket om. Det er ikke fordi jeg ikke har hørt efter, min lærer har bare ikke brugt dem. Jeg er nu i tvivl om jeg... -
Hjælp TAK
ForumindlægHej allesammen (: Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på onsdag. Hvis i skulle have nogle fede noter, vil jeg meget gerne have dem. Jeg vil nemlig godt slutte 9. med nogle flotte karakter, hvis I forstår ;) Håber i kan hjælpe.. I skal bare sende dem til denne e-mail adresse: [email protected] ... -
Eksamensbevis
ForumindlægHvis man valger ikke at dukke op til den sidste eksamen pga. man godt vil lade sit eksamensbevis staa aaben, fordi man vil rette op paa sine karakterer, er det saa en god ide at fortalle skolen om dette? Snakke med en studievejleder? Eller skal man bare ikke dukke op og informere skolen at man er... -
Er Matematik B bestået?
ForumindlægJeg står i denne situation, at jeg ikke er særlig skarp til matematik, men vil bare gerne have svar på om Matematk B er bestået, da jeg gerne vil søge et uddannelse, som kræver mat b bestået. Har fået i årskarakter: 4 i mundtlig, 02 i skriftlig. Fik 00 til skriftlig eksamen. -
Det står i avisen
ForumindlægHej jeg er i gang med at lave en synopse til dansk mundligt eksamen og jeg har trukket "Det står i avisen". I mit fordybeslesområde, skal analysere en nyhedsartikel, men har ingen anelse af hvordan jeg skal fremlægge det. Altså jeg ved godt hvordan man skal analysere det, men ved ikke... -
Skriftlig dansk hjælp
ForumindlægHar i nogle gode fif/tips/ideer til skriftlig dansk eksamen i 9.klasse? Jeg skal op i morgen og har sindsygt svært ved det med bare at sidde og skrive selv i 3,5 timer og jeg kan desuden slet ikke finde ud af at formulere gode sætninger eller en god struktur. -
Homoseksuelle
ForumindlægHej, Jeg er igang med at lave en undersøgelse om homoseksuelle, og vil derfor høre din mening om dem. Her er et lille spørgeskema, som jeg håber på at du vil udfylde og svare på. 1.Hvor gammel er du? 2.Er du dreng eller pige? 3.Hvilken religion har du? 4.Hvad synes du om homoseksuelle? 5.Hvorfo... -
Eksistentialismen og Søren Kierkegaard
ForumindlægJeg skal skrive en eksamensopgave på læreruddannesen i faget KLM. Jeg trak emnet etik. Jeg skal derfor skrive om eksistentialismen og Søren Kierkegaard. Har I nogle forslag til hvad jeg kunne skrive om? Mit eget forslag: Redegørelse for eksistentialismen, hvem er Kierkegaard , ......... , .......... -
bachelor ??
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål vedrørende dispensation af bachelor maksimal studietid! jeg har særlige forhold der har gjort at jeg har brugt lidt ekstra år på min bachelor. Jeg var op til eksamen og nu her reeksamen lige inden sommerferien og har dumpet.....jeg har brugt max år på min bachelor men re... -
Hjælp, det haster!
ForumindlægTrækker det ned, hvis man til mundtlig biologi eksamen er afhængig af sin disposition? -
TYSK OVERSÆTTELSE - HJÆLP TIL TYSK OVERSÆTTELSE!
ForumindlægHej! Er der nogen der lige vil kigge min oversættelse igennem for småfejl? Skal afl i morgen så det haster lidt. Oversættelsen er delt op i afsnit så jeg skriver den i bidder med den min tyske version nedenunder hver afsnit. Håber der er nogen der vil hjælpe da jeg virkelig ikke er en haj til tys... -
Debat: Islam, Kristendommen, Jødedommen etc.
ForumindlægGodaften Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i generelt tænker om religion. Jeg har et simpelt spørgsmål til jer: Har du en religiøs overbevisning ? Selvom ovenstående er et ja/nej-spørgsmål, vil jeg gerne have en begrundelse for jeres overbevisning eller manglen på den :-) Mvh. -
Renæssancen
ForumindlægSidder der nogle historienørder derude, med interesse for reæssancen i Europa, ville det være skønt, om I kunne oplyse mig løseligt om Jeres egen definition af renæssancen. Hvilke temaer var væsentlige indenfor naturvidenskaben, menneskesynet, filosofien, religionen, kunsten osv? Disse overlapper... -
dumpet sin studentereksamen?
ForumindlægAltså vægter årskarakter og eksamen om man har bestet sin studentereksamen? Eller er det gennemsnittet af kun eksamen? Udover det, hvis man har været oppe i et fag, tæller årskarakteren så ikke længere i det fag? -
hadefag?
ForumindlægJaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag. -
problemregning
ForumindlægHej, Jeg vil gerne rette min problemregning eksamen er der nogle der vil ligge deres ud. -
Det økonomiske kredsløb
ForumindlægNogen der kan forklare det økonomiske kredsløb, og evt. henvise til en figur? Skal bruge det til min eksamen. -
hi
Forumindlægskriftlig eksamen nogen som her været i fs10 matematik? hvilke slags ? opg navn -
Lektiehjælp tilbydes: Psykologi C + B
ForumindlægJeg bor på vestegnen men tilbyder også online lektiehjælp. Mulighed for intensiv læsning op til eksamen. -
råd
Forumindlæghej er der nogen der har god råd/ideer til hvordan man kan forbedere sig til his. eksame
