Søgning på: tysk analyse. Resultater: 15021 til 15040 af 38620
-
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen der vil rette min tysk oversættelse? -
oversættelse
ForumindlægHvad hedder "Gud være lovet" på tysk? -
sætninger
ForumindlægEr det en, som vil rette mine 30 tyske sætninger? :) -
Nogle der kan oversætte godt?
Forumindlæghan sender pigen brevet på tysk = -
hvordan siger man...?
ForumindlægHvordan siger man dette på tysk: Hun trækker på smilebåndet? -
sammensat tid
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad sammensat tid er i tysk. -
Blevet kendt
ForumindlægHvordan siger man: blevet kendt for at... på tysk? -
Oversæt ..
ForumindlægHeej Hvordan siger man på tysk: Han vil have, at.... -
Hjælp!!!
ForumindlægEn der vil kigge min tyske stil igennem? -
Oversættelse, hjææælp
ForumindlægHer er en tekst, jeg skal oversætte til tysk. Vil du hjælpe? -
Handelssprog?
ForumindlægEr der nogle af i tyske grammatik hoveder, der er inde i de faste veninger som hører sig til tysk handelsbreve/korrespondance?...det er jeg nemlig ikke så skarp til, så jeg vil godt have en til at se på mine forslag -
Redegørelse
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive en redegørelse af en artikel, men jeg er lidt i tvivl om hvad en redegørelse dækker over, må man indrage sig egen mening eller skal det ligne et referat, eller hvad? -
kommentarer gennem studi.dk
ForumindlægJeg er ikke sikker på om det her er det rigtige forum men jeg forsøger alligevel. Problemet er at jeg har opdaget at mails der bliver sendt gennem studi.dk åbenbart ryger i min hotmail junk mail folder. Jeg har først opdaget det nu for jeg plejer ikke ligefrem at kigge imin junk mail folder og de... -
Vietnamkrigen
Forumindlæghej! er der ikke nogle der har nogle spændende ideer til hvad man kan skrive om i sin historie opgave om vietnam. har selv tænkt på de amerikanske politikeres syn på krigen og medierne. Nogle der har nogle gode forslag? -
Hjælp ang. digt
ForumindlægHej.. jeg har en aflevering for omkring digte..opgaven består af at fortolke et digt, men hvordan f..... gør man det??? Har virkelig ingen ide om hvordan man gør det..På for hånd tak.. -
Digt
ForumindlægEr der nogen der gider kigge på et digt for mig. Så kan jeg sende det til jeres mail.Yo -
Vurdering af SRP
ForumindlægJeg har på nuværende tidspunkt ikke fået min SRP tilbage, men ville meget gerne have en hurtig vurdering af det. Som det fremgår af opgaven har jeg skrevet om forholdet mellem EU og USA i Engelsk A og Samfundsfag B. På Forhånd tak:) -
SRO hjælp
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive SRO lige nu, og jeg ville høre om der er en der en der ville tage et kig på den for mig, da jeg er i meget tvivl om hvordan den er. Jeg skriver i Samfundsfag A og Engelsk A -
Dnaskopgaven i 1.g
ForumindlægJa! Lad mig komme til sagens kerne med det samme. Jeg er så heldig at skulle skrive en danskopgave her i år, om et valgfrit emne inden for den danske litteratur/kunst/film eller om værker/film/billeder som har påvirket den.Problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad jeg skal skrive om! Har lidt L... -
Solsort og snefnug - Mudtlig dansk
ForumindlægJEG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP Jeg har valgt prøveoplægget 'Solsort og snefnug', men jeg kan ikke helt formulere det ordentligt om, hvordan den hænger sammen med emnet 'Kærlighed på godt og ondt' Har i nogle idéer?
