Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14921 til 14940 af 109300
  • Indeks tal?

    Forumindlæg
    Hej Håber nogen kan hjælpe mig. jeg har har 2010 som omsatte for 48 160kr. og året efter altså 2011 omsatte for 35 006kr. hvad bliver indeks tallet og udregningen ? På forhånd tak ;-)
  • kildekritik på statistik og kronik?

    Forumindlæg
    Er det overhovedet nødvendigt at udføre kildekritik på statistik og kronik hvis det ikke er relevant for ens problemstilling? Især artikler fra 2011... hvordan skal jeg udføre kildekritik på kronikker som stort set kun er meningstilgivende?
  • HA Almen 60 % rabat på alle bøger

    Forumindlæg
    Jeg har samtlige bøger til 1. semester HA Almen ved Handelshøjskolen i Århus til salg, da jeg droppede ud i starten af 2011. Samlet indkøbspris over 4580,-. Sælges for 1800,-
  • fysik rapport

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder her og er igang med en fysik rapport om "det sure, det salte, det basiske". Men jeg ved ikke hvor lang de generelle fakta om emnet skal være? Håber I vil hjælpe, det er til fredag den 14.10 2011 :-)
  • promille

    Forumindlæg
    I 2011 var der i Danmark ca. 1000 personer, som var 100 år eller ældre. Indbyggertallet i Danmark var ca. 5,5 mio. Hvor mange promille af danskerne var 100 år eller ældre? tak, på forhånd
  • BOG SÆLGES: Calculus for Biology and Medicine

    Forumindlæg
    Sælger følgende bog, hvis nogen skulle være interesseret. Calculus for Biology and Medicine af Claudia Neuhauser 3. udgave, 2011 Bogen er aldrig brugt.
  • Finde inspiration til La generación del "spanglish"

    Forumindlæg
    Syntes ikke jeg kan finde opgaven nogen steder... Ville være en kæmpe hjælp - Spansk , Højere handelseksamen, 16 august 2011 "La generación del "spanglish"
  • Kim fupz novellen sex

    Forumindlæg
    Hej Jeg står og skal op til exsamen Jeg mangler bare lige at finde det provokerne i novellen sex fra novelle samlingen jeg begyndte sådan set bare at gå fra 2011 Tak på forhånd
  • translator

    Forumindlæg
    nogen der kender et engelsk spansk offline translator program?
  • Rette stil

    Forumindlæg
    Hej alle ! :) Jeg har en kort engelsk stil jeg meget godt kunne tænke mig rettet :) Det ville være rigtig fedt, hvis nogen kunne gøre det for mig, da jeg ikke føler mig så stærk i engelsk.
  • God til de skriflige.

    Forumindlæg
    Hvad skal jeg gøre/læse, hvis jeg vil blive bedre til de skriftlige? Nogle links? (også til engelsk) Nogle anbefalinger mht. bøger?(også engelsk) På forhånd tak.
  • Ideer til SRP?

    Forumindlæg
    Jeg regner med fagkombinationen engelsk-historie eller engelsk-samfundsfag men nu mangler jeg jo så et emne, er der eventuelt nogle som har nogle gode forslag?
  • Retning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen , Jeg er i gang med en engelsk grammatik det sidste manglet. som jeg er tvivl Hvor jeg skal oversætte nogen sætninger. Jeg har prøvet oversætte sætninger. Men jeg er desværre ikke så god til engelsk så ikke blive overrasket :(. Jeg har prøvet at oversætte uden at oversætte det d...
  • Hjælp til SRP- bio/eng

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive SRP i Biologi og Engelsk. Jeg er meget i tvivl om mit emne og hvordan man kan koble dem ordentligt sammen. Jeg er dog kommet så langt i mit emne valg, at jeg ved jeg vil skrive om noget med kroppen. Enten skulle det være noget omkring hjerne - evt. hvor man fokusere på en bes...
  • Lord of the flies

    Forumindlæg
    Hey!!\n\nJeg er ved at skrive en engelsk omkring William Golding´s "Lord of the Flies" og så ville jeg bare lige høre om der var nogen der havde nogle gamle notater eller sådan noget, især gerne omkring slutningen. Det ville virkelig hjælpe. \n\nHilsen Ditte.
  • Hvordan passer de to fag sammen ?

    Forumindlæg
    Hey venner! Jeg skal forberede mig på min AT prøveeksamen, hvor min lærer gjorde mig opmærksom på et par ting, jeg kunne blive "udsat" for, eller spurgt om, til prøven. Der var en enkel ting jeg ikke lige helt forstod da jeg hørte det: "Hvordan de to fag passer sammen" - J...
  • terminsprøve..

    Forumindlæg
    heej (: har terminsprøve i engelsk, dansk og matematik de næste 3 hverdage.. meeen ved ik rigtig hvad jeg ska øve på, udover matematikken og grammatikken som jeg har fået afvide jeg har problemer med i engelsk? nogle ideér, og evt. gode råd ? :D
  • reducer

    Forumindlæg
    reduver udtrykket (2a+3b)^2 - 3b(4a+2b)-(2a+b)*(2a-b) nogen der kan hjælpe! ! ! !
  • SU-reformen

    Forumindlæg
    Efter pressemødet i dag er jeg blevet lidt klogere på hvad SU-reformen kommer til at betyde. Men jeg er lidt i tvivl om hvornår den så skulle træde i kraft? Nogen der kan hjælpe? Hvad tænker i om SU-reformen?
  • Ligninger

    Forumindlæg
    Jeg skal løse denne ligning, men har ingen ide om hvordan jeg skal gøre eftersom, at x er i potens. 2*1,1^x=4