Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14901 til 14920 af 48931
-
Hjælp haster om eksamen
ForumindlægHej, folkens jeg havde lige et par spørgsmål, angående afgangseksamen. Jeg er nemli blevet optaget på gymnasium HF, men skal op i 3 hovedfag dansk, engelsk, matematik. Jeg tænker på hvis jeg dumper en af fagene det kan eventuelt være mundtlige eller skriftlig, har man mulighed for at komme ind på... -
SRP - EMNE
ForumindlægHej! Jeg skal snart skrive SRP, men har svært ved at vælge et emne... Jeg ønsker at skrive i enten Samf/Spansk eller Samf/Engelsk, er der nogen gode forslag? :-) Mvh. Felicia -ps skal vælge om 30 min, så håber der kommer nogle hurtige bud :) ellers god dag!!! -
Antal skriftlige eksamener?
ForumindlægJeg spørger på vegne af en lidt forvirret 1g'er. Han har en studieretning med samfundsfag A, matematik B og erhvervsøkonomi C. Derudover har han spansk A. Så han skal op i skr. samfundfag A, spansk A, matematik B, dansk A og engelsk B, ikke? Derudover skal han op i 4 mdt. fag, eftersom AT-e... -
Søger en hjælpelærer
ForumindlægHej Jeg er en pige på 16 år, der går i 10.kl. som søger en hjælpelærer til engelsk og matematik, som ikke lige er min stærke side. Hjælpelæreren må meget gerne være fra gymnasiums niveau og op efter. Jeg vil rigtig gerne have at undervisningen skal forgå hjemme hos mig i Vallensbæk N. Og ja løn ... -
Latin A/Græsk A
ForumindlægJeg begynder snart på gymnasiet, men har fortrudt mit valg af studieretning, og er derfor splittet mellem at skifte over på en studieretning med latin og græsk, og på at skifte til kinesisk og engelsk, og vil derfor godt høre lidt mere om linjen. Har man kun undervisning i selve sprogene på A-niv... -
spørgsmål til folkene bag Studieportalen.dk
ForumindlægAltså - jeg kan jo være ligeglad.. men for flere måneder siden bad jeg om at få uploaded nogle opgaver, som jeg selv synes er super gode!HVORFOR er de endnu ikke kommet på siden??-Eva -
Dansk eksamenssæt
ForumindlægHej..Som bekendt kan man ikke få fat i de gamle eksamenssæt til skriftlig dansk på uvm.dkSå jeg tænkte på, om ikke nogen ville fortælle hvad emnerne var i de forrige eksamenssæt.. Vi kunne eksempelvis lave en liste med emnerne i de sidste 5 år.. og skrive titlerne på stilene op.. (der er vel 5 st... -
heeejsa
Forumindlæger der en der har lavet en stil som hedder HERMAN BAND : Lidt om dansk Realisme..... det haster, jeg har det virkelige svært ved at skriv stil så mon ikk er der en der kan hælp mig med send deres så jeg kan kigge på den og nogen ider af det.... jeg er ved at bliv smidt ud af skolen pga mangle... -
Musik
ForumindlægHey. Jeg befinder mig ofte i den situation at jeg skal sidde og lave lektier, men syntes bare ikke at total stilhed er lige min stil, til gengæld så er musik med lyrik distraherende. Så mit spørgsmål er.. kender i nogen gruppe der kun spiller akustisk musik? F.eks. har jeg hørt in the end uden l... -
Hjælp Tak!
ForumindlægHej Spanske-glade folk. Sidder med en spansk stil til imorgen, har lavet den (uden at bruge Google Translate :D) Men er i tvivl om, det mon er rigtig, det jeg har lavet? Så tænkte, at nogen af jeg nook ville hjælpe mig :D Hvis du vil det? Vil jeg helst sende den til din e-mail, hvor min stil bliv... -
Rettelse, plz ?
ForumindlægHej, jeg har lavet en dansk - engelsk oversættelse, og ville høre om der var nogen der gad og rette den ? Tak på forhånd -
Hjælp til stl, gerne HURTIGT!!!
ForumindlægHey Skal skrive stil om Sophie Calles "Take Care of Your Self"... 2 ting: 1: Er der nogen der ved noget om Sophie Calle UDOVER at hun er fransk forfatter og fotograf? 2: Er der nogen der ved hvornår bogen blev skrevet? Jeg ved, at hun fik en email fra sin kæreste, hvor i han slår op, me... -
Optimering under prislederskab
ForumindlægJeg er blevet stillet en optimeringsopgave hvor jeg er 3 funktioner: P_marked, MC_follower og MC_leader. Jeg er med på hvordan man optimerer under prislederskab - man finder lederens afsætningsfunktion, ud fra P_marked og MC_follower, derfra finder man så MR_leder og optimerer så ved MR_leader = ... -
Vurder min karakter
ForumindlægHej. Jeg skulle skrive engelskstil i min klasse i dag, og det gik godt. Jeg er halv englænder, og har aldrig haft problemer med engelsk. Dog var der to sjuskefejl (markeret med parenteser) som kunne hæmme forståelsen. Synes I at det kunne forsage at jeg får et 10-tal frem for et 12-tal? &qu... -
Kommatering
ForumindlægJeg sidder her og er helt lost m.h.t komma. Er der nogen der vil kigge min stil igennem og komme med noget konstruktivt kritik sådan jeg kan forbedre mig? -
Realitytv
Forumindlæghej allesammenjeg er igang med at skrive en stil om reality-tv. Så vil jeg gerne høre jeres mening om det. Lige fra påvirkning af reality tv til om hvor det fører hen osv..?? -
Overskrift til essay
ForumindlægJeg skal skrive en dansk stil, hvor jeg skal diskutere, hvorvidt hash skal legaliseres eller ej. Hertil skal jeg selv finde på en overskrift, og jeg vil derfor høre, om der er nogle, der har nogle ideer? -
beskriv danske skoler og eleverne opførsel.
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil om danmarks skoler og eleverne, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte og hvad jeg skal skrive. nogen der kan komme med forslag tak på forhånd :) -
rettelse
Forumindlæghej er der ikke nogen der vil rette noget af min tysk stil? -
Spørgsmål til mundtlig mat A!
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op til mundtlig matematik 3-årigt A.. dvs. på mandag! Men kan ikke rigtig sætte mig ind i hvilke spørgsmål der vil kunne blive stillet..? Specielt mht. differetialregning, vektorer og sandsynlighedsregning? Hvis der er nogen der har været op i eksamen i mundtlig matematik må ...
