Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15301 til 15320 af 47924
-
gæring HASTERR!!!!
Forumindlæghej alle. nogen der vil hjælpe jeg skal til eksamen imorgen i fysik, og ved ikke helt hvad jeg skal vise af forsøg hvis jeg trækker gæring please er der ikke nogen der vil hjælpe på forhånd taaaak :) -
Brug for Lektiehjælp eller ekstra undervisning?
ForumindlægHej Jeg tilbyder i øjeblikket undervisning i de naturvidenskabelige fag: Matematik C/B/A niveau, Fysik C/B/A niveau, Kemi C niveau Undervisningen former sig efter dit behov, dvs. det kan være eksta hjælp til de naturvidenskabelige fag du har i skolen, lektiehjælp eller eksamenshjælp. Undervisn... -
hint til skriftligprøve 06,
ForumindlægJeg har været oppe til skriftligprøve i biologi-fysik/kemi .. fik 10 i biologi og 8 i fysik. '¨Jeg vil gerne give andre et hint om hvad de skal læse på (hvis prøverne da er de samme :S ?? ) Biologidelen, handler meget om landbruget, og planter i det hele taget..fysik/kemi-delen: handlede mest... -
charles darwin
Forumindlæghej! jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen, hvor jeg skal fremlægge om darwin, så vil lige høre om nogen har erfaring med dette, og hvad er vigtig at få sagt? vh kasper -
Karakter tæller kun 0,75?
ForumindlægHvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje. -
GSK: Problem med Historie og Tysk(Hjælp!)
ForumindlægJeg er stødt ind i et lille problem. På grund af de nye specifikke adgangskrav regler, så skal jeg have "dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B eller samtidshistorie B. Desuden skal jeg have yderligere et sprog på A-niveau, dog kun B-niveau, hvis der er tale om et fortsætter... -
Dansk og samf. eksamensopgaver
ForumindlægHvor kan man finde gamle dansk og samf. eksamensopgaver, helst de nyeste, jeg har prøvet på www.uvm.dk. Men der fandt jeg kun mat, fysik, bio osv. Måske kan jeg ikke finde ud af at lede på uvm.dk, eller kan man finde dem et andet sted.?? -
Useriøs i folkeskolen
ForumindlægJeg står nu her som 20-årig uden uddannelse. Jeg har til daglig et, uafaglært ekstremt kedeligt monotont arbejde. Dette har fået mig til at fortryde min mildest talt skandaløse arbejdsindsats i folkeskolen, og jeg vil derfor gerne i gang igen. Min umiddelbare idè var at starte på HF, men jeg tvi... -
Er der nogle som har fået 03 eller 5??
ForumindlægNu er der så mange herinde som scorer høje karakterer, hvilket jo er dejligt og flot.. men er der nogle som fx har fået 03 eller 5 til en eksamen? og hvilken indflydelse har det på jer?? -
læse op?
ForumindlægHej alle brugere på studieportalen jeg har et spg. angående hvordan i alverden læser man op til fysik? nogle gode råd? mvh mads J -
Baner i solsystemet
ForumindlægIdet jeg skal til fysik eksamen imorgen og vi opgiver gravitation som et emne, har jeg et spørgsmål ang. hvorledes baner afhænger af EmekI vores bog står:Emek Cirkel eller elipceEmek=0 --> ParabelEmrk>0 -->HyperbelHvorfor er det som ovenstående?? -
Gennemsnitsberegner
ForumindlægHej Er der nogen af jer som har excel ark for gennemsnitsberegner htx chpwest? mvh mig =) -
Eksamner for 1. og 2.g
ForumindlægJeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd hvor folk kan fortælle hvad de skal til eksamen i? Det er nu meget sjovt at se.Jeg skal op i engelsk, og så årsprøve i historie og dansk, og er matematisk 2.g'er.Hvad med jer andre? -
Videregående uddannelse molekylær medicin
ForumindlægHej.. Jeg går på 2 g. og vil rigtig gerne læse molekylær medicin når jeg er færdig med HTX,, Jeg regner med mit gennemsnit vil ligge på 8,2, hvis jeg tager mig rigtig meget sammen, men for at komme ind på molekylær medicin kvote 1 kræver det 9,1 og standby 8,5.. Vil det så være realistisk for mig... -
Sommerkursus?
ForumindlægHej jeg kommer ikke rigtigt til at lave noget i sommerferien, så jeg tænkte om man ikke kunne vælge nogle fag, eller f.eks fysik, som man kunne tilmelde sig til? sommerkursus?. Nogen der har lidt kendskab til det her?, må gerne svare mig hurtigst tilbage, tak kærlig hilsen Dan -
Dumpet eller ej?
Forumindlæghej alle. Jeg kan ikke finde ud af om jeg dumper fysik C. Hvis jeg får 00, men har årskaraktær på 4 er det så ikke bestået fordi gennemsnittet er over 02 sammenlagt? -
Tage 1.g om????
ForumindlægHej. jeg er en pige på 17 år der lige har afsluttet 1.g på STX, men med et meget lav gennemsnit, som overvejer tage 1.g. om. Mit gennemsnit ligger nu på 3.8 hvliket er meeeeget lavt... :((( Jeg vil gerne komme ud med et snit mellem 9-10 ud af gymnasiet, men lige nu føles det umuligt. Jeg afslutt... -
Giv aldrig op!
ForumindlægMange tror, at man kan sætte lighedstegn mellem liv og skole, men det er altså ikke tilfældet. I hvert tilfælde ikke for mit vedkommende! ________________________________________________________ Jeg har en veninde (3g), der er ret nede over sine karakterer. De er altid dårlige. Men hun kan da ik... -
karakter klagning...
Forumindlægjeg har fået årskarakter, og har fået 10 i skriftlig fysik, hvilket jeg synes er urimeligt. Jeg har fået 11 for alle mine fysik afleveringer i år, måske undtagen en og 10 pil op til termin, burde jeg så ikke få 11 i skriftlig fysik?I den sidste standpunkt periode, fra februar til nu, har jeg afle... -
Antal betydende cifre??
ForumindlægHej alle,Jeg har fysik på Højniveau på gymnasiet og skal derfor til skriftlig eksamen på tirsdag. Min lærer har hele året lært os, at foranstående et-taller ikke er betydende cifre - Altså, at tallet 1,72 m/s kun har TO betydende cifre osv. Hvilken holdning har dem af jer, som har forstand på det...
