Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 14781 til 14800 af 45451
-
Australsk identitet
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider omhandlede australsk identitet? -
AT - darwin og gudsopfattelsen kilde
ForumindlægHej allesammen. Jeg er i gang med at skrive AT-synopsis og i den sammenhæng har jeg brug for hjælp til en tekst/kilde der dækker min problemstilling: Hvordan var gudsopfattelsen af mennesket i perioden inden darwins teorier kom frem. Jeg er altså på udkig efter en tekst der siger noget om den tid... -
Ascorbinsyreindholdet i c-vit.
ForumindlægHej med jer :-) Jeg har lige lavet et forsøget ascorbinsyreindholdet i C-vit. Tittrerkurven blev ikke så jævn som den skulle have været :-( der er sågår et enkelt sted hvor pHværdien faldt lidt selvom vi tilsatte en dråbe NaOH. Hvad kan årsagen/fejlkilden være til dette? Jeg vedhæfter titr... -
Haster
ForumindlægHej med jer. Er der evt. nogle der kan hjælpe mig med en direkte oversættelse af en sætning som min kone og jeg har brugt om vores ny fødte barn, som var tæt på at dø ved fødslen. Sætningen er: `Stærkere end stærk` MVH. Anders -
Indien til en britisk koloni?
ForumindlægHvorfor blev indien til en britisk koloni? -
En liste over....?
ForumindlægHej! Er der nogle, der kender en hjemmeside eller en ordbog hvor der står en liste over samtlige utællelige navneord, uregelmæssige bøjning af usagnsord og hvilken præspostion der skal står efter verbet. Tak på forhånd! -
SRP - Hvad siger i om?
ForumindlægHvad skriver I om i SRP (hvilke fag og hvilket emne?) og er i allerede begyndt at skrive den? Har i et par tips til, hvordan man kan komme igennem de 14dage -
Franskstil, hjælp (haster) :-)!!
ForumindlægHej folkens!! Jeg skal aflevere fransktil her på torsdag d. 6 maj. Jeg er ikke særlig god til fransk, og har derfor delvist brugt mit eget sprog, og delvist brugt google translate. Jeg håber virkelig, at i kan hjælpe mig :-) - Det første i ser, er min danske skabelon, og nedenunder er fransk del... -
Writning
Forumindlæg“Superman was one of my favourite action (hero) ... when i was growing up, James said. skal der ikke stå (heroes) istedet for hero -
hjælp til at oversætte
ForumindlægOm 10 år ønsker jeg at have et liv som er i over klassen fordi, min familie er middelklassen og selv om det ikke er dårligt så vil jeg gerne en rank højre fordi, jeg føler en trang til at jeg skal have et økonomisk overskud. Jeg føler at når man har penge i overskud er der ikke så meget pres ford... -
El fag
ForumindlægHej Allesammen Er der nogen af jer der kan hjælpe mig? 1, Beskriv den 3 fasede asynkronmotor mekaniske og elektriske opbygning? 2, Beskriv den 1 fasede asynkronmotor mekaniske og elektriske opbygning? Pls. hjælp mig de er en del af rapport som skal afleveres i morgen aften. Tak for hjælp -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg har søgt rundt i google for at finde ud af, hvor mange timer man har til stil opgaven, men kunne ikke finde noget. Er det ikke 3 timer uden at have læst indholdet endnu? Jeg spøgrer fordi, så kunne jeg jo træne mig i at skrive mine stile i den begrænset tid i stedet for at bruge flere ... -
Prøver/fforberedelse
ForumindlægNogle der kender har kendskab til hjemmesider, hvor du kan øve, forberede, dig op til eksamen, samt optagelse? Altså teste hvorfor et niveau man ligger på. -
De tre taksonomiske niveauer?
ForumindlægHey, Jeg har en opgave hvor jeg skal huske på de tre taksonomiske niveauer. Jeg kan bare ikke huske hvad det er, så hvis nogen herinde kan hjælpe mig, ville det være.. ehh.. fjong. Redegørelse, analyse, vurdering? -
Stil: Emilie Grüen af Christian Kampmann
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig eller give gode råd med at få skrevet en fin indledning til min stil, som er en slags analyse af teksten. På forhånd tak. -
Tv-reklame
ForumindlægHej alle skal op til eksamen her om lidt og ved ikke hvilke punkter jeg skal komme ind under i min tv-reklame analyse. Nogle som kan komme hjælpe med min synopsis? -
skal til danskeksamen på torsdag please hjælp
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe mig med analysere "historien om en moder" -
Reklame
ForumindlægNogen, der har et forslag til en god trykt reklame, man kan analysere? -
Terrorisme
ForumindlægHejsa - jeg skal til og skrive AT6 som foregår som et "indspark" til SRP da man jo somregel vælger det samme emne i AT6 og SRP. Jeg har valgt faggrupperne engelsk og psykologi med emnet "terrorisme" - altså terrorisme ud fra individets perspektiv. Jeg skal til min første vej... -
Reklame fra Campari (Askepot)
ForumindlægHej allesammen. Jeg har skrevet et opslag om dette før, men jeg har simpelthen brug for mere hjælp. Jeg skal op i mundtlig dansk, og jeg skal analysere denne reklame. Jeg synes selv, at jeg var godt i gang, men min lærer sagde desværre, at det ikke var godt nok. Jeg vil gerne høre, om der er nog...
