Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 14901 til 14920 af 60468
  • Henvendelse angående engelsk dispositions guide

    Forumindlæg
    Hej SP. Dækker den engelske dispositions guide under kompendier her på siden også under mundtlige eksamener på gymnasiet fra C til A niveau? Tak! (:
  • Skriftlig Engelsk A htx 2009

    Forumindlæg
    Hej HTX'er Hvordan gik det med skriftlig Engelsk A i år? Hvilke emner synes I var så svært? Jeg vil høre jeres kommentarer om det.
  • Abstract - engelske ord for fag-termer?

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen der ved hvad en litterær periode / isme hedder på engelsk :)? Man skal da ikke forsøge at oversætte bogens titel? (når den nu er skrevet af en dansk forfatter)
  • Engelsk stil rettelse (markering af fejl)

    Forumindlæg
    Hej, Ville høre om der er en der vil rette min engelsk stil eller markere hvor fejlene er, så jeg selv kan rette dem. På forhånd tak :)
  • stil om en's vinterferie på engelsk?

    Forumindlæg
    Heej. Er der nogle, der har skrevet, om sin vinterferie på engelsk som jeg må læse og få ideer fra??
  • Er der nogle der vil rette min engelsk abstract

    Forumindlæg
    Er der en flink person der vil rette mit engelsk abstract? jeg sender det på mail og så sender du tilbage når det er rettet :D mangler virkelig hjælp til det!!
  • Opgavesæt engelsk A skr. 27/5

    Forumindlæg
    Er der nogle der har opgavesættet fra 27 maj i engelsk A? Helst første del uden hjælpemidler
  • Hooligamsne-- Forskel imellem dansk og engelsk

    Forumindlæg
    Hej. Nogle som kan komme på nogen lighede eller forskellige imellem dansk og engelsk hooligansme. ? tak på forhånd
  • Hjælp til lidt rettelse af det jeg vil sige til eksamen i morgen.

    Forumindlæg
    Har fået skrevet det jeg vil sige i morgen til min eksamen kl 10:45. Ville være rart at få kigget det igennem for grammatik fejl, da jeg ikke lige er den bedste til den slagts. Jeg har vedhæftet min fremlæggelse som fil.. på forhånd tak for hjælpen :)
  • Kemi B eksamen gammel metode

    Forumindlæg
    Hej folkens, Tænkte på om der er nogen der ved hvor meget tid, man selv skal tale i, når man er oppe i Kemi B (den gamle metode, altså der hvor man bare tækker et spørgsmål og skal op efter forberedelsestiden)? Hele eksamen varer 30min, men i hvor lang tid, skal man selv forberede? På forhånd tak
  • Give gave til lærer før eksamen

    Forumindlæg
    En veninde og jeg har tænkt at give én af vores lærere en fælles gave fra os og et fint kort, bare så han får at vide, at han har gjort et virkelig godt arbejde. Vi er på et valgfagshold sammen, og han er virkelig god til at forklare, og er også klart én af vores yndlingslærere. Vi har haft...
  • Fysik prøve eksame 8 klasse.

    Forumindlæg
    Hej (-: Imorgen skal jeg til prøve eksamen i fysik, men jeg er lidt i tvivl om hvis jeg trækker elektricitet, om hvilke forsøg jeg kunne lave der. - Jeg har tænkt lidt over om man kunne lave en demonstration på serie - parraelforbindelser?? men hører det under elektricitet? -Nogle der har nogle a...
  • Samfundsfag A skriftlig eksamen 2011

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogen ideér om hvilke emner der er i år i samfundsfags eksamen A niveau ? Skal op på mandag (d.23) og er meget i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig samt hvad jeg skal læse op. nogen der kan hjælpe ? Vh
  • SKRIFTLIG EKSAMEN - fp9 skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen i dansk skriftlig fremstilling imorgen og er begyndt at blive lidt nervøs, nogle last-minute tips/trics? Både til nervøsiteten og selve prøven, men især tips til prøven?
  • Eksamensforberedelse

    Forumindlæg
    Hej alle, hvordan forbereder i jer til mundtlig engelsk eksamen?På forhånd tak
  • Lidt rette hjælp til lille oversættelse dansk-engelsk

    Forumindlæg
    Teksten på dansk ser således ud, og skal oversættes til engelsk. Er enæggede tvillin.ger altid lige høje? Vil de begge være højre- eller venstrehånded.e? Og er det korrekt, at tvillinger ofte. er så tæt forbundne, at det kan skade dem, hvis de bliver adskilt – for eksempel ved forældrene...
  • Skal skrive engelsk stil - Hvilken genre er nemmest at skrive?

    Forumindlæg
    Jeg har fået en engelsk stil for, hvor jeg selv må bestemme genren Hvilken genre er nemmest at skrive i engelsk?
  • Matematik eksamen spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg har fået nogle eksamens spørgsmål som jeg ikke helt kan klare selv, så jeg håber der er nogen der vil forklare det for mig. Andengradsfunktioner: - Hvordan bestemmer man toppunktet og tegner grafen for en andengradsfunktion. Du kan se på: f(x) = 1,25x^2+4x+1 - Hvordan man på bagg...
  • Engelsk disposition - HJÆLP - Guns and violence in USA

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Håber der er nogle derude som kan hjælpe. Skal have lavet en disposition til engelsk FSA. Nogle forslag til emner og spørgsmål inden for: Guns and Violence in USA ? På forhånd tak.
  • hjælp til grammatiske fejl i min engelsk opgave

    Forumindlæg
    der er mange grammatiske fejl i min stil, men jeg er dårlig til engelsk derfor kan jeg ikke se at der er grammatiske fejl, jeg vil ikke have hjælp fordi dens skal blive rettes, men for at se på rettelsen og vide hvor jeg har fejl og hvad min fejl er. opgaven hedder Explain the importance of famil...