Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15561 til 15580 af 163701
-
Hjælp til AT!!
ForumindlægHej alle Jeg har problemer med AT opgaven, jeg skal aflevere det næste uge, så HELP! Jeg skriver om Diabetes i Biologi B - Engelsk A. Min lærer synes at der er for lidt engelsk i min opgave og det er forsent til at skifte et fag... Har i andre ideer om hvad jeg ellers kunne skrive om som dække... -
Hjælp - Haster!
ForumindlægJeg er virkelig på skideren, jeg skal aflevere dansk-synopse i morgen og der skal være et højt læsningsstykke.. Jeg har valgt dette: På den anden side skal man være blind på det ene øje og have klap for det andet, hvis ikke man et eller andet sted i de mange informationer, der lægges frem, kan se... -
Samlet beståelse af fag
ForumindlægHej alle, jeg håber I kan hjælpe mig lidt med et spørgsmål. Jeg skal til matematik A(stx) eksamen til december og skal op både mundtligt og skriftligt, vi får ikke årskarakterer, så det hele afhænger af den skr. og mundtlige eksamen. Hvis jeg eksempelvis får 4 i skr. og 00 i mundtlig har jeg så b... -
Tidligere årskarakteres betydning for fremtidige årskaraktere?
ForumindlægHej alle. Mit spørgsmål er hvor om/hvor meger en tidligere årskarakter betyder for årskarakteren næste år. Jeg går på STX, og har lige afsluttet 2.g med fuldt pensum. Jeg fik dog 00 i årskarakter i både engelsk, dansk og historie (dvs. nogle skriftlige og nogle mundtlige), som jeg har på A. Jeg ... -
Et taxa firma Qtaxa tilbyder følgende priser: km taksten er 18 kr. og startgebyret er 45 kr. a) Opskriv ligningen f(x) = ax + b, hvor x er antal km og f(x) ...
Forumindlæga=18 b=45 hvordan finder jeg x når jeg kender a og b Et taxa firma Qtaxa tilbyder følgende priser: km taksten er 18 kr. og startgebyret er 45 kr. a) Opskriv ligningen f(x) = ax + b, hvor x er antal km og f(x) er prisen. De to konstanter a og b skiftes med tallene for km takst og startgebyr -
Bestået eller ej
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har et spørgsmål som er blevet stillet herinde en million gange, dog synes jeg at det findes i mange varianter. Det store spørgsmål - Bestået eller ej. Jeg fik min studentereksamen i 2004 og hører derfor ind under gammel karakterskala. Jeg har nu fået lyst til at læse videre o... -
En funktion f er bestemt ved f(x)=(x^(2)+3x)*ln(x), x>0 a) bestem f'(1)
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)=(x2+3x)*ln(x), x>0 a) bestem f'(1)? -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægFørst vil jeg lige sige: Denne diskussion handler om den nye reform, dvs. alle 2g'ere og 1'gere! Jeg vil gerne udregne mit gennemsnit på den måde, hvor forskellige niveauer har forskellige vægte. Det har jeg så gjort for mine årskarakterer. Skal jeg så overføre de karakterer i de fag, j... -
Analyse af "life is a bitch and then you die" af Robert Zola Christensen
ForumindlægHi alle, Jeg skal op til eksamen på fredag og er i gang med at analysere denne novelle. Kan nogen af jer hjælpe mig med dette. Jeg vil gerne høre om jeres analyse og sammenligne den med min, tak. -
Delprøve 2, los españoles salen a estudiar artículo HASTER
ForumindlægEr der nogen der kunne give lidt inspiration til dette? Jeg skal skrive en artikel om situationen for spanske ungdom, og hvad de gør for at løse deres problemer med at finde arbejde. Jeg skal bruge fælgende ord: hay – considerablemente – viajaron – sólo – aprender... -
Analyse: Remarks by The First Lady at The Partnership for a Healthier America Summit (2015)
ForumindlægHej, Er der nogen der har analyseret denne tale af Michelle Obama eller måske har nogle ideer til hvilke begreber man kan inddrage? Skal analyse den, men har svært ved at finde noget at analysere i talen. Tak på forhånd. https://obamawhitehouse.archives.gov/the-press-office/2015/02/26/remarks-... -
a. Angiv i tabellen genotypen (allelsammensætningen) for alle personer i stamtræet. Brug ”?”, hvis en allel ikke kan bestemmes med sikkerhed
ForumindlægEr det rigtigt det som jeg har vedhæftet? -
studentereksamen
ForumindlægHvad hedder det på engelsk? -
Vær sød og hjælpe mig :-D
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
OPTAGELSEPRØVE I 9.KLASSE
ForumindlægHej folkens. Jeg fik i dag at vide, at jeg er ikke erklæret uddannelsesparat pga. min skriftlig dansk til terminsprøve (Fik 02). Det er første gang jeg fik 02 i hele mit liv, og selvfølelig skulle det være til en terminsprøve. Har ikke fået under 4 i andre fag, men nærmere karakterne 10-12 . Je... -
hvis man har dumpet nogle fag
Forumindlæghej jeg har dumpet tre fag hvad gør jeg så? jeg skal søge ind til vidergående uddannelse men alle min fag skal være bestået . er der noget jeg kan gør i somme ferien? evt tage somme skole eller sådan? -
Vægtning af fag
ForumindlægJeg har et spørgsmål angående eksamensbeviset og vægtning af fagene. Jeg skal fx op i fransk A-niveau skriftligt, men ikke mundtligt. Vægtes min prøvekarakter med 1 eller 2? Forskellige skolers hjemmesider siger noget forskelligt. -
eksamen i skrift.
ForumindlægHej, Hvordan kan man øve sig/ forbedre sig i engelsk skriftlig? - og hvor ligger der gamle eksamensopgaver (jeg kan ikke finde noget på uvm.dk). der snakkes her om STX eng (B) 3 års. Håber I kan hjælpe mig as soon . på forhånd tak. mvh anna -
FORSKELLIGT
ForumindlægNogen der har nogle idéer til gode hjemmesider til at blive bedre til, matematik, tysk, engelsk, fysik, geografi, og biologi? både skriftligt og mundlig? :D -
Resturants,HG
ForumindlægHey.. hvordan skal denne sætning lyde på engelsk: Sådanne steder drives ofte på franchise-basis...Ville blive meget glad hvis i gad at hjælpe mig....
