Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 15241 til 15260 af 63055
-
SRP Formidlings opgave integral regning
ForumindlægHej alle, Jeg sidder og skal skrive en formidlingsopgave med brug af integral regning til SRP. Jeg mangler blot lidt inspiration til hvor jeg kunne bruge det i virkeligheden? Emnet skal gerne være et projekt som er udført med brug af integral regning. Emnet skal være kendt på internettet, så de... -
Bertel :S
ForumindlægGad egentligt godt vide hvor mange her inde der syntes at Bertel, fortjæner nogle slag? eller hvor mange der syntes han gør det godt? En lille politisk debat :P .. Personlig mener jeg at hele denne her skriftlige biologi og fysik prøve er meget useriøs, og har svært ved at se hvordan man kan samm... -
STX karakter
ForumindlægHej! Jeg går i 1g og vi har lige fået vores anden standpunktskarakter. Men jeg tænkte på hvor vigtige de her karakter egentlige er? Er det ikke kun de fag vi har på C som kommer til at tælle i de afsluttende karakter i 3g? Altså lige nu har jeg Biologi C, Fysik C, Mediefag C og Idræt C. Så de... -
Oversættelse
ForumindlægHey!Har lavet en oversættelse på ca. 200 ord. Nogen der gider kigge den igennem for graverende fejl og sådn? :) På forhånd tak!Dansk:Tim så på sin søster Moira, men hun reagerede ikke; hun sad bare og kiggede ud af vinduet. Han huskede, hvad hun havde sagt. >>Vi kan ikke lade Mor blive her ... -
Dansk-Engelsk oversættelse
ForumindlægGoddag alle sammen :) Jeg vil blive glad, hvis der er en der har tid til at se nedenstående dansk-engelsk oversættelse igennem :) Den oprindelige danske tekst:: Den engelske middelklasse har fået et dårligt ry, hvis man skal tro på en rapport, som fornyeligt er blevet offentliggjort. En organisat... -
Varmefyld- hvilket metal er loddet lavet af?
ForumindlægJeg har lavet et forsøg i fysik, som jeg aldrig nåede at blive færdig med, da der gik lidt kludder i det. Håber på, at der er nogle, som kan hjælpe mig! Jeg skulle ved hjælp af forsøget finde ud af, hvilket metal der var tale om, mit lod var lavet af. Jeg har en kop med 199,2 g vand med en t... -
Hjælp!
Forumindlæghejsa derude! det kunne være skønt hvis der er nogle fysikgenier der vil hjælpe mig med følgende: Hvad er en Atom?Hvad er Ioner?Hvad er Isotoper?Hvis der sidder nogle med notater til fysik i folkeskolen -ville jeg blive lykkelig, skal op i mundtlig imorgen! -
haster
Forumindlægskal op i fysik imorgen og har seriøst brug for hjælp.. eksperimenter med observation af spektre fra forskellige lyskilder,, og hvad er gitterformlen:S det periodiske system af elementer;S hvis i ville hjælpe mig med de 3 spørgsmål ville det være en stor hjælp!!!! hjælp hjælp -
Atomfysik
ForumindlægHej (: Skal til fysik/Kemi eksamen på Mandag D.16 jeg kan bare ikke finde ud af Atomfysik, ville en være så venlig at give et par eksempler til hvad jeg kan gør når jeg sikkert trækker Atomfysik, Tak (: -
Studieretningsprojekt(Pendul eller vandraket) Nogen der kan hjælpe????
ForumindlægHey allesammen :D Er der nogen der tilfældigt har skrevet en opgave i fysik(B hovedfag) og matematik(A) om emnerne Pendul + raket?? ER lidt på bar9; bund På forhånd Tak Nina -
Betastråling forsøg? (HASTER)
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i fysik i morgen, og mangler et forsøg til betastråling. Jeg har hørt noget med, at man kan afbøje betastråling med en magnet, men hvad er det der sker, og hvorfor kan man det? Tak på forhånd :-) -
Uv
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvad der er mest relevant at tale om når man har om uv-stråling indenfor geografi, biologi og fysik/kemi. Jeg har noget om sol uv;a,b,c. -
3g. opgave?
ForumindlægEr der ikke nogle der har nogle gode forslag til hvad man kunne skrive om i en 3. års opgave? Jeg vil gerne skrive i fysik eller matematik, men er tom for gode emner... Det må gerne være et emne hvor der er noget gods på og hvormed det er muligt at komme op i den høje ende af karakterskalaen. På ... -
Mundtlig?
ForumindlægHej ! Håber nogen kan svare på mit spørgsmål som lyder: Jeg skal op i skriftlig matematik, fysik og dansk. (A fag). Jeg har været oppe i 2 fag i 2.g, og har en mundtlig eksamen (AT). Så mangler jeg 2 mundtlige. Hvor stor er chancen for at jeg kommer op i mundtlig matemati... -
Brecht digte :-(
ForumindlægHeY all !jeg tænkte på om der var nogen, der har nogle noter om en af disse digte, fordi jeg skal snart til eksamen, og jeg ved godt det virker usandsynligt fordi de er de mest kedeligste, men jeg prøver alligevel....:"Gegen Verführung""von der Kindesmörderin Marie Farrar"&quo... -
Hæælp - haster med rettelse af abstract
ForumindlægHey, mit SRP skal afleveres imorgen. Pls skriv hvis der er nogen fejl. Kommafejl? Anything? This paper introduces the social classes in the nineteenth century and examines the possibility of mobility between the classes. First the industrial revolution is accounted for. It showed large radical ... -
engelsk rettelse
ForumindlægHejsa. nogen der har lyst til at rette det her.?The title ”Whose Life is it Anyway” is a title which gives us something to think about. It is a very interesting title because it catches the reader’s attention. All your minds are flying around in your head and the question “Whose Life is it Anyway... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej, er der ikke lige nogen der gider kigge på disse her sætninger og eventuelle rette dem for fejl?!Tak på forhånd.Engelsk oversættelse: 1.He could not sell his article.2.May we send them a bill? 3.We cannot send the package in this week.4.You may pay the bills now.5.You must pay for his helps.6... -
eksamensforberedelse til mundtlig dansk
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i mundtlig dansk og har været igang med at få et overblik over pensumlisten. Jeg tænkte, at det er næsten uoverskueligt at skulle læse det hele, men samtidig om det er nødvendigt? Kan man nøjes med at terpe baggrundsstof og ismer, samt læse sine noter, eller skal man vir... -
Til A niveau hjæælp til sætning !
ForumindlægHey buddy Jeg har problemer med at finde fejl i disse to sætninger kan i hjælpe. 1. The most interesting about the text is not what it says but how it is written 2. I have always thought that it must be an extremely interesting job to be architect. Tak på forhånd for hjælpen kan simpelthen...
