Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 14861 til 14880 af 45451
-
Pædagog
ForumindlægHej Alle Jeg har lige afsluttet HF med snit på 3,8 :D Jeeg har bestået alt på nært engelsk skr. B hvor jeg fik 00. Fik 4 i mdt. Har jeg så dumbet i Eng ? Nogen der ved om jeg kan blive pædagog. http://www.ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/paedagogiskeuddannelser/paedagog.aspx Mvh... -
Definition af overvågningssamfund!!
ForumindlægHej med jer. Jeg er i øjeblikket ved at skrive min SRP, som handler om 1984 af George Orwell. Min samfundsfagslærer har i min problemformulering bedt mig om kort at redegøre for hvad et overvågningssamfund egentlig er. Er der nogen der ved det? For jeg synes jeg har forsøgt ALT! på forhånd mange ... -
Få 12 i dansk A - Hvor svært er det?
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i dansk her til sommer (Gymnasial Supplering). Dvs. jeg tager dansk B->A på ca. 1 måned. Jeg vil dog meget gerne vide, hvad der skal til for, at man får 12 (eller 10 i nødstilfælde) i dansk A. Jeg snakker om både den mundtlige del og om den skriftlige de... -
1 udtryk - er blank
ForumindlægHvordan er det nu man siger:"I større eller mindre grad" på engelsk? -
Hjælp til abstract
ForumindlægHej Jeg skal aflevere en opgave i forbindelse med min uddannelse og har brug for hjælp til abstract. Jeg er god til engelsk, men ikke skriftligt. Er der nogen der er god til engelsk skriftligt der kan hjælpe mig? -
Eksamen
ForumindlægTil engelsk eksamen kommmer man kun op i læst stof, eller kommer man også op i ulæst stof? -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med oversættelse af en overskrift " Nu tier våbnene i Gunchester" Hvordan vil i oversætte det til engelsk ? -
Eksamens prøver
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvor jeg kan finde forrige eksamens opgaver i dansk eller engelsk? -
Abraham Lincoln
ForumindlægHej er der en nogle der kan give mig en resume om filmen Abraham Lincoln. Det skal være på engelsk. -
AT 2014
ForumindlægHey, vil gerne skrive om overvægt i usa, kan man bruge psykolgi og engelsk i dette omfang? -
Forbedring
ForumindlægHej, jeg vil gerne forbedre mig i engelsk både mundtligt og skriftligt. Jeg vil tilføje at jeg er ved at læse engelske bøger og se engelske film. Desuden har jeg en engelsk penneven jeg skriver med. Er der nogle, som har foreslag til, hvordan man ellers kan forsøge at forbedre sig. -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHey, jeg er i en situation, hvor jeg tænker over om jeg kan blive optaget på KU eller ej. Jeg ville gerne søge ind på det kemiske fakultet, dog tænker jeg igen over om jeg kan blive optaget eller ej. Som I nok ved at 3.G'erne har fået skriftlig eksamens karakter tilbage og kemi uddannelsen ... -
Unverhofftes Wiedersehen
ForumindlægJeg har fået teksten "Unverhofftes Wiedersehen" som jeg så skal analysere og vurdere i min SRO opgave. Men jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal svare på mine to spørgsmål: 1. Analyser teksten ”Unverhofftes Wiedersehen” med særlig vægt på beskrivelsen af personerne 2. Vurd... -
Småord
ForumindlægOkay, et par småord jeg skal ha hjælp t at oversætte til engelsk for har ingen ordbog. Hvordan siger man bl.a på engelsk? Og hvordan kan man oversætte "på nippet til at forkludre situationen" -
Har du et gammelt eksamenssæt?
ForumindlægJeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :) -
Britisk accent
ForumindlægHej derude. Jeg kunne rigtig godt tænkte mig at snakke engelsk med en britisk accent. Derfor spørger jeg Jer om I ved hvor og hvordan man kan få trænet sin engelske accent? Gode råd ville også være rart.. Venligst -
Årskarakter
ForumindlægHej derinde Jeg går i 1.g og har engelsk på A niveau, og fik som årskarakter 00 i mundtligt engelsk, kommer det til at betyde noget for min fremtid i 3.g Mvh anonym -
hjælp det haster
Forumindlæghej jeg skal op til engelsk eksamen, her på fredag, og jeg har svært ved at snakke, fordi jeg ikk er så god til engelsk, evt. der er nogele der kan hjælpe? Ps. har virkelig brug for det:( -
Rettelse og oversæt
ForumindlægHej, jeg har skrevet en lille tekst på engelsk. Jeg ville lige høre, om i ville rette den? - & har også lige 4 linjer, jeg gerne vil have oversat til engelsk. Håber i kan hjælpe, da det er vigtig! :) Jeg sender teskten til jeres indbakke her i studieportalen, hvis I vil rette den. -
Lektiehjælp
ForumindlægHej. Jeg skal være lektiehjælp i engelsk for en elev i 8. klasse (Går selv i 9.) Jeg ville spørge om i kunne give nogen råd til, om hvad man kan gøre og hvordan man skal håndtere det? Er heller ikke specielt TOTAL god til engelsk, såå. Hehe :D !
