Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14781 til 14800 af 48240
-
1.g'ere, spørgsmål om NV og valgfag
ForumindlægDen første december skal man som 1.g'er bestemme sine valgfag.\nHvad har I valgt?\n\nDesuden skal man efter grundforløbet, før eller efter jul afhængig af skolen, op i NV-eksamen - skrive en rapport og 'forsvare den' (have en lille 'dialog' med sin lærer) om et af de fire emne... -
stress....:0(
ForumindlægDavsJeg ved nu ik helt hvordan jeg skal start. Jeg har det af h...... til. Jeg er så stresset at jeg overhovedet ikke kan læse til eksamen.. jeg har siddet og prøvet på og læs.. men jeg tænker over så mange ting: "hvad hvis jeg dumper", "jeg har meget og nå", " jeg har tr... -
sort STUDENT hue?
Forumindlægja hvornår får man den? nogen siger, at det får man hvis man har 3 naturvidenskabelig (mat./kemi/fysik) fag på højniveau (A) på den almen gymnasieen anden siger, det får man hvis man har 11,5 eller over i snit er der nogen som kender svaret? -
Selvstudie - hvilke karakterer gælder?
ForumindlægJeg går i 2.g og har lige fået privilegiet af at færdiggøre matematik A før tid, dvs. at jeg tager min matematik A eksamen i slutningen af 2.g. Men jeg er lidt usikker på hvilke karakterer der vil gælde. Er det udelukkende de to eksamenskarakterer? Eller kommer mine 2.g årskarakterer også til at ... -
Forberedelse til FSA biologi prøve
ForumindlægHej er der nogen som ved om der der adgang til nogle Biologi tests på nettet, hvor man kan øve sig til eksamen. har forsøgt at google, men uden held. -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Antropologi(KU)
ForumindlægJeg kan se at mange andre har lavet finten "hvad tror i at snittet bliver næste år" Nu må det så være min tur. Vi snakker Antropologi-studiet på KU. Sidste år var snittet 10.6(året før 9.9) Mit øjeblikkelige snit er på 10.3 uden bonus og mangler en enkelt eksamen, plus en skriftlig kara... -
hvorfor er der igen der vil hjælpe mig -? når jeg har brug for det
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad fotosyntese er , jeg har snart eksamen ! på Forhånd tak! -
2.g og 3.g - hvad skal jeg op i?
ForumindlægHej. Jeg har i år afsluttet kemi, biologi og musik. Næste år får jeg Matematik og Samfundsfag på A-niveau. I 3.g vil jeg enten vælge engelsk eller erhvervsøkonomi.Mit spørgsmål er, hvad tendensen er mht. mundtlig eksamen i 2.g og 3.g, når man har været oppe i biologi i 1.g.1) Lad os antage, at je... -
Bonus for studiestart, hvor længe har reglen eksisteret?
ForumindlægHejsa Jeg bliver student om ca. 19 dage og har et spm ang. reglen om at mp gange 1,08 til snittet når man begynder inden for to år. Er det en regel som starter fra sommer 2009? for så vil snittene på uddannelserne jo stige en del? Eller hvor længe har reglen eksisteret? Har nemlig satset på at sø... -
Om naturfagseksamen
ForumindlægHej alle sammen ...Er i den (u)heldige situation at skulle op i mundtlig naturfag her om et par ugers tid ... Vores lærer har dog ikke gjort det store ud af at forklare os hvordan selve denne eksamen foregår...Er der en herinde der kan gøre sig den ulejlighed at forklare hvordan naturfagseksamen ... -
9 klasse
ForumindlægHejsa alle sammen derude :) Jeg går i 9 klasse - er ramt af Lock Out. Jeg har glemt en hel masse désværre, men det er som en nål i en høstak for mig, at finde ud af hvordan jeg reaptere. Vi har ikke brugt vores bøger ret meget ..... Er der nogle hjemmesider?, nogle helt konkrete ting d... -
Studentereksamener
ForumindlægHej - jeg har et spørgsmål omkring de skriftlige studentereksamener der bliver afholdt hvert år. De fleste har tidligere oplevet at få prøver i løbet af året hvor læreren siger "Det er Engelsk A eksamen fra 2010, det her kan i forvente at komme op i." Kunne det tænkes at der har ... -
hjælp med specifikke adgangskrav
ForumindlægJeg vil gerne søge ind på "Diplomingeniør - materialeteknologi" hvor en af de specifikke adgangskrav er kemi c. Jeg startede på min hf i aug 2016 og dimiterede aug 2018, altså efter den gamle reform. Jeg har haft den naturvidenskablige fagpakke(kemi c, biologi, c og geografi c) . Skal j... -
emnevalg
Forumindlæghey. Jeg skal skrive studieretningsopgave i december måned, men jeg ved ikke rigtigt, hvilket emne jeg skal tage. Jeg har kemi A, Matematik A og Fysik B er der nogle, som har forslag??? -
angående indekstal
ForumindlægEr der en som vil hjælpe mig med at forstå det hvordan jeg kan løse resten af denne opgave??jeg har snart skriftlig eksamen og føler mig ikke sikker i indekstal. Eksempel: Regning med indekstal Den gennemsnitlige m2 for ejerlejligheder udviklede sig i et bestemt område således, at prisen ... -
Opgave
ForumindlægHej Er der nogen, der kan hjælpe mig med opgave 2.5 i vedhæftede link? http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/Proever%20og%20eksamen/110531%20frs111_BTK_A.ashx -
kPa i højde
ForumindlægHej Jeg står og vil fremlægge et "forsøg" til NV-eksamen, jeg har brug for at vide hvordan jeg finder frem til trykket (kPa) i forskellige højder, jeg ved at ved 6096 meter er trykket 46,563 kPa. Jeg vil gerne vide hvad trykket er ved 75 meter. Tusind tak på forhånd Mun -
Forsøg til Metaller 9 kl afgangprøve
ForumindlægHej alle :) Mig og min veninde skal op til fysik eksamen, og vi er i tvivl om hvilke forsøg vi skal lave, og om det er muligt at lave forsøg til følgene emner: Legering Rust Ellers er vi bare meget interesseret i at høre, hvilke forslag folk har til forsøg under metaller (behøver nødvændigvis... -
r ^ 2 på grafregner?
ForumindlægHej Når jeg laver lineær regression på min grafregner texas TI-84 plus beregner den liniens ligning, men ikke r ^2. Hvor(dan) skal jeg gå ind på grafregneren for at indstille den til at beregne r^2 ? Håber på hjælp hurtigst muligt da jeg snart skal til eksamen. Tak på forhånd
