Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 15241 til 15260 af 23609
  • AT- i tvivl

    Forumindlæg
    jeg har valgt at skrive om Astrologi/astronomi med fagene Religion og fysik. men jeg har fortrudt lidt mit valg. for jeg har ikke helt en klar ide om hvordan jeg skal sætte det sammen... hvis nogen af jer har ideer så kom med dem :D
  • Klage

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i øjeblikket igang med at klage over en årskaraktere som jeg har fået i fysik. Klagen er løbende, hvor jeg har sendt et svar til min lærers kommentar. Dog bliver jeg student her om 2 dage. Hvad kommer det til at betyde?
  • haster!

    Forumindlæg
    hjælp, er vikelig en dør til fysik... Min opgave til i morgen lyder således: "En kulstof-isotop har 8 neutroner. Skriv isotopen på den kernefysiske skrivemåde" Men jeg fårstår ikke hvordan man gør det, nogen der kan hjælpe?? please??
  • Undersøge?

    Forumindlæg
    Hvad menes der, hvis der står, at man skal undersøge noget inden for fysik? Jeg har en graf vha. "Curve Fit" som er dannet ved at optage lyden fra en stemmegaffel med en frekvens på 440 Hz.. jeg har vedhæftet grafen, så det måske kunne hjælpe. På forhånd tak.
  • Matricer SRO

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med mit matematik fysik projekt i 2 om optiske linser.. Og jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvad der er hvad i en Matrice..? A=? B=? C=? D=? Nogen der kan hjælpe mig med at foreklare det..?
  • Krystalvand i kobbersulfat (Svar så hurtigt som muligt!)

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet et forsøg i fysik hvor jeg skulle opvarme kobbersulfat. da jeg havde gjort det blev det helt hvidt. Bagefter dryppede jeg lidt vand i igen og så blev det blåt igen. Er der nogen der kan forklare hvorfro det bliver blåt igen?
  • RETTELSE AF SRP MED BETALING

    Forumindlæg
    Hej! Jeg vil meget gerne have rettet min SRP, som jeg så vil betale for. Det er i fagene MAT A og FYSIK A Emne: Keglesnit, keplers tre love, sattelit og planet bevægelser og gravitation.
  • Bestået eller dumpet?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved, hvordan man udregner karakteren når et fag som fysik A består af både mundtlig og skriftlig eksamen. Hvad sker der, hvis man består den skriftlige men dumper den mundtlige? Har man så bestået faget hvis gennemsnittet er over 02
  • Projekt om energi.

    Forumindlæg
    Vi har i fysik et projekt, hvor overemnet er energi. Underemnet i vores gruppe er Energi i parpir. Altså hvor meget energi man bruger til at fremstille bøger, aviser, reklamer, skolehæfter osv. Har i nogen forslag til hvor man kunne finde viden om det?
  • Formler

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er bare rigtig dårlig til at "bytte rundt" på formler i fx. fysik og matematik. derfor vil jeg høre om der er en der kan lave en lille vejledning til hvordan man gør det. Håber i forstår hvad jeg mener og at der er en der kan hjælpe. Mvh. Christina.
  • AT emner

    Forumindlæg
    Overemne: Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Af fag har jeg Fysik A, Mat A, Eø C Vil gerne bruge erhversøkonomi da det er mit stærke fag nogen der kan hjælpe med emne ideer?
  • HELP iam LOST :S

    Forumindlæg
    Jeg sidder fast i en opgave i fysik. Den lyder således: I et kar med sprit sendes en lysstråle fra væsken op i luften. Indfaldsvinklen er 31,5 grader. Beregn brydningsvinklen og beregn den kritiske vinkel for totalrefleksion. Mange tak
  • Hjælp tilbydes i : Mat A, Fys A og Kem A

    Forumindlæg
    Mit navn er Peter. Jeg er en 35-årig kemistuderende fra Lunds Universitet (ved siden af studiet arbejder jeg som gymnasielærer i kemi.) Hjælp til Matematik, fysik og kemi (op til gymnasialt A-niveau i de to første og på universitetsniveau i kemi) tilbydes. De venligste hilsener Peter
  • Orbit b htx

    Forumindlæg
    Hej Jeg har mistet min fysik bog er der ikke en venlig sjæl der kan scane og uploade. side 267 det er fra bogen Orbit B HTX, takker mange gange og giver en øl i lufthavnen:P
  • Nyttevirkning

    Forumindlæg
    η=Eudnyttet/Etilført Jeg skal til et oplæg i morgen fortælle lidt om dette emne og tænkte på om der mon var nogen der kunne hjælpe mig med hvad jeg kan relatere denne viden med til samfundet og beslægtede emner inden for fysikken?
  • Isotoper og radioaktivitet :o ??

    Forumindlæg
    Hej Alle hjælpsomme mennesker! Jeg har fået en opgave i fysik omkring radioaktivitet. Et af spørgsmålene lyder: "Hvad er isotoper og hvorfor er de interessante i forhold til radioaktivitet" Jeg ved hvad en isotop er men hvorfor er de interessante i forhold til radioaktivitet? Jeg er r...
  • Historie, Toeri og Metoder.

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg skriver om Atombomben i fagene Hisorie og Fysik. Jeg er dog usikker om hvad jeg skal skrive under Teori og Metoder i faget historie? Nogen der kan komme med et forslag?
  • Forsøg med raketter

    Forumindlæg
    Hej Jeg arbejder i skolen med rum forskning, jeg har bestemt jeg vil lave en raket til mit musisk-udtryk er der nogle der kender et forsøg med raketter det skal helst være med ild som fremdrift jeg har en fysik lære til hjælp. kan nogle hjælpe mig?
  • Diagram

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave et diagram, ud fra nogle tal som jeg har udført et forsøg af i fysik. Kan bare ikke finde ud af at lave det på computeren. Talne er vist på det vedhæftede papir. Der er også et diagram, men det er forkert det jeg har lavet. Er der nogen der kan hjælpe mig med at la...
  • Luftmodstand som funktion af farten

    Forumindlæg
    Hej alle. Er i øjeblikket midt i en studieretningsopgave i matematik og fysik. Som en del af opgaven skal vi opstille en matematisk model for hvordan luftmodstanden på et legeme afhænger af legemets fart. Jeg må indrømme jeg er fuldstændig fortabt :/ Nogen der kan hjælpe? Mvh Cecilie.

Søgninger relateret til fysik rapport DENSITET