Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14801 til 14820 af 25374
-
Engleske skolesystemer?
ForumindlægHey. Har en lille fremlæggelse til imorgen hvor jeg skal forklarer om det engelske system. Nogle der kan sige nogle korte ord om hvad der foregår i "primary school" - "secondary school" og 6th form. Har fundet ud af hvor gammel man er i hver kategori. Men hvad k... -
forberedelse til 24timers eksamener?
ForumindlægHejsa. Jeg har 2 24-timers eksamener her på mit sidste år, og jeg kæmper virkelig med, hvordan man læser op til sådan en eksamen. Man trækker jo, går hjem og har 24 timer.. så man har jo masser af tid, og hjælp at hente. Det eneste jeg rigtig har kunnet gøre som forberedelse her nogle dage før mi... -
udviklingskolonialisme
Forumindlægheej smukke mennesker er der nogen der gider at forklare hvad udviklingskolonialse betyder? :) -
sproget
Forumindlæghej! er der nogen der kan hjælpe mig at finde ud af, hvad betyder "Maren i kæret"? Tak -
Haster
ForumindlægNogen som kan forklare hvordan man undersøger u/grupperede observationer? På forhånd tak. -
Engelske ordsprog
ForumindlægHej. Jeg har nogle ordsprog her som jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvad betyder. Trough blood drawn by lash and blood drawn by sword. While freedom is a gift from God, it must be secured by His people here on earth. We do not believe that in this country, freedom is reserved for the ... -
Oldtidskundskab som fag?
ForumindlægNogen som har haft oldtidskundskab på c- niveau og som kan fortælle mig hvilke emner og områder og hvad der er vigtigt i dette fag da jeg skal have det næste år men vil gerne bruge min sommerferie på at læse på faget? Tusind tak -
Krav Til At Blive Psykolog???????
ForumindlægJeg skal til at vælge en studieretning på gymnasiet. jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge men jeg har tænkt på denne sammensætning: Matematik A + Kemi A + Fysik B. + Psykologi C (valgfag da skolen ikke kan tilbyde andet) + Tysk B + Musik C Hvilke fag skal man have på hvilket niveau for at... -
tyske emner til eksamen
Forumindlæghej alle... jeg skal snart tii tysk eksamen... og jeg har bruge for hjælp til at finde nogle hjemmesider eller noter som omhandler Immigration, DDR og liebe.. håber at i ville hjælpe mig.. -
Hælp!!
ForumindlægEr der nogen som har været oppe i old er det svært? .. hvilke spørgsmål stiller de? -
Hjælp til få grammatik fejl i min engelsk opgave
Forumindlæghej jeg vil ikke have i retter det ligeud men fortæller hvad jeg laver fejl i, fx en eksempel i kan skrive jeg laver fejl i navneord. så jeg selv kan rette dem og lære min fejl så jeg ikke gøre det samme fejl igen, men det er jer der bestemmer hvordan i vil hjælpe mig Describe what X-Factor is... -
Krimi
ForumindlægNogen, der kan anbefale en rigtig god krimi, som man kan læse over sommerferien? (Ikke for mange sider :)) -
definer...
Forumindlægfortælleteknik=? Og kom gerne med eksempler, tak:) (hvis du også kan sige noget "generelt" om tid og sted/miljø (er det ikke det samme?) så må du også gerne det..) -
Ein Diskjockey verliert Fans
ForumindlægJeg er kommet op i en tekst som hedder "Ein Diskjockey verliert Fans" Og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender den og hvad de fik ud af den. Er ved at gå i sort -
Sten, Saks Pair af Naja Marie Aidt, hvilken fortæller er der brugt?
ForumindlægHejsa Er der nogen der har læst Sten Saks Papir af Naja Marie Aidt, og hvis ja er der så en der kan fortælle mig hvilken fortæller der er brugt?! :-) På forhånd tak! -
Videnskabens feljtagelser
ForumindlægKan I nogle eksempler på at videnskaben engang troede noget og så viste det sig at være forkert? Der er jo den klassiske med kemikeren Antoine Lavoisier der sagde: "Stones cannot fall from the sky, because there are no stones in the sky!" men det var inden man lærte begrebet meteoritt... -
Emner
ForumindlægHvilket emne og fag skrev I i til jeres studieretningsprojekt/-opgave? Hvad syntes I om at arbejde med jeres emne, og er det noget I vil anbefale? /BigEyes -
Folkens, Så er den fundet!
Forumindlæghttp://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-14570020.html?forside Hvad siger I så? -
Studieretningsprojekt mat(A)-Fys(B)
ForumindlægHei allesammen.. Jeg skal til at vælge emne i næste månede, og jeg er helt på bar bund.. eller ikke helt.. :) Jeg vil skrive i enten Mat(A)-Fys(B) eller Mat(A)-His(A).. Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle forslag!!! jeg har selv overvejet noget med Kvinder og matematik.. eller optik.. men kunne... -
emne valg
ForumindlægHej jeg skal skrive en kronik eller en kommentar om et selvvalgt emne, som jeg har en holdning til. Men ved ikke helt hvad jeg kan skrive om, pls hjæælp!!!
