Dansk
nogle der kan oversætte?
hej alle, er der nogle der kan oversætte det her på dansk! det vil være et stort hjalp
Svar #1
03. november 2018 af ringstedLC
Uanset om det er dansk eller engelsk, der er dit problem, lærer du intet af, at vi oversætter og staver for dig.
Find en ordbog, kom med dit forsøg og så ser vi på det.
Svar #2
03. november 2018 af symbrock (Slettet)
Her er min oversættelse:
Time Magazine ringede for at sige at jeg MÅSKE ville blive kåret som ‘’året’s mand (person)’’ ligesom sidste år, men at jeg ville skulle sige ja til et interview og et stort photoshoot. Jeg sagde at måske ikke er godt nok og sagde pas. Tak alligevel!
Jeg vil dog påpege at du virkelig burde arbejde på dit engelsk.
Svar #3
03. november 2018 af Nanna34
#2Her er min oversættelse:
Time Magazine ringede for at sige at jeg MÅSKE ville blive kåret som ‘’året’s mand (person)’’ ligesom sidste år, men at jeg ville skulle sige ja til et interview og et stort photoshoot. Jeg sagde at måske ikke er godt nok og sagde pas. Tak alligevel!
mange tak
Svar #4
03. november 2018 af Nanna34
#2Her er min oversættelse:
nårh, det er fordi, at jeg ikke er sælig god i DANSK, og ikke engelsk.
Svar #7
04. november 2018 af Stygotius (Slettet)
Stykket er skrevet på et elendigt engelsk.
Sætnngen "I said is probably no good and took a pass" er håbløs.
Skriv et svar til: nogle der kan oversætte?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.