Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15241 til 15260 af 42938
-
fra rædsel til sucess
Forumindlæghej Min gamle folkeskolelærer sagde altid til mig "Du er ikke klog nok til at komme på HF og til eksamen dumper du helt". Psykologen sagde: "Fassos, du bliver nød til at gå i en special klasse, du må ingen om stændigheder komme på HF". MEEEEEEEEEEEENNEN se hvor jeg er nu hen... -
HHX - eksamener...
ForumindlægHey...jeg er 2.års HH'er og jeg har rettet min henvendelse her, da jeg ikke har styr på, hvor mange eksamener jeg skal op i?er det et bestemt antal? f.eks. 4 eller 5?håber på at der er nogen der gider at fortælle det... c",) -
Haster virkelig - brug for din hjælp!!
ForumindlægHej.. Jeg har besvaret nogle spg. om filmen "Good bye Lenin" som både skal aflveres skrifligt og fremlægges i morgen. Er ikke særlig god til faget derfor beder jeg Jer om en rettelse. Håber I kan hjælpe! 1. Erzähle anhand der 6 Bilder oben über Laras Rolle in”Goodbye Lenin!”... -
Tygning af mad
ForumindlægHvorfor er det vigtigt at tygge maden grundigt? -
Disposition Dansk
ForumindlægHej Del af en kæde - med i et fællesskab. Nogen som kan komme med eksempler? hvordan det skal være? eller nogle punkterer? Hilsen Adis -
Engelsk B
ForumindlægNogen der ved om man SKAL op i engelsk B eftersom vi kun skal op til 10 eksaminer i alt på gym? -
Faradaus forsøg
ForumindlægFaradays forsøg - hvad var det han brugte af materialer? - to spoler (primær og sekundær), strøm, en lukket hjernkerne, kontakt ? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej SP Hvis man har 5 A-niveau fag på STX, skal man så op i 9 eller 10 eksamener i det hele? -
Engelsk B
Forumindlæghej Hvis man har eng på B. Skal man op i engelsk til sommeren?? -
Hvad betyder?
ForumindlægHvad betyder (på engelsk) "He is all mouth"? -
AT-synopsis: Global Opvarmning. Perspektivering?
ForumindlægHejsa alle sammen. Håber jeg kan få et hurtigt svar på det her da jeg skal aflevere den allerede imorgen! - Det er angående AT-synopsis, hvor jeg har om global opvarmning. Har skrevet hele synopsen, også en perspektivering til nogle AT-forløb vi har været igennem. Jeg mangler en anden perspektiv... -
disposition
ForumindlægHeej folkens Jeg ved godt hvad en disposition er, men jeg ved bare ikke hvad man kan komme ind på, når der er tale om en engelsk tekst?? Er der´nogle super søde mennsker der kan hjælpe ??:D -
kirurg
Forumindlæghvilken uddannelse skal jeg vælge, hvis jeg vil være kirurg. -
Matematik B-niveau
ForumindlægHey Folkens Nu har jeg så fået 4, 4 i årskarakter i matematik, da min lærer er en idiot. Kun 1 i klassen har fået 10 resten har fået 7 og derunder. Hvis jeg først tager matematik på B-niveau efter gymnasiet, kommer den karakter jeg får til eksamen i mundtlig matematik så til at betyde noget for m... -
Samfundsfaglig metode vs. engelsk metode
ForumindlægHej.. Jeg skal forsvare en synopsis i en mundtlig eksamen i morgen. Jeg har i synopsis fået feedback, hvor min lærer mangler at jeg svarer på hvad Engelsk og samfundsfaglig metode kan set i forhold til hinanden. Jeg har brugt retorisk analyse i engels, appelformer i forhold til en tale, og kvali... -
Hjælp mht. klage
ForumindlægHej. Jeg er i den uheldige situation, at jeg skal klage. Mit spørgsmål: Vi har flere gange fået afvide, at vi har ret til at se et tidligere eksamensspørgsmål eller noget, som ligner et eksamensspørgsmål. Mit problem er bare, at jeg gerne vil kunne understøtte denne påstand med en henvisning ti... -
Forskellen på -3 og 00?
ForumindlægHej alle sammen, Hvad er enligt forskellen mellem -3 og 00? Altså til eksamen hvad kræver det at få 00 of ikke -3? Hvilket afslører nok mine ”høje” mål til mig selv :P Ejj men altså skal op til spansk mundtlig og ærligt talt så er jeg så lost som man kan være. Ville være dejligt hvis ... -
SSO . HJÆLP
ForumindlægJeg mangler inspiration til i morgen, hvor jeg skal ha valgt mit emne. Jeg er på helt bar bund! Hvad skal jeg vælge?Af fag har jeg at vælge imellem: Historie (Hvis det kan undgåes!)Dansk (skal det ikke være!)Fransk (ville være perfekt)Meget hurtig brainstorm, samt nogle af mine interesser:BilerMa... -
Kan det betale sig anklage over årskarakter
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har virkeligt brug for hjælp!!! Jeg går på STX på andet 2. Jeg skal afslutte engelsk i år. I starten af året gav min engelsk lære mig 10 i mundligt og 7 i skriftlig engelsk. For den foregående periode synes jeg ellers ikke at jeg havde ydet en speciel stor indsats men fik ... -
Oversættelse hjælp
ForumindlægHej alle jeg har været så uheldig (synes jeg) at trække mundtligt tysk som udtræksfag. Jeg går i niende klasse og skal til eksamen på tirsdag den 10. juni og jeg har en del problemer med hvordan man skal oversætte følgende sætning til tysk: "Hvide mennesker har i mange år undertrykt sorte me...
