Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 15301 til 15320 af 113953
-
Summary + essay sidste år
ForumindlægHvad hed sidste års summay og essay på sproglig B-niveau? -
Krydsprodukt og parallelogram
ForumindlægI MAT B til A (3g) hedder det i sætning 1 (s. 188) at længden af krydsproduktet af a og b (vektorer) udregnes !a x b! = !a!*!b!*sinv (hvor !! menes numerisk værdi), men forstår ikke beviset for dette, synes faktisk ikke rigtigt de beviser det overhovedet.. Er er nogen der kan forklare dette for... -
03
Forumindlæghey..please hhjælp mig.. jeg er så sur og har det af helvede til.. jeg har lige været op i geografi. Jeg fik 03 og det synes jeg er uacceptabelt.. jeg synes selv jeg gjorde det meget godt, jeg sagde meget.. og de nikkede hele tiden og sagde, at det var rigtigt det jeg sagde.jeg ved ik hvad jeg sk... -
AT 2009 - emne '?
ForumindlægHej folkens Sad lige og tænkte på om jeg ikke kunne skrive om pestens rejse og dens konsekvenser, i biologi og historie i AT 2009 ? Tror i man vil kunne udarbejde en god synopsis i forbindelse med sådan et emne ? -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægHejsa derude er der nogen som kan vedhæfte matematik eksamenssættet fra sidste år? På forhånd tusind tak :) -
Færdige løsninger på STUDIEPORTALEN?
ForumindlægFærdige løsninger på STUDIEPORTALEN? Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg har været alt for villig til at levere færdige løsninger på stillede opgaver. Ved nærmere eftertanke indser jeg, at den fremgangsmåde ikke gavner spørgerne. Det lærer de ingenting af. Derfor vil jeg i fremtiden... -
Matematik A mundtlig på onsdag
ForumindlægHej alle, Jeg har matematik A på enkeltfag og skal til mundtlig på onsdag. Jeg var syg med stress til den skriftlige, som skal tages i februar. Jeg har ikke været meget til undervisning i det sidste halveår, hvor jeg havde faget, grundet sygdom. Jeg skal bruge matematiken, da den er adgangs... -
f(x)=(x^3)/(x+1) Beregn lokale ekstremum
ForumindlægFørst har jeg taget f ' (x) og sat den lig med 0 og får -3/2 men fasit siger: lokalt min: 27/4 for x = -3/2. Hvor kommer 27/4 fra? sætter lige en fil med opg. og fasit med -
9. klasses afgangsprøve
ForumindlægJeg skal op i mundtligt dansk på mandag. Har skrevet en synopse med følgende disposition for fortolkningen, som jeg går ud fra er det der tæller. Genre Komposition Ydre træk Indre træk Sprog og tid Tema Budskab Fortolkning Vi har fået en beskikket censor så tror ikke hun er til at løbe om hjør... -
Kampen for det gode liv
ForumindlægHej skal til at skrive at og ville høre om nogen har et godt emne, det ene fag skal være samfundsfag og det andet er valgfrit? Tak på forhånd -
Hvordan er det nu lige med den rodformel?
ForumindlægSidder og skal bruge rodformlen til andengradspolynomier, men kan bare ikke huske den. Desværre. Nogen der kan hjælpe? -
At
ForumindlægHVad handler At om ?? og hvad er det for et fag -
forside til synopsis ? :)
ForumindlægHey alle :) i dansk er jeg ved at lave synopsis, mangler nu kun forsiden. Min fordybelses område er fremmedhed og ensomhed.. er der en, som har gode ideer til, hvordam min forside skal se ud ? :) evt billeder m ? altså har tænkt mig at skrive fremmedhed og ensomhed, og at fremmedhed skal være i f... -
Kender du novellen "Hvorfor?" af Janne Teller?
ForumindlægHej people. Jeg vil lige spørge om der er nogen af jer der har arbejdet eller blot kender novellen "Hvorfor?" skrevet af Janne Teller? Den er meget speciel, hvis du har så skriv en kommentar. Tak :-) -
Mundtlig dansk
ForumindlægHej Jeg ville lige hører om der er nogle der har en ide om hvor mange analysepunkter det er klogt at have, ved nemlig det er dumt at have alt for mange, men er meget i tvivl om hvor grænsen går henne -
HAR BRUG FOR HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til årsprøve i matematik, vil derfor gerne være forberedt. Har i gode tricks eller evt. en portalen hvor man kan øve sig. Gerne en gratis øve side. :))) - Det VIRKELIG vigttigt for mig at bestå. MVH. Sofia... -
valgfaaag ?
ForumindlægHvordan foregår valgfag? er det ligesom når man har et normalt fag :) Altså hvis jeg vælger fransk som valgfag på b-niveau , kommer jeg så 100 % op i det til eksammen ? kan jeg supplere det til a-niveau ? Vil bare gerne høre hvordan et valgfag kommer til at foregå? -
Hjælp til Matematiske Modeller
ForumindlægDet er jo ved at være eksamens tid, og jeg har brug for lidt hjælp til matematiske modeller. Rent ud sagt aner jeg ikke hvad det er, eksamensspørgsmålet er: Matematiske modeller: Forklar for eksempel med udgangspunkt i hvad en matematisk model er. Forklar: Lineære modeller, eksponentielle mode... -
Gælder første afsluttet år som c-niveau bevis når man studerede på a-niveau
ForumindlægSagen er den, at jeg i sin tid gik på gymnasiet, men stoppede i 2.g. og fuldførte derfor ikke studiet. Jeg skal til at tage enkeltfag, men jeg ved ikke om jeg fx kan bruge mit bevis fra 1.g, hvor jeg var til eksamen i engelsk - når jeg nu egentligt læste det på a niveau. Har jeg så et bevis for ... -
Dansk på stx
ForumindlægHej, Er der nogen her inde der kan fortælle mig om man har dansk på C niveau i 1. g og B niveau i 2.g? Eller har man dansk på A niveau i alle tre år?
