Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14761 til 14780 af 35989
-
Synopse i dansk
ForumindlægJeg skal snart op i dansk i folkeskolens afgangsprøve. Derfor skal jeg lave en synopse. Vi har fået det forklaret, men jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået det. Er der nogle der har været til prøven måske sidste år, der kan forklare mig hvad der helt præcist forventes? -
Hvor kan jeg læse Historie B med SU? Gerne som virtuelt
ForumindlægHej, jeg søger et sted at læse historie fra 0 til B i Aalborg som giver SU, da jeg gerne vil starte på en bachelor som har det som krav for at komme ind her til september, men jeg har aldrig haft historie før. Jeg har ringet ind flere gange til Nørresundby Gymnasium og HF og talt med dem om a... -
Betastråling forsøg? (HASTER)
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i fysik i morgen, og mangler et forsøg til betastråling. Jeg har hørt noget med, at man kan afbøje betastråling med en magnet, men hvad er det der sker, og hvorfor kan man det? Tak på forhånd :-) -
Tæller 9. klasse afgangsprøve?
ForumindlægHej, er der nogen som ved om 9.klasse afgangsprøve tæller 'i det virkelige liv'? Altså om man skal bruge det til f.eks universitet og lignende? Tak på forhånd :) -
Mundtlig dansk pleas hjælp
ForumindlægHejsa allesammen Hvordan begrunder man en prspektivereing til den mundtlig prøveee ?? Tusind tak på forhånd!!!!!!:) -
Jysk og sociale medier
ForumindlægNogle der har lavet caseeksamen omkring Jysk og sociale medier? Hvordan gribes opgaven an? -
hjælp mig med at perspektivere!!!
Forumindlæghej, som i nok kan se, har jeg brug for hjælp til at prespektivere, .. kan simpelthen ikke komme på nogen andre tekster, der minder om de nedstående.. håber virkelig i vil hjælpe!! de rigtige mennesker af benny andersen kan perspektiveres til ?? svantens lykkelige dag af benny andersen kan perspe... -
Logaritme
Forumindlæghej!!. Er der nogle der kan fortælle mig om forskellen på log x, og titalslogaritmen? Altså hvorfor er der en forskel? og hvad bruger man decideret logaritmen til? Udover at f.eks. Finde x, men tænker også mere på hvordan logaritme papiret hænger sammen med at skulle finde logaritmen til et tal? ... -
Sommersupplering, fraværd?
ForumindlægNogen der ved om der bliver målt fraværd på sommersupplering? Er en af dem, der bedst koncentrerer sig derhjemme og har ikke rigtig brug for at have en lære omkring mig hele tiden. Hvordan er det lige med det? SKAL jeg møde op til timerne? På forhånd tak for svar :) -
Hjælpemidler
ForumindlægHej, må man gerne hente hjælpemidler, til biologi, historie og geografi? Hvis ja, så hvad for nogen slags hjælpemidler? Håber I kan hjælpe Mvh Thomas -
Fysik/Kemi
ForumindlægHej! Jeg håber, at i kan give mig et svar på dette spørgsmål: Hvad er forskellen på Fysik og Kemi? - Det må gerne besvares i folkeskole niveau! :D På gensyn :-) -
Kvote 2 faggennemsnit Århus
ForumindlægHej. Jeg er i den situation, at jeg er ved at forbedre mit KVOTE 2 faggennemsnit, og dermed ikke kvote 1 - da jeg godt ved, at dette forbliver uændret. Derfor er jeg pt. ved at læse 2 fag om, og har dertil et par spørgsmål. Jeg ved, at de via. kvote 2 i Århus kigger på gennemsnittet af særligt re... -
Det Forsømte Forår
ForumindlægDer står at jeg skal lave en Kvalificeret Titelanalyse til Det Forsømte Forår.. Jeg ved bare ikke hvad en Kvalificeret Titelanalyse betyder så er vist nok gået lidt i stå.. Gider du at hjælpe? -
AT - Doping
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene idræt (B) og kemi (A) som mine fag. Emnet er doping. Jeg vil høre om der var nogen, som havde ideer til problemstillinger og promblemformulering? Tak! Malene -
Statistik hjælpelærer søges
ForumindlægHej jeg søger hjælp til statistik mod betaling. -
Mundtlig Matematik
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig! Jeg går i 8. klasse og skal op til en mundtlig matematik på Mandag, og jeg er ikke så selvsikker i faget matematik. Så jeg kunne godt tænke mig, at få nogle gode råd til hvad man kan gøre, for at præstere bedre. Og måske også hvilke emner jeg kunne fokusere på. ... -
Indeholder virus en cellekerne?
ForumindlægHejsa Indeholder virus en cellekerne... -
Procent for karakter
ForumindlægHej SP Jeg har lige været til to skriftlige eksamener. Er der nogen der kan opstille procent svarende til karakter. Hvis jeg skal have 10, hvor mange procent skal jeg så have. På forhånd tak ?? -
Dispostion i mundtlig matematik
ForumindlægHjæælp!!! Sidder og forsøger at lave en dispositon til mundtlig matematik, men kan simpelten ikke kommer igang. Hvordan kan jeg f.eks. stille den op??? -
“The splinter”
ForumindlægHej, jeg skal lave en analytical essay af “The Splinter”. Nogen der kender til novellen?
