Søgning på: fysik noter c. Resultater: 15101 til 15120 af 84813
-
Trekanter - vinkel- og sideberegning
ForumindlægHej Studieportalen. Kan ikke lige finde ud af disse to opgaver, så det ville være rart med lidt hjælp. 1. Trekant ABC er retvinklet med C = 90 grader, a = 4 og b = 9. Beregn siden c, og vinklerne A og B. _____________________________________________________________________________________________... -
Citat fra Platon, Ideernes Verden (Jean)
ForumindlægJeg har et problem. Jeg skal bruge et citat fra en af de opgaver, der ligger i opgavebasen. Det lyder således:"Han er et geni med de særlige opgaver. Fantasi og intuition. Han er et spejl-en kanal, der modtager den guddommelige inspiration fra oven."Min dansklære vil have jeg skal skriv... -
Musik
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i musik HN og ville høre om der er nogen som har nogle analyser af et rock-, jazz- eller baroknummer, så jeg kan se, hvordan man gør? -
eng. oversættelse. Lidt rettelse ville
ForumindlægThe soccer matchThe weather isn’t especially nice here this afternoon, where Tottenham is going to play against Manchester City. However the weather doesn’t seem to worry the large crowd. They are so busy discussing who will win the game that they apparently don’t pay attention to that it’s bitte... -
Selvstudie?
ForumindlægEnkelte kapitler i vores læseplan er angivet til at være selvstudie. Er dette ensbetydende med at vi vil blive stillet til regnskab for disse kapitler til en evt. eksamen? NB: Det drejer sig om jurauddannelsen på SDU -
Stationary Models and the Autocorrelation Function
ForumindlægJeg skal vise følgende: Let xt = a+bt, a, b ≠ 0. Show that for each h ≥ 1, ρˆ(h) → 1 as n → ∞, where ρˆ(·) is the sample autocorrelation function: ρˆ(h)??γˆ(h), −n<h<n. γˆ ( 0 ). Håber, at nogle kan hjælpe... -
Hjælp! - Matematisk pendul
ForumindlægHejsa Jeg har i min SRP - opgaveformulering om det matematiske pendul fået at vide, at jeg skal udlede en 2. ordens differentialligning for vinklen θ (t), udover jeg ved det har noget med Newtons 2. lov at gøre ved jeg ikke hvordan jeg skal komme videre, håber virkelig der er nogle der kan... -
En lille oversættelse til imorgen
ForumindlægEr der nogen der ville oversætte det her for mig. Jeg har nemlig prøvet men ved at der er mange fejl. Håber i vil hjælpe mig.Det er vinter i december måned. Det er en ordentlig snevejr i dag. Jeg må desværre ikke være ude, men når min forældrer ikke er hjemme ville jeg skide på aftalen. Jeg tog m... -
Skr. Eng. Eksamen
ForumindlægHejsa...Sagen er den, at jeg skal til skal til skriftlig engelsk eksamen imorgen(2g).. Og ville hører om der var nogen som havde nogle vendinger eller lignende som kunne være relevant i den forbindelse...? -
Øv, vi ville op i latin!
ForumindlægHvor er det bare ærgerligt. Vi går i 1.g, og fik i dag at vide, at vi skal til eksamen i biologi... men vi mindes ikke at vores biologilærer nogensinde har fortalt os om, hvordan det foregår?? Vi er bare så nervøse, - vi fik 7 i standpunktskarakter -suk- er der en, der gider lige hurtigt forklare... -
The Ugly Duckling the setting (atmosphere) HELP
ForumindlægHar lige to spørgsmålen inden. The genre i The Ugly Duckling er literary tale? Ikk'? Og er The Ugly Duckling er en round character? Right? Skal lige være sikker. Også til det spørgsmål jeg har mest svær ved: Hvad er the setting (atmosphere) i historien om The Ugly Duckling? Altså, er det... -
talemåder
Forumindlæger der nogne der har en forklaring hvor dan man kan lærer og talemåder -
Nogen der har læst "Ned til hundene"
ForumindlægNogen der har læst "Ned til hundene" af Helle Helle -
EØ - Skabeloner
ForumindlægHejsa! Skabeloner!!Skal til terminsprøve i Erhvervsøkonomi A på torsdag.Min computer blev fornylig formateret, så alle mine skabeloner er væk!!Håber der er nogen der har nogle, eller ved hvor man kan finde dem?Håber i kan hjælpe -
Odysseen
ForumindlægHejsa alle sammen!!!nu håber jeg virkelig der er nogle der vil hjælpe mig for er rimmelig meget på skideren.. j skal til old eksamen og mangler resumer af sang 1 og 6 og 9 og 11 så hvis der er nogen der har noget til det vil jeg blive meget glad...også bare notater om problemstillingen i det hele... -
Fransk notater
ForumindlægHeysan, nu står det sådan til at jeg har været så heldig at trække "fransk" som eksamensfag... hvis der er nogle som ligger inde med nogle notater til fx; boîte aux lettres, Haïti, Au revoir les enfants eller andre må de meget gerne smide dem op =) tak på forhånd -
"vi kommer ingen vegne" på engelsk
ForumindlægHej (: Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. Hvordan kan jeg oversætte: "Vi kommer ingen vegne" til engelsk? Håber i har lyst til at hjælpe lidt her :D -
Engelsk Stil
ForumindlægHej - Jeg har en lille del af min stil jeg er lidt usikker på, så ville se om nogen havde lyst til at kort læse den igennem og evt. Skrive rettelser :)På forhånd tak. Thomas.2. My computer has played an important role in the middle of my teenage years due to lack of self-esteem. My childhood hasn... -
det haster,,, help..
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at oversatte de her fire sætninger??? tak. 1. Hun fik en fin karakter i sit bedste fag, matematik. 2. Hun glædede sig til Ferieb. 3. Men i fransk lå hun under de andre. 4. Sommetider lå hun ude i solen. man skal bruge akkussativ og dativ. -
Engelsk: årsbenævnelse..
ForumindlægHvis man skal sige 'herunder en bror på 19', hvordan ville det så lyde på engelsk?Ville selv mene det var 'including a brother of 19' ELLER 'including a brother at 19'??På forhånd tak!! :)
