Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 15441 til 15460 af 170163
-
Rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A
ForumindlægJeg leder efter rettevejledningen til Rettevejledning til STX 29 maj 2015 SAMF A Nogen der kan hjælpe mig - eller henvise mig til hvor man kan finde den? -
22. maj 2014 eksamenssæt matematik a stx
ForumindlægHej, Er der en som ligger inde med eksamenssættet fra d. 22. maj 2014 i matematik a. Ville være til stor hjælp, hvis i ville vedhæfte opgavesættet! -
SRP i fagene Kemi A og biologi B
ForumindlægHar nogen lavet SRP med fagene Kemi A og Biologi B, og som gerne vil dele deres aflevering med mig? hvis ja, så send gerne til denne mail: [email protected] -
Afsætning A, Bind 2 opgave samling
ForumindlægHejsa! jeg leder efter den vejledene løsning til: Afsætning Niveau A opgavesamling, Bind 2, 2. udgave. -
Stilhæfte Dansk A HF 2012 dec
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde Stilhæfte Dansk A HF 2012 dec ? -
Stilhæfte Dansk A HF 2012 dec
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde Stilhæfte Dansk A HF 2012 dec ? -
A-nivea stx eks. sæt dec 2008
ForumindlægHej. Er der nogen som sidder inde med en besvarelse af eksamenssættet matematik STX A-niveau d. 12 december 2008? På forhånd mange tak! -
HASTER!! Nogen der har læst "A Promise to Settle"?
ForumindlægHej alle Ian Nash - A Promise to Settle Nogen der kender denne text, eller har en opgave liggende med den, som de vil dele? På forhånd tak Mark Gredsted -
Analyse af The Making of a Provisional
ForumindlægHej :D Jeg ville høre om der er nogen som har en analyse af The Making of a Provisional af Owen Bowcott? :) -
Delprøve 1 maj 2009 engelsk A?
ForumindlægHej. Er der nogen derude der har rettelserne til delprøve 1 engelsk a (stx) fra maj 2009? På forhånd tak! -
Eksamenssættet til skr. engelsk (A) fra august /maj2010/2009
ForumindlægHej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. engelsk (A) fra august /maj2010 Har meget brug for både 1. og 2. del af eksamenssættet ! -
standardomregningsskala i Fysik A skriftlig eksamenen karakter
Forumindlæghvordan er standardomregningsskala i Fysik A skriftlig eksamenen? Tænker at det i sidste ende er et helhedsindtryk og der ikke er en officiel skala, men er der nogle grove linjer til karakterfordelingen? -
Eksamensbesvarelse Samf A 2011 Udvikling eller afvikling
ForumindlægHej Er der nogen er jer derude der ligger inde med en besvarelse på Samf A studentereksamenen "Udvikling eller afvikling" som jer kunne få? Mvh. Jeppe -
SRP Eng A Fys B: er det muligt?
ForumindlægHej. Ikke et seriøst spørgsmål, da jeg blot er 1.g'er, men jeg gik og undrede mig over noget. Da jeg har studieretningen Samf A Eng A skal jeg skrive SRP i ét af disse fag, hvor jeg godt kunne tænke mig at skrive i Engelsk. Jeg vil gerne hæve fysik til B - niveau, og vil gerne have dette som... -
y= f(x) =b*a^x, hvordan udvikler den sig i forhold til a=1+r og b.
ForumindlægJeg har denne emneopgave, hvor jeg skal svare på følgende; Forklar hvordan funktionen y= f(x) =b*a^x udvikler sig, idet du i din forklaring inddrager betydningen af konstanterne a=1+r og b. - Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal løse opgaven, er en udregning for dette? -
Statskundskab i Århus eller København?
ForumindlægHej Er i tvivl om jeg skal læse statskundskab i Århus eller København efter sommerferien. Jeg foretrækker Århus som by mere end København, men vil lidt hellere læse selve uddannelsen i København, da der her blandt andet er mindre økonomi og metode. Synes også at det er fedt, at universitetet... -
Energiomdannelse og nyttevirkning FYSIK 24 EKSAMEN
ForumindlægHej.. har trukket det her emne. Energi og energiomsætning: Du skal mundtligt præsentere emnet: Energiomdannelse og nyttevirkning. Stikord til den faglige samtale: Øvelsen: "Nyttevirkning", energiformer, energiomdannelse, nyttevirkning, tilstandsformer. Hvad jeg kan snakke ud f... -
Finde b og c i parabel når du kender a og toppunkt
ForumindlægHej. Jeg har fået denne her opgave stukket i ansigtet . Parabelen y = 2x^2 + bx + c har toppunkt (2,b) Bestem b og c :) ? Er der nogle som kan hjælpe mig -
24 timers prøve i fy eksamen og verdensaksen?
ForumindlægHej først vil jeg høre om der er nogle, der har nogen gode råd når man skal op til fysik eksamen med 24 timers forberedelse? Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad der menes med verdensaksen. det er forklaret meget uforståeligt. jeg forstår det som om at jorden drejer om verdensaksen (verdens... -
"Hit ord" til eksamen i kong ødipus - BUMP!
ForumindlægHej.Da det ikke er muligt at BUMP'e posts, opretter jeg et nyt topic, på baggrund af "Hit ord" til eksamen i kong ødipus".- Håber det er iorden!Jeg søger et eksemplar af de noter der blev sendt rundt til de forskellige mails.Min mail er zim3t@hotmail.comPå forhånd tak ;)
