Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15041 til 15060 af 25907
-
How to say debatfyldt emne på tysk
Forumindlæghar prøvt at søge det i ordbogen.com und so weiter, men var lidt for uheldig. -
fejlmelding på \my
ForumindlægHej Jeg vil gerne skrive det græske bogstav my, men jeg får en fejlmelding hver gang. Det jeg synes er underligt er bare, at jeg ikke får fejl hvis jeg f.eks. skriver \kappa eller \iota. hvad er det er er galt? -
Hjælp til TI-89
ForumindlægHej! Jeg sidder og regner på nogle differentiallignigner og har et spørgsmål. Hvordan får man lommeregneren TI-89 til at spytte løsning af differentialligninger ud som et brøk der indeholder naturlig eksponentiel funktion? Tak på forhånd! -
Dansk - Lektiehjælp
ForumindlægJeg mangler hjælp til nogle danskopgaver. 50 kr. per opgave. -
Økonomi
ForumindlægJeg skal ligesom så mange 3g'ere rundt omkring i landet snart til at skrive Studieretningsprojekt, så jeg er så småt gået i gang med at overveje, hvad jeg skal skrive om. I samarbejde med mine lærere har jeg besluttet mig til at skrive i fagkombinationen matematik/samfundsfag. Som overordnet ... -
Fremlæggelse
ForumindlægHej folkens! :) Har i nogle ideer til, hvordan man kan præsentere sit emne til fremlæggelsen? :) På forhånd tak for hjælpen :) - Tinka -
Analyse af "just like that" af michael richards
ForumindlægHej jeg har lidt svært ved at karaktisere manden og drengen, hvad kan man slå ned på i teksten om dem? og hvad kan jeg evt slå ned på i forhold til hele analysen, altså tænker citater. Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig her i sidste øjeblik da jeg skal til eksamen i morgen :) -
investering
Forumindlæger på en sukkermesse i Tyskland blevet præsenteret for et anlæg, som kan erstatte et eksisterende anlæg. Daniscos produktionschef har fået oplyst følgende data for det nye anlæg: År Scrapværdi i DKK 0 1.000.000 (Anskaffelsespris) 1 800.000 2 650.000 3 ... -
Nådsensbrød
ForumindlægHej Er der en der kan hjælp mig med nogen sørgsmål. Om novellen "Nådsensbrød" af Henrik Pontoppidan. Det haster -
Diagram, Word 2007 !
ForumindlægNogen der ved hvordan, man sætter værdi på diagrammet i word 2007 ? -
Kortfilm
ForumindlægHej!!:-) Nogle af jer der kan anbefale en kortfilm, jeg kan analysere?. Den skal være dansk. Tak på forhånd! -
1,2-dihydroxybenzen
Forumindlæger 1,2-dihydroxybenzen det samme som catecholase? -
Løse problemt (ny)
ForumindlægDear Mr Collins I saw your posting for part-time student employment on the job search boards at school last week, and am very interested in working as a weekday server in the school café. Currently, I am a sixth-form student with a half-time course load, consisting of morning lessons only. In my... -
skriftlig dansk
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er ret dårlig til skriftlig fremstilling i dansk, og derfor ville jeg ønske I herinde måske kunne hjælpe. Er der nogen af jer, som har lavet en stil, som I virkelig er stolte af og hvor i har fået et 12-tal? - Hvis I har, må I meget gerne sende dem/den til mig, hvis I har l... -
Geogebra
ForumindlægHvordan laver man en afstandslinjen i Geogebra, jeg vil ikke have den korrekt afstand, men bare linjen, altså en linje som forklarer hvor længderne går til.. -
Dansk A Skriftlig hjælpemidler..
ForumindlægHej. Jeg skal til Dansk A Skriftlig eksamen på tirsdag og ville lige høre om der er nogen der har en oversigt af forskellige stilarter, perioder el. lign. som kan være behjælpelige til eksamen. Det må meget gerne være pdf eller dokument, da der ikke er net til eksamen. Jeg har lidt svært ved at l... -
Hardcore matematik til beskrivelse af emigranter i en given periode.
ForumindlægHej matematikvenner! Jeg laver i øjeblikket en AT-opgave om Emigrationen fra Europa til Amerika mellem 1800-1850. Til dette skal jeg opstille en model for befolkningstilvæksten i Amerika i denne periode, hvor jeg vha. en anden funktion samtidig kan beskrive emigranternes del af populationen. Til ... -
Eksamener uden for studieretning
ForumindlægJeg skriver om, hvordan det kan være at især humanistisk linje kan risikere at ramme kun naturvidenskabelige fag til mundtlig eksamen op gennem alle tre år i gymnasiet. Jeg vil meget gerne høre om der er nogen, som føler sig presset pga. dette, eller bare jeres generelle holdning til, at man ikke... -
Hvor lang tid tager en eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen på tirsdag og jeg er lidt i tvivl om hvor lang tid jeg skal snakke om mit forberedte emne... jeg har også postet i "eksamensforberedelse" og jeg har fået et svar, men tvivler på om det nu også er helt korrekt siden det er lavet om fra sidste år... Er der nogle ... -
Undersøg et land
ForumindlægHej hjælpsomme mennesker, jeg sidder her med en opgave, om at jeg skal undersøge et land. Er bare kommet til det punkt, at det næste kan jeg ikke svare på. Spg'et lyder flg: Hvilke råstoffer har regionen - det er Californien som er mit land, jeg skal undersøge. Håber i vil hjælpe :) På forhån...
