Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14961 til 14980 af 25374
-
ydre eller Indre ??
ForumindlægHej! jeg er igang med en bograpport om bogen kys og knogler, jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen til at se om det er indre eller ydre.. -er der nogen der kan give mig et svar på hvad der er indre og ydre ? ud over at ydre er udseende, og indre er tanker og følser... -
Geo? eh ... Hjælp.
ForumindlægHej alle. Er ikk' den bedste til Geo. og har brug for lidt hjælp. Her er nogen af de spørgsmål jeg har brug for hjælp med. 1) I hvilken stat ligger Celebes og hvad er det? 2) I hvilken stat ligger Iildlandet og hvad er det? 3) Hvad er kl. i Tokyo hvis den er 12 i Dk? 4) ... -
hjælp til materiale
ForumindlægHej alle sammen :) TIl december skal jeg skrive min SRP, og er derfor ved at forbedre mig til de indledende samtaler inden selve skrivningen begynder. jeg har valgt at skrive i fagene samfundsfag (A) og engelsk (A). mit emne har jeg valgt skulle være abortproblematikken i USA. så derfor vil je... -
Erindring..
ForumindlægHej. Er der nogle er jer der har lavet en Erindring om jeres barndom jeg lige kan låne ? :). Den skal helst være om der i var omkring 1-5 år, og dem må meget gerne være opdigtet. Ps. Ingen overdrivelse når du opdigter :). -
Vælgernes politiske dagsorden
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at analyserer på denne tabel? -
Shifting the supply/demand curve
ForumindlægNow I have been reading that some of the qualities we need to shift the supply OR demand curve is the same. For example, for demand: it depends of price of related goods - Complement (shift to the LEFT) - Substitute (shift to the RIGHT) The same mush be for supply? Say, the supply curve... -
priming og framing valgkamp 2011
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med et eksempel på priming og framing fra valgkampen? Tak :) -
SRP om polarisering
ForumindlægHej derude... Jeg sidder disse dag og brainstormer på min kommende SRP opgave. Da jeg er hjemsendt, og mangler lidt hjælp til at formulere nogle mere konkrete opgaveformuleringer, hendvender jeg mig herinde.:) Jeg skriver i fagene sanfundsfag A og engelsk A Jeg vil skrive om noget politisk pola... -
FSA, forskellige måder at læse den på?
ForumindlægHej, sider lige og "øver" til terminsprøven, som klassen skal tage på onsdag. I LÆSETESTEN FSA, ER DER I DE OPGAVER FORSKELLIGE "MÅDER" AT LÆSE PÅ? altså er der en del hvor man fx skal skimpte, eller grundliglæse el.lign.?? + har svært med teksten hvor man skal vælge et... -
Mangler emne
ForumindlægHej. Vi er nu startet på vores projektopgave men jeg kan ikke finde på et emne der intressere mig. Vores overemne er forandring hvilket jeg syntes er et lidt svært emne. Jeg har tænkt på noget forskelligt som bla. ungdommen og dens udvikling gemmen 100 år, menneskeracen og klimaforandring. Men hv... -
Hvilke en passer til mig??
ForumindlægHej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ... -
Hvilken studieretning (Egaa Gym) skal jeg vælge?
ForumindlægHej. Jeg går i 10. klasse på en idrætsefterskole, og tiden er kommet til at vælge gymnasier og studieretninger. Jeg vil rigtig gerne gå på Egaa Gymnasium. Men jeg ved simpelthen bare ikke, hvilken retning jeg skal vælge. Jeg har overvejet den naturvidenskabelige retning med biotek A og matematik... -
Kartoffelpesten AT
ForumindlægHej Jeg skal skrive om kartoffelpesten i Irland i AT. Overemnet er Mad og Mennesker. Jeg er helt blank på en indgangs vinkel og mangler noget inspiration. Håber det er noget i kan hjælpe med MVH Malte -
Er der hjælp at hente til at få rettet dansk stil
ForumindlægDet vil være godt at få forklaring med på evt. fejl, så jeg kan lære af dem. -
Psykolog
ForumindlægJeg tager en hhx til august, og vil gerne høre om hvordan jeg kan uddanne mig videre til psykolog bagefter? Min seneste gennemførte uddannelse er 10. klasse -
hvorfor var der meget fokus på det nationale i romantikken
Forumindlæghvorfor var der meget fokus på det nationale i romantikken -
Økonomi
ForumindlægHey nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål: "Hvorfor er økonomer glade for prisstigninger?" -
Geologisk materiale
ForumindlægHvad indbefatter geologisk materiale? Bjergarter? Mineraler? Andet? :-) -
Nogle gode råd til læseprøve?
ForumindlægHalløj, jeg har afgangsprøve i morgen. Jeg skal op i dansk, læseprøve og diktat. Jeg plejer og have det lidt svært med læseprøve, da jeg ikke altid når det hele. Jeg ender altid med i sidste minut, at sætte tilfældige krydser i en opgave. Er der nogle af jer, som kan give mig en rigtig god måde,... -
Alvidende fortæller Synlig eller skjult
ForumindlægHvis bogen er en roman hvad er så fortælleren skjuler hun eller er hun synlig?
