Søgning på: to keep the faith. Resultater: 15341 til 15360 af 18613
  • Valg af fag til 3.år.

    Forumindlæg
    Er det bedst at vælge fag som kan gavne - hvis alt går vel. Eller fag som man ved man kan score end god karakter i?. Fx. for mit vedkommende. Jeg er god til biologi, så ved, at hvis jeg havde valgt biologi B, kunne jeg ihvertfald godt få 7 eller 10 efter den nye skala. Men, jeg har valgt Engelsk...
  • HASTER ! kan man sige det?

    Forumindlæg
    Kan jeg sige : Man burde tænkte positivt i stedet for negativt. Cogito ergo sum "Jeg tænker, derfor er jeg". Det var vel derfor det ikke gik med lykken, som det skulle. <<< Kan man sige det :S:S:S:S
  • Litteratur inden for postmodernisme (SRP Engelsk-Mediefag).

    Forumindlæg
    Hej SP. Som I nok ved, er SRP lige om hj&#248;;rnet. Jeg har valgt at lade postmodernismen blive mit omr&#229;de. Jeg havde i tankerne at bruge filmatiseringen af American Psycho som litteratur inden for Mediefag. Mit sp&#248;rgsm&#229;l bliver derfor, hvorledes det ville v&...
  • Skriftligt fravær

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg har fået skriftligt fravær eftersom jeg var syg i dag… Det er jo trods alt første gang jeg ikke har afleveret en opgave til tiden.. Synes det super træls! Har jeg ret til at klage?
  • funktioner, integralregning

    Forumindlæg
    Nogen der vil hjælpe mig med at løse denne opgave?
  • Eng/Dansk ideer

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne skrive i Engelsk og Dansk og evt. tage udgangspunk i en engelsk roman og så nogle danske tekster, men jeg har INGEN idéer til emne overhovedet.. Im so blank! Nogen der har erfaringer eller idéer er de meget meget velkomne. På forhånd tak.
  • Nexus

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der med korte ord, evt. kan forklare hvad Nexus er? Tak på forhånd! :)
  • Forskellige grænser.(Projektopgave)

    Forumindlæg
    Så jeg har fået opgaven at finde et enme inde for "Grænse". Men har proplemer med at finde noget spændende: :P Så Alle ideer er velkomne! (Alle enmer inde for grænser er ledige)
  • Diabetes - folkesygdom

    Forumindlæg
    Hvorfor er diabetes blevet en folkesygdom? Er der nogen der ved det? :)
  • HAR BRUG FOR HJÆLP.. det haster!!

    Forumindlæg
    Hej med jer. Er der nogen som kan hjælpe mig lidt med den her engelsk opgave? Håber i kan hjælpe. opgaven er vedhæftet :)
  • potens

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan forklare hvorfor x^0 = 1 F.eks. 2^0=1 eller 1000^0=1 ? når man tager 1000 og ganger det med sig selv 0 gange, skulle det jo give 0 men det gør det ikke hvorfor ?
  • LITTERATURLISTE

    Forumindlæg
    Hejsa study mates =) Jeg har lige et spørgsmål omkring litteraturlisten i en opgave... Jeg sidder med en bog, hvor jeg ikke kan finde forlag. Men det står fx. TRYK: Scanprint as er det forlaget eller hvad? Fortsat god arbejdslyst...!
  • Juleferie

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg sidder herog keder mig en fredag aften. Jeg har intet at foretage mig, ud over at spørger jer hvad du/i har tænkt jer at lave i juleferien. Lille sludder måske, og forsat god jul og godt nytår til alle fra mig :p
  • Benzen i Hydraulisk frakturering

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg er igang med mit afsluttende Naturfagsprojek som handler om hydraulisk frakturerings påvirkning af drikkevandet og selve grundvandet. Et af vores spørgsmål lyder på hvordan det påvirker mennesket at drikke forurene vand, som er blevet forurene af frakturering. Benzen er en af de ke...
  • gymnasium ??

    Forumindlæg
    Hej, ville bare spørge om i tror man kan komme ind i et gymnasium med 13 * 7 taller, en enkelt 10 tal, og tre 4 taller ??
  • dominans af hjernehalvdele?

    Forumindlæg
    Højre hjernehalvdel er især indrettet til at opfatte helheder, hvorimod venstre hjernehalvdel er indrettet til abstrakt tænkning (såsom matematik fx). Mit spørgsmål lyder så, hos hvilke grupper af mennesker vil man forvente at finde hhv. højre og venstre dominans? (leder ikke efter et svar som f...
  • Nice musik...

    Forumindlæg
    Se lige denne video: http://www.youtube.com/watch?v=_T3iNZLdBJg Fed album, har lige selv købt den!
  • Biologi spørgsmål om fedt

    Forumindlæg
    1. Hvordan er triglycerid opbygget? 2. Hvad består et enzym af og hvordan foregår en enzymatisk katalyse? 3. Hvordan nedbrydes fedt i tyndtarmen? 4. Hvor findes lipase og hvilken funktion har det? Tak for hjælpen på forhånd
  • Tænker i over livet?

    Forumindlæg
    Sad lige og undrede mig :-) Er jeg den eneste der konstant tænker på livet, mine drømme, sorgen, går tur om natten når himlen er klar og opservere stjernerne, går tur ved vandet, skriver digte, essays om livet osv. Er der ingen der er sådan?
  • Valuta

    Forumindlæg
    Ville lige høre om der nogle der ved hvor man kan finde oplysninger på nettet om: Analysere udviklingen i den australske dollars kurs og udviklingen i landets konkurrenceevne??? På forhånd tak.