Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 15221 til 15240 af 119568
-
Emner i kommunikation it A og teknologi B
ForumindlægHej alle, har i muligvis nogle ideer til emner i kommunikation It A og teknologi B til min SRP? Er gået lidt død, har tænkt på TV-shop men er lidt usikker på hvordan jeg kan indrage teknologien, har i nogle ideer? Tak på forhånd! -
Rettelse af eksamens stil på B Nivo ( Eng )
ForumindlægJeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter. -
Mundtlig tysk (B) - Mord und Totschlag
ForumindlægHey! Håbede på, at nogen lagde inde med referater eller resuméer af Der Haarschnitt, Der Ausflug eller Riss im Schnee? Jeg skal nemlig op til mundtlig tysk (B-niveau) imorgen, og skal kunne perspektivere til nogle af disse. Dennis. -
Oprette en ligning i Maple, matematik C
ForumindlægHej. Jeg har haft en del fravær i tiden hvor vi arbejdede med dette emne i matematik, så jeg har svært ved at opstille de følgende to ligninger i maple: Opg 1 Rumfanget af en spand, der har form som en keglestub, er bestemt ved formlen Rumfang=0.33*3.14*h*(R^2+r^2+R*r) Hvor h er s... -
hej, en som kan hjælp med de her matematik opgaver i del 2 fra opgave 7
Forumindlæghej, en som kan hjælp med de her matematik opgaver i del 2 fra opgave 7 -
FSA Maj - Juni 2004 - Matematik
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med hele opgaven fra 2004? - Håber på et svar . . . . . .. . -
P. Madsen opg 40, b. og 41, c.
Forumindlægjeg skal finde grundmængde i følgende opg (opg 40, b) (41, c) opg 40, b = (1.) 5x - 4y = 7 (2.) 2x +2x + y = 8 opg 41, c = (1.) 4,2x - 6y = -47,4 (2.) 6x - 4,2y = -24 det ku bare være død lækkert hvis der var én der kunne hjælpe med at forklare mig det, for jeg er lost.. -
P. Madsen opg 40, b. og 41, c.
Forumindlægjeg skal finde grundmængde i følgende opg (opg 40, b) (41, c) opg 40, b = (1.) 5x - 4y = 7 (2.) 2x +2x + y = 8 opg 41, c = (1.) 4,2x - 6y = -47,4 (2.) 6x - 4,2y = -24 det ku bare være død lækkert hvis der var én der kunne hjælpe med at forklare mig det, for jeg er lost.. -
P. Madsen opg 40, b. og 41, c.
Forumindlægjeg skal finde grundmængde i følgende opg (opg 40, b) (41, c) opg 40, b = (1.) 5x - 4y = 7 (2.) 2x +2x + y = 8 opg 41, c = (1.) 4,2x - 6y = -47,4 (2.) 6x - 4,2y = -24 det ku bare være død lækkert hvis der var én der kunne hjælpe med at forklare mig det, for jeg er lost.. -
Emner i 3. g? Hjemmeside?
ForumindlægEr der ikke sådan en hjemmeside, hvor man kan se hvilke emner man som regel skal igennem i 3. g (STX)? For mit vedkommende i følgende fag: Dansk (A), Engelsk (B), Fysik (A), Historie (A), Matematik (A), Religion (C) og Samfundsfag (B). Jeg vil blive meget glad hvis I kunne linke til den hjemmes... -
Uv-B og UV-C stråling i ozonlaget
ForumindlægHej Alle! Jeg er igang med at øve til min mundtlige NV-Rapport og vil gerne vide hvordan man kan forklare hvorfor UV-C stråling ikke går igennem ozonlaget og hvorfor noget af UV-B gør. Jeg har lavet et reaktionsskema for dem begge men vil ikke kunne forklare hvorfor det netop kun er UV-B der vil... -
Hjælp til en matematik opgave jeg mangler svar på
ForumindlægMin matematiklærer gav min klasse denne opgave for hvor man med tallen 2 0 2 2 skulle finde regnestykker som gav 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20. Vi mangler 19 og 20. Man må bruge alle former for regnetegn fek.s addition, subtraktion, gange, dividere, kvadratrod, fakultet osv... -
SRP Matematik A Dansk A (HTX)
ForumindlægNu nærmer tiden sig, SRP. Jeg vil rigtig gerne skrive om et emne der omhandler "Undersøgelser/statistik og deres troværdighed". Men er det muligt at skrive en god opgave i emnet, når fagene er Dansk og Matematik? Jeg har nogle tanker og idéer om hvad opgaven mulighvis vil kunne omha... -
HASTER! Mangler svarark til Matematik FSA 2004 maj-juni HASTER!
ForumindlægEr der en der vil være sød at sende eller vedhæfte svarark til matematik fsa 2004 maj-juni....... Det HASTER virkelig meget!!!!!!!!!!!!!!! -
Elektriske kredsløb orbit b htx/eux
ForumindlægHey, Kan ikke finde ud af hvilken formel jeg skal bruge til denne opgave. Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvad formlen er? Tak -------- En turist tager til USA hvor effektivspændingen i lysnettet er 110 V. Hun medbringer en dyppekoger og en 5,0 V strømforsyning til mobiltelefonen.... -
b) Beregning af hvor dybt laserstrålen skærer i vævet
ForumindlægInformation: Laserstrålen afsætter energi i vævet med effekten 60W. Laserstrålen har en diameter på 0,40mm. Laserstrålen bevæger sig over vævet med en fart på 2,0 cm/s. Ved legemstemperatur er vævets specifikke fordampningsvarme, L_f=2,4* kJ/g. Vævets densitet er 0,95 g/cm3 Beregning af hvor dy... -
Hjælp til AT samf B og Historie A - radikalisering i Danmark
ForumindlægHejsa, Jeg står og skal aflevere AT-synopsis fredag (den endelige!), og jeg er sgu allerede gået i stå... Jeg skriver i Samf B og Historie A. Er der en som kan hjælpe mig med hvornår radikalisering opstod i Danmark... Tænker selv jeg skal kigge på 60'erne, da der manglede arbejdskraft i Danm... -
Hvornår har man dumpet matematik a niveau?
ForumindlægJeg dumpede desværre min matematik eksamen på a-niveau, da jeg fik 00... Men er det rigtigt nok at man skal tage gennemsnittet af alle ens karakterer inden for faget, fra eksamensbeviset af? Læste det nemlig et sted, og håber da det er sandt. Så hvis gennemsnittet ligger over 02 svarer det så til... -
Matematik A den. 27 maj 2015 HTX
ForumindlægHej derude Ville høre om der er nogle der ligger inde med spørgsmålene/opgaverne fra eksamenssættet fra Matematik A den. 27 maj 2015 på HTX? -
Matematik FP10 4. December 2020 Facit
ForumindlægHej ville bare høre om der var en vennelig gut der sidder derude og har lavet Matematik FP10 4. December 2020 og kunne tænke sig at dele den med mig :)
