Søgning på: matematik fp10 2020. Resultater: 14821 til 14840 af 32066
  • indekstal c. niveau

    Forumindlæg
    Er ved at forberede eksamensspøgesmål i matematik, til eksamen. Herunder kan jeg komme op i indekstal. Hvad er indekstal helt præcis? hvad kan man sige om det?
  • mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan fuck kan det være, at lærerne kræver at man skal kunnne ALT i hovedet til den mundtlige eksamen i matematik? Alle formler, alt! Fuck det her lortesamfund..
  • HJÆLP skal fjerne I ²

    Forumindlæg
    Hej jeg er ved at lave en matematik aflevering men mangler hjælp til hvordan man opløser i 2, jeg har 19,098593171² hvordan fjerner jeg i ² ???
  • Problemer med at hente opgaver

    Forumindlæg
    Hejsa. Hvordan kan det være, man ikke kan åbne matematik opgaver? er der blevet brug nogle speciele programer?
  • Rettelse af areal beregnings opgave

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har denne matematik opgave som jeg er lidt i tvivl om er løst rigtigt. Er der en venlig sjæl der vil rette den? (det omhandler bla. areal beregning)
  • Det approksimerende førstegradspolynomium????

    Forumindlæg
    Hej derude :) Sidder lige og læser til Mundtligt matematik. Men er gået i står da jeg ingen anelse har om hvad approksimerende førstegradspolynomium er og betyder? Kunne hjælpe mig?
  • Pi ændrer sig

    Forumindlæg
    Den amerikanske matematiker Dudley Underwood sagde at pi ændrer sig. I år 2030 er pi 3,0. Hvordan skal det forstås? På forhånd tak.
  • Prøøve.:(

    Forumindlæg
    Vi har prøve i matematik imorgen i blækregning. Er der nogle som kan forklare miig hvad PROCENTVIS FORDELIG og OMSÆTNING TIL BRØK er. Hjæælp miig please..:I
  • Eksamensforberedelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg forbereder mig til en årsprøve i Matematik, og er stødt ind i et problem Opgave 12 og 13 i det vedhæftede fil, er besværlige. Nogen der kan hjælpe??
  • Hvornår får man svar på skriftelig prøve

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil hører om der er nogen der ved hvornår man får sin karakter fra skriftelig Matematik D på avu? - Tak på forhånd.
  • differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)

    Forumindlæg
    hey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen?
  • Differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg støtte lige på det her i min matematik bog (vedhæftet billede). Er det bare mig, eller har de i bogen byttet om på differentialkvotienten og y-koordinaten? Det gør mig lidt forvirret..
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Bliver skriftlig og mundtlig eksam slået sammen til en enkelt karakterpå hf? Ligesom det er tilfældet med matematik på c-niveau
  • Vejledende eksempler?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har lavet opgaven 3.002 B i "Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik. STX A-niveau 2006"?
  • Mat A HHX - Eksamen maj 2016

    Forumindlæg
    Hejsa! Er der nogen, der har en facitliste dele af/hele eksamenssættet i Matematik A eksamen 2016 på HHX? I så fald vil jeg meget gerne se dette! :) Dbh.
  • Ugrupperet og grupperet observationssæt.

    Forumindlæg
    Hvad er et ugrupperet observationssæt og et grupperet observationssæt? Jeg kan ikke finde noget i mine matematik bøger. Håber i kan hjælpe.
  • Svar på skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der ved hvornår man får svar på skriftlig matematik C.? Var oppe i mandags. Mvh Kinimond
  • Facitliste

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der ved, hvor man kan finde facitlisten til "Vejledende Eksempler på Eksamensopgaver i Matematik STX A-niveau", eller er der nogen der ligger inde med den?
  • Danske studier vs. USA

    Forumindlæg
    Hej Hvordan er det med studier og praktikker i udlandet. De niveauer vi har i Danmark er de sammenlignlige med USA. Eks. matematik på A, B eller C niveau. Hvis ikke hvad hedder de så
  • gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.

    Forumindlæg
    Hej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen)