Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 15081 til 15100 af 160718
-
Engelsk A delprøve 1 2012
ForumindlægHej alle, Er der nogen af jer, der var til engelsk A eksamen i går d. 1 juni? I B-delen i delprøve 1, skulle man forklare nogle adverbier og adjektiver, hvilke ordklasse de stod i i nogle forskellige sætninger, men en ting gjorde mig utrolig forvirret, og jeg tror måske der har været en fe... -
Spm. ang. pensum - FY A
ForumindlægNogle som kan besvare disse spørgsmål ønskes.1) Virker gravitation ved størrelser mindre end én elektron-radius?2) Hvorfor har fotonen ikke masse? (gælder masse-energi ækvivalensen ikke for fotonen?)3) Er neutrale leptoner (e, u eller v neutrinoer) påvirket eller upåvirket af en gravitationskraft... -
regneregl for: (x+y)^(a/b)
Forumindlægnår og og . x oy y er reelle tal. Hvilke regnergler gælder der egentligt? Jeg leder efter en udviddet version af bionomialformlen :) -
skal seriøst bruge et sommerkursus til matematik efter 1g!
ForumindlægJeg er doomed... har glemt alt hvad jeg lærte i matematik i starten af 1g efter at jeg slaggede den meget det sidste halve år og dumpede til 1g årsprøven. Problemet her er at jeg har det på høj så jeg skal ha læst det hele op i ferien, men jeg kan ikke finde et sommerkursus til 1g'ere? er der... -
Matematik eksamen - videregivelse af emne til andre?
ForumindlægHej. Jeg står og spekulerer lidt på om man godt må fortælle andre fra klassen hvad man har trukket i matematik eksamen (jeg trak f.eks. andengradspolynomier) når de endnu ikke har været oppe ? Der er én der spørger om vi andre ikke kan sige det så han bedre kan vide hvad han skal forvente, men ... -
SRP-Samf(A)Dansk(A)Alkohol et relevant emne?
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle mere garvede eksperter indenfor SRP som evt. kan være kritisk og vurdere om et emne som Alkohol i forbindelse med de unges uddannelser (selvfølgelig med indskrænkning) vil være gavnlig indenfor fagene SAMF A - DANSK A??? Man kunne vel evt. stu... -
Idéer til problemformulering til AT (Samfundsfag A & Fransk A): Migration over Middelhavet
ForumindlægAT-overemnet i år er havet, og jeg har derfor valgt at arbejde med samfundsfag A og fransk fortsætter A i emnet migration over Middelhavet. Jeg har dog haft lidt svært ved at finde ud af, præcis hvad min problemformulering og dertil hørende problemstillinger skal være, men det ville selvfølgelig ... -
Bliver min matematik lærer våd i buksen?
ForumindlægHejsa, jeg har fornyligt skiftet uddannelse og det her er min første matematik aflevering, så tænkte jeg vil gøre noget ekstra ud af den. Mit mål er at lave den så god at min matematik lærer bliver våd i sine herre trusser. Har i nogen rettelser/tilføjelser? Opgave 10 er jeg ret overbevidst om k... -
Kemi A - Skriftlig eksamen 2014
ForumindlægHejsa er der nogen der ligger inde med en facitliste eller en tidligere opgave fra Kemi A skriftlig eksamen 2014? :-) På for hånd mange tak -
Engelsk A HTX eksamen 2005
ForumindlægHey..Er der nogen som har titlen på opgaven eller stilen fra HTX engelsk A eksamen i år 2005?Skal bruge det i morgen d. 29/2-06Fra Paven -
gini koefficienten og I=p *a* t
ForumindlægHvad handler gini-koefficienten om og hvad har den med social omfordeling at gøre? Hvad handler formlen: I= P x A x T om? -
Skriftlig Engelsk A htx 2009
ForumindlægHej HTX'er Hvordan gik det med skriftlig Engelsk A i år? Hvilke emner synes I var så svært? Jeg vil høre jeres kommentarer om det. -
Point ved den skr. prøve A
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål ang., hvor mange point man skal have i den 1-årige Mat A skriftlige prøve for at få det nye 10-tal? Cit -
Fysik A eksamensæt december 2016
ForumindlægEr der nogen der var til sygeeksamen i fysik A i december 2016?? Vil meget gerne have opgavesættet, uanset om det er med eller uden besvarelse. Det haster!! -
Skriftlig engelsk eksamensæt: Section A
ForumindlægHej Ved i hvor jeg kan finde eksamensæt fra de andre år? Jeg vil gerne se, hvad section A indeholder. På forhånd tak. -
Engelsk eksamen 2009 niveau A
ForumindlægHej. Hvad hed engelsk eksamens opgaven i 2009 på HHX niveau A ??? Håber der er nogen der ved det, eller har den liggende. -
Eksamenssæt 2009 tysk a-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen, der ved, hvad eksamenssættet tysk a-niveau 2009 hed? Var det Robert Fischer? Og er der nogen der ved, hvad sygeeksamenssættet hed? På forhånd tak (: -
Ananlyse af "I want a wife".
ForumindlægEr der nogen her der ligger inde med en analyse af teksten "I want a wife" som er skrevet af Judith E. Brady... -
Noter til Kemi A mundtlig (Basiskemi)
ForumindlægHej er der nogen der tilfædligvis ligger inde med nogle noter, som kunne bruges til en mundtlig kemi A eksamen. Især hvis det er fra basiskemi Tak på forhånd -
Lektiehjælp til Teknik A - Proces søges
ForumindlægHej, jeg kunne godt bruge en der kunne hjælpe mig med teknik A - proces som man har i 3g på HTX. håber nogen melder sig, da jeg allerede har ledt længe. Mvh
