Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14941 til 14960 af 57177
  • nogle der kan oversætte?

    Forumindlæg
    hej alle, er der nogle der kan oversætte det her på dansk! det vil være et stort hjalp
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen der ved hvor lang eksemporalteksten kan være i dansk?..Er der nogen der har været oppe i en af Tom Kristensens tekster, hvis så hvilke?
  • gamle opgaver!

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen som ved om man kan finde gamle eksamens opgaver på nettet f. eks matematik opgaver, dansk stil, samfundsfag osv.
  • Hurtig oversættelse af én sætning!

    Forumindlæg
    Hvordan oversætter amn følgende danske sætning, til engelsk?"Min far pådrog sig flere skader ved et biluheld"Tak på forhånd.Kevin
  • haster bistandspolitik

    Forumindlæg
    Hej ville lige høre om der var nogle som har lavet en samfundsfag aflevering, med overskriften "Bistandspolitik og danske politiske interesser"(Delopgave) Tak på forhånd
  • termin 2006?

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen der er kommet i besiddelse af viden omkring eksamenssæt til dansk og samfundsfagsterminsprøver her i marts??Det kunne jo være selvom det er åh så hemmeligt!
  • hvilken betydning

    Forumindlæg
    hvilken betydning har årsprøve i skriftligt dansk 1 g tæller de på eksamensbeviset i 3 g eller hva ????
  • kost- haster

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan give et par hints til hvordan vores (danskernes) kost har ændret sig gennem tiden?? Håber nogen vil svare! Hilsen Anne.
  • Ejefald

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg er igang med tysk stil, men kan ikke finde ud af, hvordan man skriver Thomas's, altså fra dansk til tysk. Håber på hjælp
  • HjÆÆlP SøGeS !

    Forumindlæg
    jeg skal snart i gang med en større skriftlig dansk opgave. nogen der har et forslag til en god novelle man kan få en god opgave ud af ?
  • kvartal

    Forumindlæg
    jeg sidder her med en dansk opgave om hvorfor det hedder kvatal. håber at i kan hjælpe mig!
  • DIO-det internationale område (hhx)

    Forumindlæg
    Hejsa. En der kan komme med ideer til hvad jeg kan skrive om i efterfølgende fag: Dansk og historie. Mit område er: Reklameanalyse. Mvh Maja
  • "Villy" af Charlotte Weitze

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere "Villy" af Charlotte Weitze til mundtlig dansk eksamen. Er der nogen, der har forslag til, hvad man kan perspektivere til?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen som kan give mig ideer til hvad jeg kan læse som selvlæsteværk i dansk. Det må gerne være noget jeg kan bruge til eksamen.
  • rettelse af engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    hej allesammen... :) Kan nogen af jer tjek, om hvis teksten er rigtigt oversat fra engelsk til dansk. Jeg vedhæfter filen. Mvh zaghi
  • Det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    jeg sidder her og tænker ved i hvor det moderne gennembrud en vigtig tid i dansk litteratur ... håber virkelig i kan hjælpe
  • Velsmurt tandhjul?

    Forumindlæg
    Er det en tilsvarende engelsk frase for det danske 'velsmurt tandhjul' som i: "De fungerer sammen som velsmurte tandhjul"?
  • SSO Matematik. Indhold?

    Forumindlæg
    Hej. Så skal jeg til at skrive SSO men vi har kun fået indformatios om hvad en sso i historie, dansk og engelsk skal indholde. Nu er mit spørgsmål hvad skal man have med i SSO Matematik.
  • Jeg har fortrudt!!!

    Forumindlæg
    Jeg er lige skiftet fra en STX uddanelse, til en HHX uddanelse (Det er en IBB linje (International linje)). Jeg har det virkeligt dårligt i min nye klasse alerrede, og har stærkt overvejet at flytte tilbage til STX uddanelsen eller til en anden linje på min HHX skole. Jeg går i 1.G nu, så det bu...
  • Engelsk rettelse

    Forumindlæg
    Hvis nogen har tid og lyst så må i gerne kigge denne oversættelse igennem for store og små fejl.Lester Burnham is a typical man in his early forties. Lester is a disillusioned writer at a professional paper in a commercial business. Lester is someone who has been living not because of his life ha...