Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 15081 til 15100 af 22496
-
HHX notater
ForumindlægHej jeg skal til at starte på den internationale linie på hhx. Jeg ved at vi i klassen vil få en forståelse af de emner vi vil arbejde med. Men jeg vil gerne have nogen mat-noter på forhånd sådan at jeg får en 100% forståelse - hvis I forstår.Mvh. Steffen. :) -
Lidt hjælp til oversættelse af modalverberne
ForumindlægOversættelse om modalverberne:1.Your mother says that you shall clean a room. 1.Din mor siger at du skal gøre rent på værelset.2.I will not that you come this evening.2. Jeg vil ikke have at du kommer i aften.3.He must do it on this way if he would solve the problem the father said.3.Han skulle g... -
Strategisk platform
ForumindlægHej alle! Jeg har brug for hjælp til at komme igang med min SRP! Håber i kan hjælpe. Min opgaveformulering lyder: "Redegør kort for BoConcepts strategiske platform. Foretag en regnskabsanalyse af virksomheden i perioden 2001-2010. Vurder virksomhedens strategiske muligheder for væks... -
Konfidensinterval?
ForumindlægHejsa, Er der nogen herinde der ved hvad det betyder hvis konfidensinterval indeholder 1? jeg har imine noter fra klassen skrevet: hvis konfidens interval indeholder 1 så er den forskellig fra referencen... men kan simpelthen ikke finde noget der forklarer det i min bog.. noge... -
Om at fortælle børn eventyr
ForumindlægHej... Jeg sidder og skriver til om P.M. Møller's essay: "Om at fortælle børn eventyr", Jeg sidder fast, og kan ik rigtig komme videre... Mangler lidt inspiration... Så jeg ville høre om der er nogle der har skrevet til om den, eller har nogle noter til den, eller andet der kunne væ... -
billedanalyse ?!
ForumindlægHej alle Ville høre om der var nogen der evt. sad inde med en god analysemodel til billeder ?+VIGTIGT !!! : nogen der har nogen gode noter, ideer ellerl lign til billedet "Leda og svanen" ??se det på http://cgfa.sunsite.dk/vinci/p-vinci4.htmhåber nogen har gode ideer :D knus Gym2 -
To kill a mockingbird
ForumindlægJeg skal skrive en større skriftlig opgave om "To kill a mockingbird" af Harper Lee.Er der eventuelt nogen, der har tips til gode bøger om forfatteren, hjemmesider vedrørende bogen eller generelt noter, så er I meget velkommen til at give et svar... Så ville jeg blive mægtig glad! -
Længde af rør.
ForumindlægEt helt åbent rør giver resonans ved at sende lydbølger fra en stemmegaffel på 440 Hz ind i røret. Hvor langt er røret så, hvis svingningsbugene ligger 1 cm uden for rørmundingerne? Hvordan udregner jeg dette? Har tjekket mine noter igennem, men længden af et rør, kan jeg ikke finde :/ -
SSO - kildehenvisninger
ForumindlægHej Jeg sidder med en SSO i historie, og bliver i tvivl mht. kildehenvisninger. Hvis en af mine kilder (en bog af dansk forfatter) henviser til yderligere kilder i hendes værk, bør jeg så notere dette i min SSO, altså skrive kilderne i min kilde, eller blot henvise til min kilde?? -
Is eller are i de her sætninger og hvorfor..?
ForumindlægHej det er de her sætninger, men jeg skal huske at sige, at der bliver arbejdet med ubestemte stedord. There__some pencils in the drawer, but there__not any paper There__hardly any houses for sale in the neighbourhood. på forhånd tak. -
Fysik og farver - elektromagnetisk stråling, additiv og subtraktiv farvedannelse og absorptionsspekterum
ForumindlægHej SP Jeg overvejer at skrive SRP i kemi A og fysik B med farver og farvestoffer som emne (intet er dog fast belusttet). Mine noter fra 1.G er dog meget mangelbare på det fysiske aspekt af farver. Er der nogen bøger og/eller websider, som er pålidelige og læse-venlige? Mange tak for hjælpe... -
Determintantmetoden og lige store koefficientersmetoden
ForumindlægHej.Jeg er så (u)heldig at skulle have prøve i morgen og vil derfor gerne lige genopfriske hukommelsen, da mine noter til dette emne er væk.Er der en venlig sjæl der har lyst til lige kort at opridse determinantmetoden og lige store koefficientersmetoden?det er mht hvordan man finder s og t i føl... -
sætninger med fejl
ForumindlægI hver sætning er der én fejl. Hvilken? 1. Her parents were very much against that their daughter stayed out after midnight. 2. He told that he would not be able to come. 3. I explained them my difficulty. 4. Have you seen my parents new car -
hjælp til Samf afl.
ForumindlægHey jeg har fået en samf aflevering for, hvor jeg har fået et spørgsmål der lyder: "Der ønskes en minutiøs gennemgang af velfærdsmodellerne", har skrevet lidt til den men fylder ikke ret meget, så håber nogle har lavet opgaver eller har noter om velfærdsmodellerne (Selektive-, Residuale... -
afstemning af redoxreaktion
ForumindlægHej :) Jeg er sidder lidt fast ved den sidste opgave og håber der er nogen der vil hjælpe mig. Reaktionsskeamet ser sådan ud: I- + IO3- => I2 oxidationstallene: -1 +5 0 Når jeg skal notere hvilke ato... -
SSO
ForumindlægHejsa alle Sammen...\n\nJeg skal skrive om Israel Palæstina konflikten, ser specielt på seksdages krigen og P.L.O., hvis nogen kendte nogle gode bøger om de to ting, eller bare konflikten generelt må man MEGET gerne skrive det herinde. Evt. noter er også velkommen (bare med kilde)\n\n::2835:: -
Hjælp til valg af bærbar (til noteskrivning i timerne)
ForumindlægHej! Jeg begyndte for en måned siden på STX, og jeg har indtil videre klaret mig med at tage noter via. papir og blyant. Men det går lidt langsommere, og jeg har svært ved at holde styr på mine noter. Jeg har en meget gammel, tung, tyk og langsom bærbar, men da jeg cykler 7 km i skole, har jeg ik... -
beskrivelse af bevægelse vha. differentialligninger
Forumindlæghej.. jeg sidder her med min noter jeg nu endelig skal til at bruge, og nu fatter jeg ikke hvad det er jeg egentlig har prøvet på at skrive! jeg skal ud fra newtons anden lov, beskrive nogle bevægelser, vha. differentialligninger, og derefter finde løsningen til dem.. jeg har vedhæftet et dokumen... -
Rusland!
ForumindlægHeey... jeg skal til, at skrive SSO efter juleferien... og tænkte på, om der var nogle som havde skrevet opgave omkring Lenin eller den russiske Revolution... eller blot har nogle noter vedrørende det!\n\nVille være rigtig skønt, hvis nogen kan hjælpe...\n\nKan evt. tilføjes på msn:\n\nwww.kasper... -
Tacones lejanos
ForumindlægSkal skrive SSO om drejebogen til Pedro ALmodóvars "Tacones lejanos" (dansk titel: Høje hæle). Er der nogen der har nogle noter eller opgaver der kan hjælpe mig igang. Min lærer leder efter en af hendes gamle elevers opgaver til mig, men hun er lidt langsom i optrækket. Nogen der kan hj...
