Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15601 til 15620 af 65601
-
eksamen, sabine und der Stammhalter
ForumindlægHallo.. jeg har trukket "Sabine und der Stammhalter" af Roswitha Fröhlich til eksamen, og ville bare høre om der er nogle der har noget materiale, opgaver eller lign. Evt hvad der er vigtigt at komme ind på, temaer osv. tak. -
Biologi B eksamen?
Forumindlægjeg har lige nogle spørgsmål omkring den, da jeg er kronisk syg har jeg ikke været i skole på det sidste og kunne få svar. man trækker en artikel 24 timer før? er det rigtigt. hvad skal man så med den, og hvordan skal man fremlægge til eksamen.? Mvh Mia -
HJÆP SKIHOP EKSAMEN
ForumindlægJeg har lige trukket en eksamen opgave omkring Skihop. Spørgsmålet lyder sådan : Planlæg og udfør eksperimenter, der belyser nogle af de faktorer, der har indflydelse på skihoppets længde. Nogen der har nogle gode ideer ? :D -
Hg- synopsis eksamens opgave
ForumindlægFindes der mon nogen der allerede har været til synopsis-eksamen på HG2 i år? Jeg har speciale i offentlig administration og kunne rigtig godt tænke mig at få lov at se en besvarelse af opgaven, som kunne give mig lidt inspiration. Håber der er en som er sød at hjælpe :) -
EKSAMEN STREES HJÆÆÆLP!!!
ForumindlægHej jeg har trukket teksten MIT MESSER UND GABEL til tysk eksamen, og jeg har fået 24 timers forberedelses tid til den. Der er snart gået lidt over 10 timer, og jeg kan ikke forstå en dyt af teksten! Nogen der kan hjælpe? :( -
Supplering: Matematik C > B
ForumindlægJeg skal have bestået matematik på B-niveau her i sommerferien. Men det er ved at være over et år siden jeg havde de på C-niveau, så en del af tingene må jeg indrømme at have glemt, selvom jeg ikke har svært med matematik. Men hvad er det godt også læse op på, inden man starter på B-niveau igen... -
matematikken bag tirerkurve
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive min SRO hvor fagene er matematik og kemi , i matematik har jeg om logistisk vækst og i kemi har jeg titrering af svag syre og base jeg skal diskutere hvordan det matematikken kan overføres til at finde ækvivalenspunktet for en titrerkurve. (matematiken og kemi ha... -
idræt på c-niveua - årsprøver eller eksamen?
ForumindlægKan man risikere at komme til årsprøve eller eksamen i idræt på obligatorisk (c) niveau? ved nemlig, at man kan på b-niveua... -
Historie punkter til eksam.
ForumindlægHej allesammen:D Jeg er virkelig dårlig til histore. kunne godt bruge lidt hjælp med med disse punkter i historie. Er der nogle der vil hjælpe mig med at fortælle lidt om de forskellige punkter, bare de vigtige ting. Rigtig mange tak på forhånd. det kunne hjælpe mig så meget til histore eksamen. ... -
Hjælpemidler til fysik/kemi eksamen??
ForumindlægHeej alle derude .. jeg skal snart til fysik eksamen, og jeg undrer mig over, hvilke hjælpemidler man må have med?? jeg ved at egne noter er tilladt - men kan man fx også printe sider ud fra nettet, lægge det i en mappe, og tage dem med?? er det tilladt ! -
Hjælpelærer i matematik søges
ForumindlægHej SP Jeg er en 2.g med en naturvidenskabelig linje, som søger en hjælpelære som kan hjælpe mig i matematik, hvilket jeg har på A og Fysik på B. Det vil ikke skade hvis personen også havde noget viden omkring bioteknologi, hvilket jeg også har på A . På forhånd tak :-) -
Matematik mid term
ForumindlægJeg skal op i matematik terminsprøve her om nogle få dage. Er der nogen der ved hvilken FSA problemregning, de udleverer i år på folkeskolerne? Hvis de rer nogen der har en ide om det, må I venligst gerne svare mig.! -
AT: rejser Matematik og?
ForumindlægHej jeg kunne rigtigt godt tænke mig og skrive i matematik og fx historie, problemet er bare at jeg ikke rigtigt kan se et emne hvor matematik kan passe ind. Er der nogle der kan hjælpe? -
Matematik A- er det muligt
Forumindlæger det muligt at læse alt matematik A pensum på en måned hvis man er villig til at opgive alt og udelukkende forkusere på matematik? (Har naturligvis haft det på B og C) -
Ren Matematik/Ingeniør/Whatever
ForumindlægSkal til at søge ind på en vidergående uddannelse og da der kun er 2 uger endnu er jeg ved at komme detil hvor man ikke kan udsætte det mere. Det har hele tiden været min plan at jeg ville læse ren matematik på AU, men efter at have kigget lidt på beskæftigelsesmulighederne (undervisning eller ma... -
Ekstra matematik & fysik
ForumindlægKære alle, Jeg går i 1g og har lidt svært ved fysik og matematik. Jeg vil gerne gå til noget ekstra fysik og matematik. Er der nogle der ved, hvor man kan tage et kursus eller lignende? - helst tæt på Holbæk eller Slagelse :) -
:O !! Skriftlig eksamen A !!!?
ForumindlægHejsa.. Nu er de skriflige karakterer blevet offentliggjort. Jeg står i den situation, at jeg er meget overrasket over min karakter (negativt), og vil høre til, om der er nogen der kunne tænke sig at kigge min opgave igennem, og vurdere hvad den vil ligge til..!? Hvordan er det ellers gået for... -
Tysk eksamen - FSA
ForumindlægDavs ... Ved ikke helt hvordan jeg skal gøre ved tysk mdt. Skal jeg oversætte teksten eller skal jeg bare referer den på tysk, og hvad skal jeg bruge mest tid på ??Og hvad med lytteteksten hvad skal jeg gøre med den ?? :)Tak på forhånd -
Spg. til eksamen (c-niveau)
ForumindlægHej Jeg har tre c-niveaus fag. mit spg. om jeg kan risikere at komme op i alle tre eller slet ikke nogen, hvilket jeg ikke tror... -
Fysik B eksamen
ForumindlægHej jeg ville spørger om man må have alle noter med, som man har skrevet hjemmefra ind til den teoretiske del, eller om man kun må have dem med ind til forberedelsen :)
